
Mario_gs
Pasjonat-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Mario_gs

-
Witam, na MS przejechałem 40000 km... Na razie spokój i cisza... zobaczymy jak długo jeszcze. Dodam że jestem z W-cha i tu jeździ moje autko (kto tu był wie o co chodzi) Pozdrawiam
-
THX...
-
[ALL B5] Dziurawa rurka aluminiowa od klimy.co zrobic??
Mario_gs odpowiedział(a) na michal63 temat w Audi A4 B5
kolego dużo roboty z tą wymianą?? -
i cisza... a tak czekałem na odpowiedz... :[br]Dopisany: 07 Październik 2010, 12:12_________________________________________________Cóz... trzeba będzie próbować samemu PZDR
-
Witam, ja przy przebiegu lekko > 200k wywaliłem kata, wstawiłem rurke i jestem również zadowolony - wywal kata - nie zaszkodzi a jedynie moze pomóc, a starego można sprzedać... z AFN 150 zł dostałem PZDR
-
No w zasadzie to teraz (odpukać) nic się nie dzieje... Może masz rację - po co ruszać jak jest dobrze, a wywalić kata zawsze zdąże. Po prostu uległem emocjom czytając na forum info odnośnie wycięcia katalizatora.. Pozdro Ps. A kiedy jakiś spocik..? Może w końcu uda mi się być na jakimś
-
Witam forumowiczów W-cha.. Mam pytanie: Ponieważ mojej 4 wybiło ponad 200 000 na zegarze przymierzam się do usunięcia katalizatora.. Czy ktoś z Was może mi polecić/odradzić warsztat z naszego miasta gdzie zrobią mi to dobrze i w rozsądnej cenie? Znalazłem jeszcze coś takiego na allegro...http://www.allegro.pl/show_item.php?item=793904390 i mam dylemat - czy to wstawić czy wstawic rurke... Dzięki i pozdrawiam
-
Witam, a jeśli można wiedzieć to jakiej częstotliwości jest to mruganie.. Bo jeśli mruga równo - to raczej wątpliwa sprawa aby to była wina złego styku. Może być tak że cewka przekaźnika nie trzyma - po dostaniu napięcia zwiera, światło się zapala, ale na przekaźniku gubi podtrzymanie i gaśnie, ale ponieważ napięcie dalej jest dostarczane wiec znów sie załącza i tak w kółko.. Możliwe że upalone są styki przekaźnika.. ale wtedy raczej powinno zewrzeć i nie puścić, można wyjąć przekaźnik i przeczyścić same styki jeśli są okopcone - ale lepiej wymienić Gdzieś o uszy mi się obiło coś na zasadzie oświetlenia awaryjnego (w przypadku wypadku) czy coś takiego.. Czy wtedy nie będzie światło mrugało? Czy podłączenie vaga i wykonanie testu wyjść coś wykazało? Pozdrawiam[br]Dopisany: 26 Grudzień 2009, 12:17_________________________________________________Chociaż jeśli po otwarciu innych ustaje a wszystko idzie przez jeden przekaźnik to tą opcję można wykluczyć..
-
Witam ponownie.. Co do dymienia - Shell i owszem ale v-power, wymiana przewodu odmy (lekki wyciek przy mocowaniu) oraz dokręcenie wszystkich opasek na przwodach - efekt - dymi jak normalny dieselek... nie więcej i nie mniej Pozdrawiam
-
Witam ponownie.. Zalalem do pelna na shellu Dieselka extra (nie v-power) dolałem dodatek do ropy shella, zrobiłem logi - oto one: Czy mozna powiedzec cos wiecej na temat wtrysków? PZDR[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2009, 17:01_________________________________________________Witam, od jakiegoś czasu po zalaniu preparatów (różnych ) do czyszczenia wtrysków oraz v-powera wszystko wróciło do normy... Pozdrawiam
-
No wlasnie... wiele... Myślałem trochę o tym OTC, koszt ok 150 zł tylko boję się że to może być "leczenie syfa pudrem" a nie usunięcie usterki... Po nd chyba uderzę do jakiegoś mechanika, niech on wyda wyrok bo sam chyba nie dam rady...
-
Witam ponownie... Dzis mialem wolna chwilke wiec podłubałem troszke... Domyślam się skąd dym z rury... Otóż zauważyłem również utratę oleju (jakies 3 mm na bagnecie)... Rozkręciłem conieco i: w przewodzie odmy jest sporo oleju... Czy jest mozliwe (i dlaczego?) aby olej poprzez przewód odmy a następnie oktągły, czarny plastikowy trójnik trafiał do wlotu turbiny i wydostawał się na zewnątrz w postacji czarnej chmury? Co zrobić aby temu zaradzić (jeśli to to) i dlaczego tak sie dzieje.... Dziękuje za wszelkie sugestie i pozdrawiam
-
Witam, jeśli mogę - chciałbym sie podpiąć do wątku... Otóż również mam problem z dymieniem na czarno. Warunki:Rozgrzany silnik, paliwo - shell + dodatek, dymi zarówno na postoju przy wciśniętym pedale gazu do końca, jak i podczas jazdy przy wyzszych obrotach (wyprzedzanie, zmiana biegu) i dzieje sie tak zawsze... Dymienie jest dość spore stad moja prośba o opinie.... Proszę o poradę, logi mam juz zrobione, wrzucę wieczorem.. A przy okazji - jak z logów wyczytać czy stosunek dawki paliwa do powietrza (lub odwrotnie) jest ok? Pozdrawiam
-
A mozna troszke dokladniej? Troszkę więcej informacji co widać z tych pomiarów?
-
Zrobilem narazie pomiary na goracym silniku... Nie jest dobrze. Oto one: Zobaczymy co da zmiana paliwa, ale obawiam się ze nic... Wszelkie sugestie mile widziane... Pozdrawiam