Skocz do zawartości

bodzio_83

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bodzio_83

Informacje

  • Imię
    Bogdan
  • Miasto
    Raciąż

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia bodzio_83

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, okazało się że zawory były zbyt głęboko wciśnięte i podwieszały się zakupiłem drugą głowicę, oddałem do regeneracji u specjalisty i teraz moje autko chodzi jak zegareczek. Aha co do poprzedniej głowicy to była lipnie zrobiona nie polecam sklepu
  2. Witam wszystkich jakiś czas temu wymieniałem głowice w swoim audiku i od tego czasu auto jest słabe i drży przy okolo 80 km/h ,dziś byłem w stacji diagnostycznej co się okazało autko ma złe spalanie na drugim cylindrze w granicach 1,8 - 2,4 dla porównania 3 pozostałe mają od 0,5 do 0,9. Słyszałem może to być spowodowane tym iż zawór podwiesza się w głowicy, bądź jest uszkodzony pierścień na tłoku, sprawę uszczelki raczej wykluczam bo poziom płynu chłodzącego i oleju jest stały. czekam na Wasze opinie.
  3. Witam wszystkich, mam problem ze swoim audikem auto się trzęsie od 80 km/h i brakuje mocy. Były wymieniane cewki, przepływka, filtr paliwa, powietrza, świece, wtryski, rozrząd. Zaczęło się tak dziać od momentu wymiany głowicy, zamieniłem AJL na ADR numer katalogowy się zgadzał ale czytałem opinie że te głowice się czymś różnią. Moje pytanie dotyczy właśnie tych głowic czy ktoś może na 100% odpowiedzieć jak to z nimi jest. I proszę o rady odnośnie trzęsącego się silnika i braku mocy. Dodam iż auto było u 3 mechaników i każdy podejrzewa coś innego ostatni turbinę aktualny u którego auto się znajduje wykrył że sonda lambda. A Wy co sądzicie ??
  4. Koledzy okazało się że głowica jest pęknieta jeśli któs wie o takiej głowicy to piszcie.
  5. możliwe że to szklanki bo silniczek krokowy wydaje dźwiek niemetaliczny dość szybki i równomierny stukot. Silniczek krokowy znajduje się nad filtrem powietrza taki dość mały w kształcie malutkiej tuby.
  6. witam generalnie jest tak że czerwony kolor to + a czarny masa i powinienes podłączyc to kolorami ja zawsze tak robie i jescze zadnego sprzętu nie spaliłem. Czasami do czerwonego dokręca się jeszcze żółty dodatkowy + tak żeby radio grało bez kluczyka.
  7. w okolicach prawego koła znajduje się silniczek on tez wydaje charakterystyczny dźwięk dośc szybkie równomierne stukanie. Wsłuchałes sie dokładnie że dźwięk ten dochodzi z silnika??[br]Dopisany: 23 Listopad 2008, 18:05_________________________________________________* silniczek krokowy
  8. Nalot na korku rzeczywiście był czy w tym przypadku to pewna oznaka tego ze płyn dostaje sie do silnika ?? Odpowietrzyłem układ chłodzenia tym samym sposobem ktorym robiłem to wczesniej czyli odkręciłem korek zbiorniczka wyrównawczego odpaliłem silnik i tak przez około 20 minut pracował jutro troche pocisne swoją zabawką sprawdze poziom i napisze czy cos pomoglo. Zastanawiam się jeszcze czy zwiększona ilość pary z wydechu (choć nie jest jej bardzo dużo) może byc efektem złej pracy przepływomierza powietrza przez co nie jest dokładnie spalana benzyna. Piszcie jesli mieliscie problem z przepływomierzem i czy były własnie takie objawy.
  9. Witam od jakiegoś czasu po zmianie wody na płyn chłodniczy nastąpił ubytek tegoż płynu z układu chłodzącego nie ma przy tym żadnego widocznego zewnetrznego wycieku, występują przy tym takie objawy jak biały dym z tłumika przy zimnym silniku, dodatkowo silnik przy pierwszym odpaleniu po dłuższej przerwie pracuje nierówno dopóki nie nabierze odpowiedniej temperatury. Dodam że temperatura po zmianie na płyn przekracza 90 stopni wczesniej tak sie nie zdarzało przypuszczam ze układ chłodzący jest zapowietrzony jesli tez tak myslicie to napiszcie w jaki sposob mozna odpowietrzyc próbowałem na odpalonym silniku z odkreconym korkiem ale nic nie dało. Po przejechaniu 200 km ubyło ok 1litra płynu. Wiem tez ze mam walniety przepływomierz powietrza czy to może mięc wpływ na nierówną pracę silnika przy pierwszym odpaleniu?? Czy płyn moze mi ubywac przez to ze jest nieodpowietrzony układ??? Ja podejrzewam że to uszczelka pod głowicą jednakże mam nadzieją że to nie to. Pomóżcie.
  10. Witam wszystkich mam na imie Bogdan mieszkam w Raciążu - małe miasto w województwie mazowieckim. Posiadam Audi A4 Avant 1998 r 1.8 T 180 KM napęd Quattro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...