Skocz do zawartości

krencik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krencik

Osiągnięcia krencik

0

Reputacja

  1. Z 1,5 roku nie byłem. Może za miesiąc wpadnę.
  2. Nowy hymn: na video figuruje A8, ale słowa dość uniwersalne :> A więc, wypalać CD do auta.
  3. Odświeżam temat. Miałem taki sam objaw już 2-krotnie. Za każdym razem po takim zadymieniu z kratek klima jest mniej wydajna i skuteczna (mniej chłodzi). Czy możliwe, że to do obiegu powietrza przedostał się freon? Jeśli tak, to którędy może się to dziać, może na kompresorze? Działo się to za każdym razem przy włączeniu klimy, potem od razu szybko ja wyłączałem.
  4. Błędów w climatroniku nie mam żadnych. Sprawdzałem to od razu. Programem polski vag robiłem i niczego nie wykazał.
  5. Witam. Gdy Samochód nagrzeje się w słońcu do wysokiej temperatury, to wariuje mi klimatronik. Tak jakby zadziałał jakiś bezpiecznik. Zauważyłem, że dzieje się to w temp. powyżej 30 stopni. Czasem po włączeniu działa minutkę lub dwie i wtedy dopiero się wszystko wyłącza, nie kręci nawet wiatrak. Dopiero jak wychłodzę auto otwartymi oknami i zostawię wyłączone wszystko na kilkanaście minut, to załącza się ponownie. Raz załączył mi się w czasie jazdy, ale to po godzinie jazdy. Zauważyłem wówczas, że termometr jakby się kalibruje, bo pokazywał temperatury w Fahrenheitach i najpierw -62F, potem chyba 125F , potem zgasł i pokazał dopiero prawidłową temperaturę w Celsjuszach. Gdy auto stoi w cieniu, to termometr działa normalnie i pokazuje temp. nawet +35 C jeśli taka dochodzi a klima działa normalnie, co może być przyczyną takiego zachowania? Jakieś zwarcie na czujniku temp. wewnętrznej? Gdzie on się znajduje ?
  6. Odświeżam temat. Mam ten sam błąd i po usunięciu wyskakuje ponownie. Nigdzie w necie nie mogę znaleźć interpretacji tego błędu. Początkowo występował także z błędami: 1296 - Czujnik temperatury środek-G191 zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 1582 - Sygnał czujnika temperatury cieczy chłodzącej nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY ale one po usunięciu nie powróciły. Ktoś może wie jak dotrzeć, co oznacza błąd numer 64767 ??? Dodam, że klima mi trochę wariuje, raz niedogrzewa a raz przegrzewa. Jak zjadę tempreraturą na min i znowu nastawie np. 20 stopni, to jakby wraca do normy.
  7. No ja na 13.00 nie dam rady. Co innego na 16.00, ale wątpię aby do tej godzin w taka pogodę coś jeszcze się działo. Szkoda, ale teleportu jeszcze nie mam.... :-(
  8. Czytam i czytam i nie mogę dojść, gdzie ostatecznie i o której ten niedzielny spot. Jeśli od 16.00 wzwyż to się też pojawię. Stara gwardia wraca
  9. Jak w opisie, tak jakoś 15 minut na pół roku - np. od wiosny do zimy. Niby pierdoła, ale strasznie wkurza, ktoś ma jakieś pomysły, co może być przyczyną, albo jak to naprawić ?
  10. Jeśli ktoś ma problem z gumowym łącznikiem na opisywanym przez Was wężu (ten przy kolektorze dolotowym) to powiem, że w ASO krzyknęli 120 zł za niego. Identycznej średnicy wzmacniany, zbrojony wąż gumowy w centrali zaopatrzenia rolniczego kosztował 3,5 zł i pasuje idealnie. Jest nawet pewniejszy, bo wytrzyma z pewnością do końca żywota samochodu...
  11. A sprawdziłeś świece??? Ja tez kombinowałem i filozofowałem, a okazało się, że działała mi tylko JEDNA świeca żarowa. Kupiłem nowe marki "Iskra" po 23 zł za sztukę i pali miodzio. Pzdr
  12. No kompletne, ostateczne. Ty pewnie masz na myśli poszczególne levele - jest ich 4. Ja zdałem wszystko i czekam już tylko na certyfikat, idzie z USA ponoć 2 miechy. Pzdr
  13. Hej. Też mogę pomóc jakby co. Kilka dni temu zdałem CCNA i póki co wiedza świeża w głowie. Pozdrawiam
  14. Jestem nowy, i od dwóch dni mam śliczną niunię - A4 1,9 TDi. Już niedługo pokażę Wam zdjęcie mojego cacuszka, gdyż jest piękniejsze niż model typowy :> . Pozdrawiam wszystkich i liczę na bogatą dyskusję przez najbliższe miesiące a nawet lata.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...