Skocz do zawartości

pwitkow

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pwitkow

Osiągnięcia pwitkow

0

Reputacja

  1. odłożyłem sprawę...walczę z hakiem
  2. bingo...ale jak pod to podpiąć hak???tylko oryginalny moduł...
  3. Dzięki... Jak znajdę chwilkę czasu to też pokręcę tymi torxami...
  4. Ale ja kupiłem taki moduł...w firmie produkującej haki... I miał oszukiwać instalacje CAN. I nie oszukuje... PS.mój miernik jak najbardziej jest w porządku. Jak wytłumaczysz brak żarówki dwu-włóknowej (stop i postojowe)???? Jeśli miałaby takie samo napięcie to dlaczego świeci mocniej jak się naciśnie hamulec...
  5. Dzięki wielkie...mam pytanko: jaki nr torxa i jaka długość..muszę zakupić...
  6. Jak jak ściągam zderzak to wykręcam 2 długie śruby od dołu przez kratkę do intecoolera (takie na wielokątną gwiazdkę)...potem kilka śrubek z góry kilka od strony nadkola, osłonę dolną i zderzak wyjeżdża do przodu razem z belką... No i gdzie miałaby być ta regulacja???
  7. ja sie nie czepiam 2 mm tylko sporej szpary...tak że widać przetłoczenie u góry na grillu gdzie powinna zachodzić maska. Jak patrze na zdjecia innych A4 to nie ma tam takiej przerwy. PS.zdjęcie mogę zrobić tylko nie bardzo wiem jak je umieścić na na forum...
  8. Mam film na zrobienie u siebie grzanej tylnej kanapy... Mam kilka pytań: 1. co potrzebuje i czy to jest mega rezanie czy raczej prosta robota? 2. jakieś nr cześci itp?? Z góry serdecznie dziękuje....
  9. Wymieniałem u znajomego czujnik temperatury i ciśnienia w intercoolerze (za lewą lampą). Po ponownym założeniu zderzaka jest o jakies 1 cm za nisko-szpara pomiędzy klapą a grillem itp. Ja sam nie składałem bo nie mogłem a znajomy się zarzeka że i tak podniósł maksymalnie lampy itp. Tam jest regulacja? np...na tych przedłużeniach podłużnic i śrubach wkręcanych od dołu ? Może ktoś to jakoś obrócił i przykręcił odwrotnie? Zgłupiałem.... POMOCY!!!
  10. Postanowiłem założyć hak. Sama instalacja miodek-2 godz. roboty i jest. I zaczęły się schody.... Z prądem jest problem. Instalacja jest "porypana"-na każdej żarówce jest 2V napięcia cały czas,nawet jak są wyłączone światła,10V np jak mają być postojowe a 14V jak ma być stop.Podobnie jest z przeciwmgielnymi itp. I to ciągle jest ta sama jednowłóknowa żarówka. Próbowałem podpiąć zamienny moduł (taki za 250 zł) do instalacji i przekaźniki zwariowały. Podają cały czas napięcie na wtyk...świeci się kontrola FIS że mam poprzepalane żarówki. Ma może ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać??? PS.oryginalna wiązka AUDI 1300 zł...i 700 instalacja w ASO. Jestem zdesperowany... POMOCY!!!
  11. Założyć hak to pestka...godzina roboty. Z prądem jest problem. Instalacja jest "porypana"-na każdej żarówce jest 2V napięcia cały czas,nawet jak są wyłączone światła,10V np jak mają być postojowe a 14V jak ma być stop.Podobnie jest z przeciwmgielnymi itp. I to ciągle jest ta sama jednowłóknowa żarówka. Próbowałem podpiąć zamienny moduł (taki za 250 zł) do instalacji i przekaźniki zwariowały. Podają cały czas napięcie na wtyk...świeci się kontrola FIS że mam poprzepalane żarówki. Ma może ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać??? PS.oryginalna wiązka AUDI 1300 zł...i 700 instalacja w ASO. Jestem zdesperowany..
  12. Dzięki... Poszukam jakiegoś przedstawiciela Webasto w moim mieście...a może możecie kogoś polecić?
  13. te problemy są już za mna (mam nadzieje). Francuz w ramach akcji serwisowej wymienił komplet wtrysków...koło 2-masowe...jakieś przewody podciśnienia...napinacze łańcuszków rozrządu... Patrzyłem w książce serwisowej...nie ma słowa na jakim oleju...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...