Skocz do zawartości

Mario_gs

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Mario_gs

  1. Witam, na MS przejechałem 40000 km... Na razie spokój i cisza... zobaczymy jak długo jeszcze. Dodam że jestem z W-cha i tu jeździ moje autko (kto tu był wie o co chodzi) Pozdrawiam
  2. THX...
  3. kolego dużo roboty z tą wymianą??
  4. i cisza... a tak czekałem na odpowiedz... :[br]Dopisany: 07 Październik 2010, 12:12_________________________________________________Cóz... trzeba będzie próbować samemu PZDR
  5. Witam, ja przy przebiegu lekko > 200k wywaliłem kata, wstawiłem rurke i jestem również zadowolony - wywal kata - nie zaszkodzi a jedynie moze pomóc, a starego można sprzedać... z AFN 150 zł dostałem PZDR
  6. Mario_gs

    Wałbrzych

    No w zasadzie to teraz (odpukać) nic się nie dzieje... Może masz rację - po co ruszać jak jest dobrze, a wywalić kata zawsze zdąże. Po prostu uległem emocjom czytając na forum info odnośnie wycięcia katalizatora.. Pozdro Ps. A kiedy jakiś spocik..? Może w końcu uda mi się być na jakimś
  7. Mario_gs

    Wałbrzych

    Witam forumowiczów W-cha.. Mam pytanie: Ponieważ mojej 4 wybiło ponad 200 000 na zegarze przymierzam się do usunięcia katalizatora.. Czy ktoś z Was może mi polecić/odradzić warsztat z naszego miasta gdzie zrobią mi to dobrze i w rozsądnej cenie? Znalazłem jeszcze coś takiego na allegro...http://www.allegro.pl/show_item.php?item=793904390 i mam dylemat - czy to wstawić czy wstawic rurke... Dzięki i pozdrawiam
  8. Witam, a jeśli można wiedzieć to jakiej częstotliwości jest to mruganie.. Bo jeśli mruga równo - to raczej wątpliwa sprawa aby to była wina złego styku. Może być tak że cewka przekaźnika nie trzyma - po dostaniu napięcia zwiera, światło się zapala, ale na przekaźniku gubi podtrzymanie i gaśnie, ale ponieważ napięcie dalej jest dostarczane wiec znów sie załącza i tak w kółko.. Możliwe że upalone są styki przekaźnika.. ale wtedy raczej powinno zewrzeć i nie puścić, można wyjąć przekaźnik i przeczyścić same styki jeśli są okopcone - ale lepiej wymienić Gdzieś o uszy mi się obiło coś na zasadzie oświetlenia awaryjnego (w przypadku wypadku) czy coś takiego.. Czy wtedy nie będzie światło mrugało? Czy podłączenie vaga i wykonanie testu wyjść coś wykazało? Pozdrawiam[br]Dopisany: 26 Grudzień 2009, 12:17_________________________________________________Chociaż jeśli po otwarciu innych ustaje a wszystko idzie przez jeden przekaźnik to tą opcję można wykluczyć..
  9. Witam ponownie.. Co do dymienia - Shell i owszem ale v-power, wymiana przewodu odmy (lekki wyciek przy mocowaniu) oraz dokręcenie wszystkich opasek na przwodach - efekt - dymi jak normalny dieselek... nie więcej i nie mniej Pozdrawiam
  10. Witam ponownie.. Zalalem do pelna na shellu Dieselka extra (nie v-power) dolałem dodatek do ropy shella, zrobiłem logi - oto one: Czy mozna powiedzec cos wiecej na temat wtrysków? PZDR[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2009, 17:01_________________________________________________Witam, od jakiegoś czasu po zalaniu preparatów (różnych ) do czyszczenia wtrysków oraz v-powera wszystko wróciło do normy... Pozdrawiam
  11. No wlasnie... wiele... Myślałem trochę o tym OTC, koszt ok 150 zł tylko boję się że to może być "leczenie syfa pudrem" a nie usunięcie usterki... Po nd chyba uderzę do jakiegoś mechanika, niech on wyda wyrok bo sam chyba nie dam rady...
  12. Witam ponownie... Dzis mialem wolna chwilke wiec podłubałem troszke... Domyślam się skąd dym z rury... Otóż zauważyłem również utratę oleju (jakies 3 mm na bagnecie)... Rozkręciłem conieco i: w przewodzie odmy jest sporo oleju... Czy jest mozliwe (i dlaczego?) aby olej poprzez przewód odmy a następnie oktągły, czarny plastikowy trójnik trafiał do wlotu turbiny i wydostawał się na zewnątrz w postacji czarnej chmury? Co zrobić aby temu zaradzić (jeśli to to) i dlaczego tak sie dzieje.... Dziękuje za wszelkie sugestie i pozdrawiam
  13. Witam, jeśli mogę - chciałbym sie podpiąć do wątku... Otóż również mam problem z dymieniem na czarno. Warunki:Rozgrzany silnik, paliwo - shell + dodatek, dymi zarówno na postoju przy wciśniętym pedale gazu do końca, jak i podczas jazdy przy wyzszych obrotach (wyprzedzanie, zmiana biegu) i dzieje sie tak zawsze... Dymienie jest dość spore stad moja prośba o opinie.... Proszę o poradę, logi mam juz zrobione, wrzucę wieczorem.. A przy okazji - jak z logów wyczytać czy stosunek dawki paliwa do powietrza (lub odwrotnie) jest ok? Pozdrawiam
  14. A mozna troszke dokladniej? Troszkę więcej informacji co widać z tych pomiarów?
  15. Zrobilem narazie pomiary na goracym silniku... Nie jest dobrze. Oto one: Zobaczymy co da zmiana paliwa, ale obawiam się ze nic... Wszelkie sugestie mile widziane... Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...