Skocz do zawartości

gikn

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gikn

Osiągnięcia gikn

0

Reputacja

  1. U mnie pod siedzeniem pasażera też coś latało. po 2 tyg poszukiwań, przy pomocy magnesu wyciągnąłem 2 baterie "paluszki" z nawiewu na nogi prawego pasażera z tyłu.
  2. sprawdzałem to, bez efektów. Nawet robiłem zwarcie krańcówki maski do masy i nic. Wykluczyłem awarie przewodu bo alarm sygnalizuje gdy maskę zostawiam otwartą. Dziś zrobiłem na liczniku dziennym setny kilometr i kontrolka niskiego stanu oleju się zapaliła. W piątek jestem umówiony do specjalisty, zobaczymy co on powie...
  3. Mam ten sam problem. Kontrolka kiedyś zapalała się przy niskim stanie oleju. Teraz zapala się przy optymalnym poziomie. Otwarcie maski nie kasuje błędu. Jedynie zdjęcie klemy pomaga. Ostatnio kontrolka zapaliła mi się przy stanie licznika 300km. zdjąłem klemę, ponownie błąd wyskoczył przy 200km, znów klema poszła w górę, a teraz co 100km błąd się pojawia mimo wysokiego stanu oleju. Vag pokazuje błędy 18062 i P1654 ( opis kodu brzmi: moduł panela instrumentów - złe funkcjonowanie>patrz kody temp silnika i poziomu oleju). Po weekendzie będę szukał pomocy u fachowców napisze jak problem zostanie rozwiązany.
  4. Panowie! Jeżeli dźwięk słyszalny jest tylko wewnątrz auta to odkręcamy osłonę która jest nad pedałami. włazimy do auta ze smarem w spreju i psikamy na przegub. Najlepiej w każdym położeniu kierownicy, tak aby smar wszędzie wszedł. Miałem tak kilka razy i zawsze pomagało. Zawieszenie daje piski zupełnie inne. Powodzenia!
  5. Witajcie! Ja mam podobny problem z tym że kontrolka nie gaśnie mimo otwarcia maski (wymieniłem czujnik otwarcia maski, nie pomogło). VAG nie wykazał błędów, dopiero odkręcenie aku pomogło. Co o tym myślicie.
  6. Witajcie! U mnie występuje podobny problem. Który trochę ewoluuje, na początku kontrolka się zapalała mimo dobrego stanu oleju (VAG nie wykazał błędów). Otwarcie maski kasowało błąd. Za radą wielu wymieniłem czujnik otwarcia maski i przez pewien czas było ok. A teraz zapaliła mi się kontrolka wiec sprawdzam olej, dolewam go, zamykam maskę i kontrolka nie gaśnie VAG znów nic nie pokazuje. Mechanik skasował błąd odkręcając mase od aku.
  7. Witajcie! Kontrolka zapaliła się podczas jazdy na wprost po delikatnym łuku w lewo pod górę, ale przyznam że na wcześniejszych zakrętach nie zwalniałem. VAG nic nie wykazał. Hmm to jak w końcu jest z tymi kontrolkami. Żółta kontrolka z konewką i napisem min informuje nie tylko o niskim poziomie oleju ale także o braku dostatecznego ciśnienia? Nowy objaw! Jadę z bratem i kontrolka się zapala. Zatrzymuje się i na pracującym silniku otwieram maskę, która wyślizguje mi się z palców i zamyka się. Mój brat zauważył wtedy że kontrolka zgasła
  8. Witajcie! Wracałem z rajdu karkonoskiego i 200m przed domem zaświeciła się kontrolka niskiego poziomu oleju. Spokojnie dotoczyłem się pod dom i z braku czasu zostawiłem auto na kilka godzin. Po 4h przyszedłem do auta otwieram maskę wyciągam bagnet a na nim widzę 75% oleju. Uruchomiłem silnik i kontrolka się nie zapaliła. Z rana przed wyjazdem znów sprawdziłem i stan wynosił 75%. Minęło 3 dni i jakieś 100km i znów zapala się kontrolka. Zatrzymuje się sprawdzam stan oleju i jest 50% odczekałem chwile i znów sprawdzam jest 75% i po odpaleniu kontrolka się nie świeci. Co to może być? Byłem u mechanika, który zadał mi szereg pytań (ile najechane jest km, w jakich warunkach się zapaliła kontrolka, ile już mam to auto itp.). Gdy odpowiedziałem na wszystkie powiedział że nie wie co jest grane i dodał że albo pada pompa albo silnik jest zajechany albo olej zły albo czujnik albo... za dużo tych albo Jak myślicie co to może być? (VAG będzie dopiero w piątek narazie auto ma wolne od jazdy)
  9. Witam! Mam na imię Grzegorz i od 5 lat przemieszczam się autami jedynej słusznej marki :> OOOO
×
×
  • Dodaj nową pozycję...