Skocz do zawartości

dzidzion

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O dzidzion

  1. w glowicy...a gdzie maja byc....jak cyka tak równo z obrotami i glos tego cykania jest metaliczny(tlok puka w zaworek) to prawdopodobnie wlasnie one juz sa na wykonczeniu...podaj jeszcze przebieg i sprawdz czy masz dobrze ustawiony kat wtrysku
  2. dokladnie...tu cos z cisnieniem szwankuje...jak nie kopci to dolot powinien byc szczelny...ale prawdopodobnie turbinka nie laduje jak powinna albo zawor podcisnieniowy uwalony lub kierownice zapieczone...ja bym sprawdzil jak sztanga sie rusza pozniej wyciagnal wezyk z gruchy i przetestowal jak sie zachowuje auto...a wypowiedzi o zmianie opon lub felg rozbawily mnie na maxa ....wywody na temat masy wirujacej w postacio kól ... zmiany to moze i sa ale nierejestrowalne przez nas tylko jakies tam przyrzady pomiarowe...zwiekszenie rozmiaru calego kola(nie samej felgi) nie spowoduje zmian w przyspieszaniu tylko we wskazaniach licznikowych, a te kilka kilogramow roznicy to jest tyle co nic...w koncu nasze auta waza nawet 1500kg
  3. sprawdz dobrze te przewody, zwlaszcza ten do korekcji kata wtrysku bo na 100% cos z tym jest poczytaj ten watek, bo tam tez byl problem z praca silnika-bardzo podobnie do twojego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1203369.html silnik 1z to praktycznie to samo co AFN a pozniej regulacja kata wtrysku http://www.a4-klub.pl/smf/warsztat_zrob_to_sam/odp_a4_b5_19_tdi_afn_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html
  4. a faktycznie nie bylo cos mi sie przeoczylo...hmmm....czyli brak turbo= male wskazanie przeplywki,czyli z przeplywka narazie nie ma co nic ruszac.... podejrzane jest to ze wysterowanie kierownic turbiny (duty cycle) jest na maxa i wogole nie reaguje -czyzby jakis tryb awaryjny??
  5. bo w AFN-ie czujniki te sa sparowane w jednej obudowie, wiec jak wymieniasz, to praktycznie 1, a teoretycznie 2
  6. opcja "szukaj" nie gryzie...bylo o tym full razy doladowanie jest ...przeciez logi ladnie to ukazuja..ale brak odpowiedniego przeplywu powietrza pokazywanego przez przeplywke-przyczyna:albo zawor egr niedomkniety i zasilanie silnika powietrzem=spaliny+mala ilosc swiezego powietrza -stad niskie wskazanie powietrza "lecącego" przez przeplywke, albo uwalony przeplywomierz(ktory poprostu juz sie wysluzyl i nie jest w stanie zmierzyc wiekszej ilosci powietrza)... a to z kolei ogranicza dawke paliwa(ktora jest dawkowana w zaleznosci od wskazan przeplywomierza) i stad mul z auta
  7. zaslep egr i zrob logi...po tym bedziemy mieli pewnosc czy przeplywka jest walnieta pozniej ustaw kat wtrysku i nie zastanawiaj sie co jest nie tak tylko eliminuj wady ktore sa pewne!!!
  8. bo jest usterka regulacji kata wtrysku a to od niego zalezy czy zapali czy nie.. pewnie jak masz wyjety bezpiecznik to korekcja nie dziala i wtedy wartosc ustawiana jest przez komputer jako domyslna(awaryjna) tak na szybcika sprawdz jeszcze zawor EGR, a najlepiej go zaslep od strony dolotu, bo mozliwe, ze sie nie zamyka i stad takie wskazanie przeplywomierza, ale raczej przeplywka i tak do wymiany jest
  9. ewidentnie cos spierniczone w kacie wtrysku..niby ustawiony ok ale widac jak momentami wskakuja wartosci 255 (kolumna 3 000BS) tak jakby jakies zwarcie bylo bo 255 jest wartoscia maksymalna..sprawdz kable ktore ida do korektora kata wtrysku czyli do pompy. Zrob rowniez 000BS przy wyciagnietym bezpieczniku...pewnie w 3 kolumnie nic nie bedzie sie zmieniac.. niech zgadne...w momencie jak pojawiaja sie wartosci 255 to pewnie silnikiem szarpie co by potwierdzalo ze to problem z ukladem korekcji kata wtrysku
  10. Bo vag wywali blad przeplywki jak bedzie na niej zwarcie, albo przerwa. Jak bedzie juz w kiepskiej kondycji to tylko w logu dynamicznym sprawdzisz. W grupie 3 mase powietrza masz na poziomie 500-600mg co jest zdecydowanie za malo...od 2500 do ponad 4000 obr powinno byc 850-1050...tak mala masa powietrza ogranicza ci dawke paliwa(grupa 8-kolumna 5) Co pisalem to wiem...kat wtrysku tez moze masz zle ustawiony...zrob log 000 ale w basic setting(BS) dla pewnosci no i oczywiscie statyczny a nie dynamiczny http://www.a4-klub.pl/smf/tabele_wartosci_zmierzonych_silniki_1zahu_aey_agpaqm_afnavg-t16622.0.html tu masz opis co do diagnozy logow i sobie sam mozesz zobaczyc co jest nie tak p.s. logi robione z wlozonym czy z wylozonym bezpiecznikiem??
  11. przeplywka padnieta...i cos te logi 000 jakies dziwne
  12. logi logami... sprawdz statyczne cos mi sie wydaje ze cos jest z korektorem kata wtrysku lub kat wtrysku do regulacji mysle ze ten bezpiecznik zasila obwod rowniez tego korektora. slabo odpala, bo kat wtrysku zly i do tego kopci na bialo wiec na 100% zly kat wtrysku logi statyczne BS 000 druga kolumna powinno byc cos kolo 50 oczywisnie z wlozonym bezpiecznikiem(wykres TDI timing i powinno miescic sie miedzy skrajnymi liniami, a najlepiej jak najblizej tej srodkowej)
  13. Witam wszystkich posiadaczy niemieckich aut...zwlaszcza z grupy VAG
×
×
  • Dodaj nową pozycję...