[B5] automat - 1,9 110km czy 90km ?
0

    39 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Przymierzam się do zakupu b5 jednak koniecznie w automacie :)

    W większości wersjach jest 110km jednak dziś trafiłam na dość ciekawe auto ale tylko z 90km

    Czy taka moc wystarczy czy będzie się "mulić" ??[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2009, 16:43_________________________________________________temat mozna zamknąc przepraszam za utrudnienia przeniosłam się do zakupu kontrolowanego

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    stary,kupuj auto z mocniejszym silnikiem.Niewiele wiecej pali,a przyjemnosc z jazdy wieksza!!!Poza tym wieksza moc to przede wszystkim bezpieczeństwo:wyprzedzanie,ucieczka ze skrzyzowania itd.Pozdrawiam :hi:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość jozek726

    ja osobiście polecam 110 km

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    mam 110 w automacie i powiem szczerze że dobrze to jeździ ;)

    polecam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam 90 KM w automacie i nie jest dobrze auto pali 9-10l / 100km w mieście. 90KM to za mało do automatu i tej budy.

    110 KM spisuje sie duużo lepiej. Pamietaj tylko ze to skrzynia z renault :) nie jest najoszczędniejsza. jak pisałem wyżej pali w miescie kolo 10l. na trasie spada do 6.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    110 KM z automatem muli a 90 KM.... :mysli::cool1: :cool1:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    90 - masakra - wiem bo mam :( . Jak już się jedzie to się jedzie, ale dynamika jest marna.

    Kupiłem z uszkodzona skrzynią - co za tym idzie nie przejechałem się. Po remoncie automatu już było za późno kasy poszło sporo (kapitalka skrzyni,sprzęgło,rozrząd,hydropopychacze....) ... wiec teraz trzeba to zjeździć. Chociaż rozrząd. :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    moim zdaniem to nawet 130kM w automacie jest porazką

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    kuzyn ma passka B5lift 96kW w aftoamcie 5speed i nie widze w nim nic zachwycajacego

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    kuzyn ma passka B5lift 96kW w aftoamcie 5speed i nie widze w nim nic zachwycajacego

    no miedzy zachwytem a porazka jest jeszcze troche miejsca ;]

    233 konie w automacie mnie zachwyca, 115 koni w astrze automat mojej zony da sie przezyc , w mojej matki astrze jest 86 koni i to juz poza miasto sie nie nadaje...

    mysle ze passat w automacie nie jest do wyscigow i zachwycania sie tylko do przemieszczania sie..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    kolegi 4,2 tdi zachwyca :cool1:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przy moim 2,5 TDI moze do zachwytu jeszcze brakuje, ale na pewno daje wiele radości z jazdy ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Również posiadam afn'a w automacie dmx 4 biegi. Szału nie ma, pali w mieście 8,5-10, trasa 5,5-6 przy spokojnej jeździe. Silnik i skrzynia zdrowe, ale niestety nie wyprzedza to tak, jakbym chciał. Po wsadzeniu programu wszystko mi odpowiada i wyprzedzanie staje się bezpieczniejsze;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czesc,

    Ja mam 1,9 tdi 110 AVG i skrzynke automatyczna DMX 4 biegi. Wg mnie dla spokojnego kierowcy takie zestawienie jest do zaakceptowania. Z autka jestem zadowolony, choc nie jest demonem szybkosci. Spalania jeszcze nie sprawdzalem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam AFN 110 koni i DMX (automat - 4 biegi). Jako że jestem niepełnosprawny jestem skazany na automata, ale do rzeczy. DMX wg mnie do miasta się nie nadaje, chyba ze ktos lubi trzymac dieselka na niepotrzebnych obrotach. Na trasie autko spisuje sie znakomicie - latem spalanie przy 100 - 120 km okolo 5,3. Na dojazdy do pracy (ok. 20 km) zadowala sie 6 litrami.

    Oglnie jezeli chodzi o komfort to naprawde polecam.

    Mankamentem jest niestety mała wytrzymałosc przez co niezalecany jest chiptunning.

    Nie polecam natomiast 90 koni w polaczeniu z automatem - bo te 110 wydaja sie absolutnym minimum.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Według mnie lepiej poszukać 110km, spalanie może się okazać nawet mniejsze niż w 90km, także nie widzę żadnych plusów 90...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Według mnie lepiej poszukać 110km, spalanie może się okazać nawet mniejsze niż w 90km, także nie widzę żadnych plusów 90...

    Plus to cena.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    90 bez automatu muli, z automatem dopiero musi mulic, 110 w automacie po programie jedzie juz bardzo dobrze :good:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    w przeszłości miałem 90 km w ahu teraz mam 130 w avf i uwazam ze to nadal mało kupuj 110 jezeli taki masz wybór.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    moim zdaniem to nawet 130kM w automacie jest porazką

    Moja panna kupila wlasnie a3 8p 2.0tdi 140km w automacie dsg i ciagnie to sporo lepiej niz moj avf 130km w manualu - jednak tlumacze to mniejsza masa a3-jki + 10kucy wiecej, ale i tak wole manuale - wkurzaja mnie te redukcje podczas mocnego depniecia w automat...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    moim zdaniem to nawet 130kM w automacie jest porazką

    Moja panna kupila wlasnie a3 8p 2.0tdi 140km w automacie dsg i ciagnie to sporo lepiej niz moj avf 130km w manualu - jednak tlumacze to mniejsza masa a3-jki + 10kucy wiecej, ale i tak wole manuale - wkurzaja mnie te redukcje podczas mocnego depniecia w automat...

    DSG zmienia biegi szybciej niz 90% kierowcow, nie majac przy tym strat typowych dla innych automatow. stad Twoje pozytywne odczucia w przyspieszaniu...

    a jak pojezdzisz ze dwa dni z tym automatem to wyczujesz jak jezdzic zeby redukowal dokladnie tyle biegow ile chcesz. tam po prostu pedal gazu to nie tylko sterowanie przepustnica ale tez biegami. wyczujesz ile wcisnac gaz zeby auto poszlo tak jak przy depnieciu w podloge ale bez redukcji. :good:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    moja panna ma też A3 140+chips na 176 w manualu 6 speed

    to już zapier..... całkiem przyzwoicie

    ale i tak wolę swoje 1.8TQ :polew: :polew: :polew: :polew:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    moim zdaniem to nawet 130kM w automacie jest porazką

    Moja panna kupila wlasnie a3 8p 2.0tdi 140km w automacie dsg i ciagnie to sporo lepiej niz moj avf 130km w manualu - jednak tlumacze to mniejsza masa a3-jki + 10kucy wiecej, ale i tak wole manuale - wkurzaja mnie te redukcje podczas mocnego depniecia w automat...

    tylko masa pojazdu robi robote bo 130 a 140km to zadna różnica wiem bo ojciec ma 2.0 tdi 140 i wcale szybciej sie nie zbiera od mojego ale temat chyba nie tego dotyczył wiec koniec OT

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    moim zdaniem to nawet 130kM w automacie jest porazką

    Moja panna kupila wlasnie a3 8p 2.0tdi 140km w automacie dsg i ciagnie to sporo lepiej niz moj avf 130km w manualu - jednak tlumacze to mniejsza masa a3-jki + 10kucy wiecej, ale i tak wole manuale - wkurzaja mnie te redukcje podczas mocnego depniecia w automat...

    tylko masa pojazdu robi robote bo 130 a 140km to zadna różnica wiem bo ojciec ma 2.0 tdi 140 i wcale szybciej sie nie zbiera od mojego ale temat chyba nie tego dotyczył wiec koniec OT

    zapomniałes tutaj jeszcze o Niutonie :polew: :polew: :polew: :polew:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeżeli masz możliwość to na 90KM nawet nie spoglądaj ... 110KM to i tak mało dla automatu żeby się konkretnie zebrać :disgust:

    Jak ktoś pisał 110KM w automacie + program już sporo lepiej .. Jeździłem takim i całkiem całkiem :good:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    to zalezy jeszcze od tego na ile pozwoli skrzynia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a ja polecam 115KM w tiptronicu czyli to czym ja jeżdzę. Dynamika jak dla mnie bardzo zadowalająca, a do tego masz automat albo jak będziesz chciał się pobawić to sekwencje :naughty:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy