Jump to content
0
andzios

[B5] automat - 1,9 110km czy 90km ?

Recommended Posts

Przymierzam się do zakupu b5 jednak koniecznie w automacie :)

W większości wersjach jest 110km jednak dziś trafiłam na dość ciekawe auto ale tylko z 90km

Czy taka moc wystarczy czy będzie się "mulić" ??[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2009, 16:43_________________________________________________temat mozna zamknąc przepraszam za utrudnienia przeniosłam się do zakupu kontrolowanego

Share this post


Link to post
Share on other sites

stary,kupuj auto z mocniejszym silnikiem.Niewiele wiecej pali,a przyjemnosc z jazdy wieksza!!!Poza tym wieksza moc to przede wszystkim bezpieczeństwo:wyprzedzanie,ucieczka ze skrzyzowania itd.Pozdrawiam :hi:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam 90 KM w automacie i nie jest dobrze auto pali 9-10l / 100km w mieście. 90KM to za mało do automatu i tej budy.

110 KM spisuje sie duużo lepiej. Pamietaj tylko ze to skrzynia z renault :) nie jest najoszczędniejsza. jak pisałem wyżej pali w miescie kolo 10l. na trasie spada do 6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

110 KM z automatem muli a 90 KM.... :mysli::cool1: :cool1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

90 - masakra - wiem bo mam :( . Jak już się jedzie to się jedzie, ale dynamika jest marna.

Kupiłem z uszkodzona skrzynią - co za tym idzie nie przejechałem się. Po remoncie automatu już było za późno kasy poszło sporo (kapitalka skrzyni,sprzęgło,rozrząd,hydropopychacze....) ... wiec teraz trzeba to zjeździć. Chociaż rozrząd. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

moim zdaniem to nawet 130kM w automacie jest porazką


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kuzyn ma passka B5lift 96kW w aftoamcie 5speed i nie widze w nim nic zachwycajacego


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kuzyn ma passka B5lift 96kW w aftoamcie 5speed i nie widze w nim nic zachwycajacego

no miedzy zachwytem a porazka jest jeszcze troche miejsca ;]

233 konie w automacie mnie zachwyca, 115 koni w astrze automat mojej zony da sie przezyc , w mojej matki astrze jest 86 koni i to juz poza miasto sie nie nadaje...

mysle ze passat w automacie nie jest do wyscigow i zachwycania sie tylko do przemieszczania sie..


v2010100510411367196196.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolegi 4,2 tdi zachwyca :cool1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy moim 2,5 TDI moze do zachwytu jeszcze brakuje, ale na pewno daje wiele radości z jazdy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również posiadam afn'a w automacie dmx 4 biegi. Szału nie ma, pali w mieście 8,5-10, trasa 5,5-6 przy spokojnej jeździe. Silnik i skrzynia zdrowe, ale niestety nie wyprzedza to tak, jakbym chciał. Po wsadzeniu programu wszystko mi odpowiada i wyprzedzanie staje się bezpieczniejsze;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czesc,

Ja mam 1,9 tdi 110 AVG i skrzynke automatyczna DMX 4 biegi. Wg mnie dla spokojnego kierowcy takie zestawienie jest do zaakceptowania. Z autka jestem zadowolony, choc nie jest demonem szybkosci. Spalania jeszcze nie sprawdzalem.


there is no dick in the village - czyli nie ma ch...a we wsi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam AFN 110 koni i DMX (automat - 4 biegi). Jako że jestem niepełnosprawny jestem skazany na automata, ale do rzeczy. DMX wg mnie do miasta się nie nadaje, chyba ze ktos lubi trzymac dieselka na niepotrzebnych obrotach. Na trasie autko spisuje sie znakomicie - latem spalanie przy 100 - 120 km okolo 5,3. Na dojazdy do pracy (ok. 20 km) zadowala sie 6 litrami.

Oglnie jezeli chodzi o komfort to naprawde polecam.

Mankamentem jest niestety mała wytrzymałosc przez co niezalecany jest chiptunning.

Nie polecam natomiast 90 koni w polaczeniu z automatem - bo te 110 wydaja sie absolutnym minimum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Według mnie lepiej poszukać 110km, spalanie może się okazać nawet mniejsze niż w 90km, także nie widzę żadnych plusów 90...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Według mnie lepiej poszukać 110km, spalanie może się okazać nawet mniejsze niż w 90km, także nie widzę żadnych plusów 90...

Plus to cena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

90 bez automatu muli, z automatem dopiero musi mulic, 110 w automacie po programie jedzie juz bardzo dobrze :good:


[sIGPIC][/sIGPIC]

Share this post


Link to post
Share on other sites

w przeszłości miałem 90 km w ahu teraz mam 130 w avf i uwazam ze to nadal mało kupuj 110 jezeli taki masz wybór.


Było B5 , B6 , B7 , B7, B8 .......jest BWM ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

moim zdaniem to nawet 130kM w automacie jest porazką

Moja panna kupila wlasnie a3 8p 2.0tdi 140km w automacie dsg i ciagnie to sporo lepiej niz moj avf 130km w manualu - jednak tlumacze to mniejsza masa a3-jki + 10kucy wiecej, ale i tak wole manuale - wkurzaja mnie te redukcje podczas mocnego depniecia w automat...


Bylo: Audi 80 B4 1Z, Audi A4 B5 AFN, Audi A4 B6 AVF

Jest: Audi A4 B8 Allroad CAHA

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/374768-a4-b8-allroad-quattro-w-czerni-by-maciek/

Share this post


Link to post
Share on other sites

moim zdaniem to nawet 130kM w automacie jest porazką

Moja panna kupila wlasnie a3 8p 2.0tdi 140km w automacie dsg i ciagnie to sporo lepiej niz moj avf 130km w manualu - jednak tlumacze to mniejsza masa a3-jki + 10kucy wiecej, ale i tak wole manuale - wkurzaja mnie te redukcje podczas mocnego depniecia w automat...

DSG zmienia biegi szybciej niz 90% kierowcow, nie majac przy tym strat typowych dla innych automatow. stad Twoje pozytywne odczucia w przyspieszaniu...

a jak pojezdzisz ze dwa dni z tym automatem to wyczujesz jak jezdzic zeby redukowal dokladnie tyle biegow ile chcesz. tam po prostu pedal gazu to nie tylko sterowanie przepustnica ale tez biegami. wyczujesz ile wcisnac gaz zeby auto poszlo tak jak przy depnieciu w podloge ale bez redukcji. :good:


v2010100510411367196196.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

moja panna ma też A3 140+chips na 176 w manualu 6 speed

to już zapier..... całkiem przyzwoicie

ale i tak wolę swoje 1.8TQ :polew: :polew: :polew: :polew:


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moim zdaniem to nawet 130kM w automacie jest porazką

Moja panna kupila wlasnie a3 8p 2.0tdi 140km w automacie dsg i ciagnie to sporo lepiej niz moj avf 130km w manualu - jednak tlumacze to mniejsza masa a3-jki + 10kucy wiecej, ale i tak wole manuale - wkurzaja mnie te redukcje podczas mocnego depniecia w automat...

tylko masa pojazdu robi robote bo 130 a 140km to zadna różnica wiem bo ojciec ma 2.0 tdi 140 i wcale szybciej sie nie zbiera od mojego ale temat chyba nie tego dotyczył wiec koniec OT


Było B5 , B6 , B7 , B7, B8 .......jest BWM ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

moim zdaniem to nawet 130kM w automacie jest porazką

Moja panna kupila wlasnie a3 8p 2.0tdi 140km w automacie dsg i ciagnie to sporo lepiej niz moj avf 130km w manualu - jednak tlumacze to mniejsza masa a3-jki + 10kucy wiecej, ale i tak wole manuale - wkurzaja mnie te redukcje podczas mocnego depniecia w automat...

tylko masa pojazdu robi robote bo 130 a 140km to zadna różnica wiem bo ojciec ma 2.0 tdi 140 i wcale szybciej sie nie zbiera od mojego ale temat chyba nie tego dotyczył wiec koniec OT

zapomniałes tutaj jeszcze o Niutonie :polew: :polew: :polew: :polew:


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli masz możliwość to na 90KM nawet nie spoglądaj ... 110KM to i tak mało dla automatu żeby się konkretnie zebrać :disgust:

Jak ktoś pisał 110KM w automacie + program już sporo lepiej .. Jeździłem takim i całkiem całkiem :good:

Share this post


Link to post
Share on other sites

to zalezy jeszcze od tego na ile pozwoli skrzynia


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja polecam 115KM w tiptronicu czyli to czym ja jeżdzę. Dynamika jak dla mnie bardzo zadowalająca, a do tego masz automat albo jak będziesz chciał się pobawić to sekwencje :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...