Skocz do zawartości

miniu00

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O miniu00

Osiągnięcia miniu00

0

Reputacja

  1. Witam! ostatnimi dniami pojawił sie u mnie taki problem : powiedzmy tak jadac na 5 biegu od np 80km/h jak depne pedal gazu ( to normalne ) auto przyspiesza i przy predkosci ok 110km/h jest takie uczucie jakby na chwile przestało ciagnąć tzn tak jakbym puscił gaz i znowu go wcisnął ale słabiej i dalej ok 140 podobnie lecz z tym że juz ponad 140 ciezko mu sie wkręcać ( jakbym jechal polonezem ).Wczesniej nie było takiego problemu, autko bez problemow dotykało 200 :/. Ostatnim miesiacem duzo jezdzilem moze nawet z 4tys zrobione ale z tego co wiem diesle sie kilometrow nie boją... I pytanie odnosnie tego co to moze byc ? ( slabe paliwo, silnik domaga sie zmiany oleju, moze rozrzadu, czy moze cos z komputerem....) pozdro
  2. ja mam lepiej bo wcale mi ten analogowy zegarek nie chodzi jak wyciegne to cięgienko od ustawiania godziny to wskazówki drża ale nie ruszaja sie jak puszcze to stoi jak stało tez nie wiem co z tym nie tak ,ale ze w sumie to mi malo to potrzebne jezdze z tym jak jest ;p pozdro
  3. pieckinn dzieki za link po przeczytaniu juz wiecej sie w tym wszystkim orientuje
  4. no Polski Vag w zadnej wersji nie chce ruszyc ale za to VAG-COM poszedl sie polaczyl ale co do czego to pisalo ze brak odpowiedzi.... juz sam nie wiem niby jak test puscilem to sprawdzil wszystkie punkty a na koniec w rezultatach nie widac bylo nic.... chyba ze wyniki zapisuje gdzies do pliku ? moze ma ktos po polsku jakis opis przystepny dla czlowieka ? chcialem sie wiecej pobawic ale laptop padl.. hehe ale i tak juz plus bo program niby dziala i sie laczy zostalo mi tylko to rozpracowac, ale dzieki za pomoc ( zgodnosc z XP i uruchamianie z prawami administratora pomagły ) zastanawiam sie nad wywaleniem visty i instalacja poczciwego XP to raczej problemow bym nie mial.... pozdro chlopaki[br]Dopisany: 02 Sierpień 2009, 19:21_________________________________________________a wlasnie przyszlo mi na mysl ze moze ktorys z kolegów moglby zrobic takie krotkie fotostory z tego jak wlacza program co w nim widac i co robi pokolei zeby se autko przebadac mysle ze to byloby pomocne bardzo nie tylko na dla mnie ale i dla kolejnych pokolen
  5. Witam wszystkich! borykam sie z nastepującym problemem: kupiles ostatnio INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY VW/AUDI/SEAT/SKODA VAG USB OBD II-4 Release 409.2 ( taki niebieski z diodą ;] ) i nie wiem czy zle cos robie czy nie dziala sam z siebie.... ;p Mam lapka( bez rs ) z programem operacyjnym Vista Home Premium SP1 a program zainstalowalem Polski VAG 4.9 , 2.5 oraz 3.03.2 , sterowniki do kabla zainstalowalem, probowalem jeszcze zainstalowac program VWTools 2.0.9 lecz juz przy poczatku instalacji wyskakuje błąd i koniec.... mam jeszcze kilka wersji programu VAG COM ale nie instalowalem bo nie wiem czy sie pod usb nadaja. Polski VAG ofpala normalnie i jak wybiore cos np ABS czy PODUSZKI POWIETRZNE to wyskakuje okno : "Nawiazywanie Komunikacji, Powtorzenie: 0,1,2...dojdzie do 6 i wyskakuje BRAK KOMUNIKACJI". A wiec prośba jest taka aby pomoc mi tzn powiedziec czy robie cos zle moze zlego programu uzywam albo jak to zrobic zeby gralo (wszytko to robie przedewszystkim po to aby skasowac bład dlugo palacej sie lampki od air bagu) ?? prosze o pomoc bo napewno ktos jest kto mial podobny albo taki sam problem pomożcie zielonemu swieżakowi w diagnostyce
  6. no moze i sprobuje jeszcze rozkrecic zegary dokladniej zeby dotrzec do zegarka ale sie troche boje zeby rozwałki nie zrobic a jakies sugestie odnośnie kontrolki od poduchy ????
  7. Witam! rzecz niby niepotrzebna ale zawsze przydatna - zegarek. I tu mam problem . Wszystkie wskaźniki działają jak powinny oprucz zegarka który stoi w miejscu na 1:01 ( nie kreci sie ) . Sprawdzalem kosta jest podlaczona dobrze , wszystko styka , a zegarek jak prubuje go przestawic przed "odciagniecie" tego pokretełka to jedynie zadrży i nic godzina nie da sie nastawic. Wie ktos moze w czym tkwi problem ?? Druga rzecz jaka sie ostatnio pojawiła : spalił mi sie bezpiecznik od kierunków i po jego wymianie jest tak ze po przekreceniu zapłonu zapalają sie wskaźniki te co powinny i odpaleniu silnika normalnie wskazniki ktore maja gasnac to gasna z tym ze wskaznik od Airbaga nie gasnie odrazu tak jak wczesniej lecz po okolo 5-7 minutach. Nie wiem co moze byc problemem bo mam nadzieje ze z poduszką wszystko ok. Prosze o opinie i porady czy da sie cos z tym zrobic czy zostawic to jak jest tak wyglada moj licznik:
  8. :> Witam wszystkich audimaniaków pozdro z Bialegostoku !!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...