Skocz do zawartości

michal63

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michal63

Osiągnięcia michal63

0

Reputacja

  1. Witajcie! Jak wyżej w temacie i jak wielu innych użytkownikom tak i mi się to przytrafiło Bootloader, powiedzcie mi co zrobić mam po wciśnięciu tego nieszczęsnego przycisku Typ MMI to SW: C6_HU 6350 11.1.0 0442 HW: C6_HU 6351D2.0 FC SW: 03501AFC6AB320870 FC PS: 0870 FC HW: H07 I teraz powiedzcie co zrobić ?co nagrać na płycie ? z jaką prędkością? i wogóle bo jestem zielony w tych tematach..
  2. Witam wczoraj wpadlem w poslizg i tylnim kolem udezylem w kraweznik zgielem felge stalowa a jak ruszylem to auto zaczelo "plywac" przy skretach delikatnie popiskuja tylne opony.auto nie jest stabilne i tak jakby bokiem jechalo OCB?
  3. kolego to moto R6,za cholere nie moge upchnac przetfornic od xenonow w czaszy a w zadupku tyle miejsca.chcialem sie pierwsze dowiedziec czy dlugosc kabla nie bedzie wadzic w dostarczeniu pradu do zarnikow.
  4. witajcie! mam problem mianowicie chodzi mi o przedluzenie kabli bi-xenonowych "d2s",moje pytanie brzmi czy moge je przedluzyc zwyklymi kablami?czy musza byc takie mieciutkie jakie sa w oryginale?czy nie mozna ich przedluzac? orientuje sie ktos?
  5. kolego mam felgi PLW 8 cali i jak załoze 215 na te felgi to bedzie okropnie wygladac,a chyba watpie czy takie wejda.. ewentualnie 225 ale to tez za szerokie.. jak by sie je dało rozkrecic i troche zwezic.. ale czy sie da..? o to jest pytanie..?
  6. Witam. Mam felgi 17,tylko jest jeden problem sa strasznie szerokie bo siedza na nich opony 235 do auta 90ps to troche za szerokie, ale zato sa skrecane na ampule. i moje pytanie czy felgi takie mozna rozkrecic i zwezic??
  7. koledzy u mnie sie pojawiło takie same cosik podobnie jak i u was.. no tak to chrobotało ze masakra tak chodził głosno silnik ze szok.. smarowałem pasek alternatora takim specyfikiem i nic.. wczoraj przez przypadek doszłem ocb myłem silnik karcherem i pusciłem wiazke wody na koło pasowe od pompy wspomagania i ucichło na 5 sekund.. i tak non stop wode wygoni z paska i dalej jarmoli,wkoncu doszedłem,kiedys mi klucz spadł i zwalił mi pasek i oczywiscie uszkodził go,z czasem zaczeło jarmolic.. wiec rada wez kawałek ślałfa z woda i polej miedzy paskiem alternatora a kolem pasowym od wspomagania moze akurat bedzie to co u mnie.. dzisiaj załozyłem nowy pasek i znowu silniczek cichutki :gwizdanie:
  8. Wielkie dzieki Własnie w dziale warsztat przylukałem taki zabieg
  9. Witam ostatnio wymieniałem sobie łozyska w alternatorze i moim oczom ukazał sie zdarty ten"kumutator" czy jak sie to nazywa.. Da sie jeszcze na tym troche pojezdzic? mozna to jakos wymienic? czy cały wirnik musze? rano czasami musze przygazowac bo sie ładowanie zaswieca
  10. Witam jak w temacie bawiłem sie kodami klimatyzacji i na 1c wyskakuja mi 3 bledy.. 08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej) 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej) i ten nieszczesny 50.3 Moze mi ktos powiedziec o co w nim biega? co sie dzieje z moim klimatronikiem?[br]Dopisany: 05 Styczeń 2011, 15:07_________________________________________________czyzby nikt sie nie znał o co moze chodzic w moim klimatroniku? nawet u Huga w kodach klimatronika nie ma tego błedu 50.3
  11. Jak w Temacie zajme sie regeneracja napinacza. potrzebne rzeczy to: Tokarka - Ewentualnie znajomy Tokarz 3 łozyska 6202 na samym poczatku musimy zebrac gurna warstwe napinacza punkt.nr.1 (te 3 wasy) zeby nasadzic na nia tulejke metalowa(oczywiscie na cieplo ze jak ostygnie to sie zacisnie na Aluminium) jednoczesnie wzmocni scianke gdzie beda pracowac łozyska, potem dopiero mozemy toczyc w srodku na wymiar łozyska aby bardzo ciasno wchodziły do srodka,Tulejka metalowa ktora umocnimy gorna warstwe napinacza nie moze wystawac wyzej niz te "Wąsy" strzałka nr 4. bo nie naciagniemy napinacza.od strony czola musimy tokarka zebrac szerzej na podkladke punkt.nr.5 aby nam sie napinacz nie zsuna ze sforznia..,(ok 3 milimetrow),potem przedłuzyc ten ogranicznik w gornej podkladce i wyzlobic rowek punkt.nr6 aby ten ogranicznik w nim pracowal. Ostatnia rzecza jaka trzeba zrobic to do konca dotoczyc sforzen bo nam bedzie zapierało łozysko i nie nałozymy gornej czesci napinacza punkt.nr.7 łozysko idealnie pasuje i wchodzi na ten o to sforzen. Skrecamy wszystko do kupy odpalamy i Cicho nic nie zgrzyta nic nie piszczy zrobilem juz 30tys i dalej cichooo łozyska kupujemmy leprze gatunkowo,polskie dałem tylko dla przykladu bo widać ładnie numerecje. u siebie mam załozone Stihla. Wątek załozyłem dopiero teraz bo wolalem przetestować moja prace.
  12. Moze sie komus przyda.. Klasyfikacje wartosciowe niektorych olejow silnikowych http://www.forumsamochodowe.pl/oleje/
  13. nie kolego nic sie nie dzieje tylko ja sie nie znam i chcialem zeby jakas madra glowa na to spojzala.. moze akurat by ccos nie gralo a skoro w porzadku to dziekuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...