Jump to content

cysiek101

Pasjonat
  • Content Count

    66
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2

About cysiek101

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    Lublin

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2010
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Odgrzeję trochę temat, u mnie identyczny objaw trzęsienia na zimnym. Miesiąc temu wymieniłem dwumasę, była rozwalona. Przed wymianą trzęsło na zimnym i na ciepłym silniku. Teraz tylko na zimnym, ale irytuje mnie to. Czy ktoś poradził sobie z tematem?
  2. Wydaje mi się że u siebie włączyłem, ale to było dawno, może rzeczywiście kupowałem moduł.
  3. Wystarczy wkodować vcds-em. Moduł nie potrzebny.
  4. Pasek wielorowkowy kiedy zmieniałeś?
  5. Jeśli to trzęsienie takie jak z niewyważonych kół, to winne mogą być przeguby.
  6. Tak też myślałem o dopalaniu, ale wtedy raczej by więcej palił, a widać że spalanie w normie.
  7. Tak wszyscy wiemy jakie tu same mądre głowy i każdy ma dobrą radę. Dla kogoś, bo sam już nie koniecznie pójdzie tą drogą. Oczywiste też jest że najlepszą opcją na branie oleju jest remont silnika, niestety również najdroższą. Niestety znamy nasze polskie realia. Dlatego uważam że najlepszą opcją i najtańszą jest wlanie oleju gęstszego czyli jak pisałem w tym wypadku 10W40, który jakby ktoś nie doczytał, również jest dopuszczany przez producenta w instrukcji obsługi. ..i nie porównujcie tego do lania budyniu, czy motodoktora, bo to jednak co innego. Pozdrawiam wszystkich z "
  8. Po mojemu to też paliwo nie spalone. Jak wygląda spalanie na 100 km? Na wyższych obrotach też dymi tylko trochę mniej, bardziej rozdmuc**je.
  9. Zalej gęstszy olej np 10w40. Powinno mniej pobierać.
  10. Możliwe. Powinien być u ciebie taki z hydraulicznym siłownikiem. Może ten siłownik gdzieś ci się rozpiął. ...a koło pasowe alternatora zmieniane było?
  11. 1,6 benzyna w B5 nie ma koła dwumasowego. Co do twojego pytania to osobiści odradzam. Koło dwumasowe jest po to żeby tłumić drgania, wibracje silnika, po wymianie na sztywne koło zamachowe te wibracje są odczuwalne w samochodzie. Wiem z doświadczenia, na szczęście znajomego nie własnego.
  12. W 1,9 tdi pd jest napinacz. Nie reguluje się manualnie naciągu, robi to napinacz. Może nie założyłeś poprawnie paska, albo alternator źle zamocowany, pasek ten sam co przed regeneracją altka?
  13. Nie pamiętam już chyba 6pk1574 albo 1580, ale to musisz sprawdzić jaki powinien być u ciebie, bo zależnie od osprzętu długości mogą być inne.
  14. MIałem podobnie kolego. Napinacz walił na zimnym silniku i jałowym biegu. Po dotknięcu gazu przestawało skakać i stukać. Wymieniłem sprzęgło alternatora, mimo że podczas wymiany już widziałem że niepotrzebnie, bo stare było dobre, jednak miałem już nowe więc założyłem. Po wymianie o dziwo problem ustał. Niestety na bardzo krótko. Ponieważ pasek miałem w miarę nowy więc nie brałem go pod uwagę, wymieniłem napinacz. Jak stukało tak stukało. Wkurzyłem się, kupiłem nowy pasek tym razem contitech stary był gates. Po wymianie paska spokój. Obstawiam że u ciebie też nie jest nic innego. Po
×
×
  • Create New...