Skocz do zawartości

mechanicalbrother

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mechanicalbrother

Osiągnięcia mechanicalbrother

0

Reputacja

  1. Wiem , ze pewnie ten temat byl gdzies poruszany, ale nie moge go znaleść. Problem mam ze zbiornikiem plynu do spryskiwacza ;(. po wlaniu wiecej niz 0.5l cieknie z niego plyn. Jak go zdemontowac zeby sie nie narobic i uszczelnić. Dodam ze zbiornik mam mały 3.5l - nie mam spryskiwaczy reflektorow. Prosze o pomoc.
  2. Twoj woz powinien był palic teraz bez swiec , jezeli kontrolka zapala sie na 1-2 sek to swiece i tak nie grzeja ! Ale wymiana swiec nie sądze że pomoże ! , USTAW ZAPŁON PORZĄDNIE na początku. Zajrzyj do książki "sam naprawiam a4" lub passat b5. A jezeli nie podejmujesz sie to pojedź do dobrego zakładu od dieseli i niech sprawdza - ustawia silnik. wezma max 100zl, jezeli to nie pomoże może być też tak że pompa wtryskowa siada. Spokojnie mozesz odkrecic rurki nic mu nie bedzie, a jak bedziesz je instalowal na nowo to przykrec przy pompie tylko , pokrec tak dlugo az pokaze sie paliwo po dugiej stronie i w tedy przykrec do wtryskow.
  3. Zgadza się przy bezpośrednim wtrysku nie potrzeba świec , ale podgrzanie na krótko moglo by pomoc w odpowiedzi na pytanie jak bardzo źle jest z motorem
  4. To proste ... przewód od PLUSA akumulatora do pierwszej świecy. Tylko przewód nie może być za cienki bo się zagotuje . Przytrzymaj około 15-20sek i biegiem do rozrusznika nie zważając na kontrolke od świec
  5. Ja też stawiam na zespół sprzęgający rozrusznika - bendix.
  6. Zrób próbę , zagrzej silnik ręcznie , jeżeli zapali to znak że winna jest instalacja. Czy mechanik wykręcał świece ? - czasami mają opór, ale "grzeją nie tam gdzie powinny". Do sprawdzenia powinno się je wyjąć i po podłączać na krótko. Ponad to zgadzam się że zapłon może być źle ustawiony. Czy silnik pracuje normalnie czy nadmiernie hałasuje ? Czy sprawdzałeś kompresje ? - może silnik już dochodzi swoich dni.
  7. 90 - masakra - wiem bo mam . Jak już się jedzie to się jedzie, ale dynamika jest marna. Kupiłem z uszkodzona skrzynią - co za tym idzie nie przejechałem się. Po remoncie automatu już było za późno kasy poszło sporo (kapitalka skrzyni,sprzęgło,rozrząd,hydropopychacze....) ... wiec teraz trzeba to zjeździć. Chociaż rozrząd.
  8. Ja mam 90 KM w automacie i nie jest dobrze auto pali 9-10l / 100km w mieście. 90KM to za mało do automatu i tej budy. 110 KM spisuje sie duużo lepiej. Pamietaj tylko ze to skrzynia z renault nie jest najoszczędniejsza. jak pisałem wyżej pali w miescie kolo 10l. na trasie spada do 6.
  9. Ja kupiłem swoją a4 gdy miała 195.000 , grudzień 2008 . . . z uszkodzoną skrzynią automatyczną. Wizyta w ASO i już wiedziałem że w 2006 roku miała 210.000 :). Teraz mam na desce 220.000, + pewnie 60.000 w pamięci. Poprzednio miałem mercedesa w210 2.2 D 95KM i miał kolo 700.000
  10. Ja stawiam na awarie pompy wtryskowej - te pompy lubią się sypać i możliwe że coś odbija sterownikowi i jak komp dostaje dane niezrozumiale to wariuje i nie ma siły ruszyć. Poźniej rejestruje sie błąd i nie mozesz zapalic
  11. sprawdź masę silnika, wyciągnij rozrusznik i sprawdź czy poza samochodem działa. ... ale na samym początku sprawdź czy do rozrusznika dochodzi prąd do elektro-magnesu.
  12. jeden litr na 7.000 - to żadne zużycie, nie ma się co przejmować. jeżeli pobór oleju wzrośnie do litra na 1000 lub więcej to już nie dobrze Generalnie stanem kiedy trzeba by się zacząć niepokoić jest gdy pobór oleju jest większy niż różnica max-min pomiędzy wymianami. litr na 7000 to jakiś litr i 200ml na 10.000 a wtedy to już trzeba olej zmienić.
  13. Dawkę kontrolowałem kilka razy , jest idealna, jak pisałem już wtryski również działają bardzo dobrze. A jeżeli chodzi o jazdę na pierwszych 2 biegach, to tak generalnie sie po miescie jezdzi (1,2,3), a pierwsze 2 biegi działają na "ślizgającym się sprzęgle" dopiero na 3 i 4 biegu załącza się tz. LOCKUP. A co to katalizatora - to przyszło mi coś na myśl - otóż jak auto jest zimne, to strasznie za nim śmierdzi, taki kwaśny gryzący zapach. a katalizator mam Teraz przy super oszczędnej jeździe po mieście spalanie 10l/100km
  14. Przejrzałem motor i skrzynie po raz setny , wszystko wydaje się OK. Ale liczby nie kłamią. zbiornik 56l - 630km 50%trasa, 57l - 700km 60%trasa, 7l / 60km 100% miasto. Nie wierze w 8l w mieście... Czy macie jeszcze jakieś propozycje co może być przyczyną spalania 10-12. ( proszę nie pisać komu ile pali, znam już sto różnych wersji )
  15. pawel1985 - czy masz skrzynie automatyczna ? W Koszalinie korków raczej nie ma , jazda jest generalnie płynna, bez szaleństw . skoro norma mówi 9l, to 10l,11l (+1l przez niskie temp na zewnątrz to już 12l) faktycznie nie jest niczym dziwnym. ale tak czy siak przejrzę jeszcze silnik i skrzynie. Choć auto dość dobrze się zbiera do przodu, nie dymi przesadnie, nie bierze oleju. na trasie faktycznie jest dobrze ~5.0l. a jeżeli faktycznie "ten typ tak ma" to idzie na sprzedaż i to szybko. Bez przesady, żeby 1.9TDI palił 10-12l/100km w mieście i to 90KM. Dramat . . .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...