
MLoxey
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O MLoxey

-
Nie mam czym fotki zrobić. A nie wiem czy tak trudno wyobrazić sobie kawałek plachy nad parownikiem? Proste pytanie czy są połączone czy nie.
-
Cześć, Mam do Was pytanie. Otóż znalazłem nieszczelność parownika klimatyzacji. Nieszczelność jest pod płaskownikiem, który leży na górnej rurce z czynnikiem tego parownika. Płaskownik biegnący nad parownikiem jest wgięty w dół w kształcie tapezu, opada poczym styka się z rurką parownika. Moje pytanie czy ten płaskownik jej połączony z tą rurką czy tylko swobodnie na niej leży? Dzięki z góry za odpowiedź.
-
Cześć. Ostatnio przy zmianie jednego z bezpieczników w okolicy wyszła sprężyna, którą dość swobodnie wyjąłem. To jest długa sprężyna gdzieś na 15cm, zakończona dwoma haczykami. Macie jakiś pomysł od czego ona jest? W okolicy kojarzę tylko przełącznik do regulacji wysokości nświateł. Możliwe jest żeby to od tego było? Dzięki z góry z pomoc. ML proszę uzupełnij profil
-
Nie ma swobodnego wpływania powitrza do samochodu, albo wiatrak albo nic.
-
Ja mam B5 model na rok 2000 po drugim lifcie i mam zegar cyfrowy. Sam nastawia się z czasem radiowo.
-
Mnie też zniknął czas po wymianie akumulatora. Po dwóch dniach się sam ustawił radiowo. Nic nie ruszałem. Miło mi się zrobiło, bo ju zaczynałem wąpić czy się ustawi, w szczególności, że pan w ASO powiedział mi, że zegar radiowy to w nowych A8 jest a w mojej starej A4 to na pewno nie. Zdziwiłby się.
-
Ale to tylko podczas jazdy, ale sprawdzę bo faktycznie nie sprawdzałem na postoju.[br]Dopisany: 11 Maj 2007, 13:28 _________________________________________________...na postoju furczenie nie występuje. dokręciłem od spodu zderzak i zjawisko trochę ucichło, ale nadal na wysokich obrotach to słychać. To będzie jakaś mechaniczna przyczyna w okolicy chłodnicy. Myślicie, że to może być rzeczywiście wiatrak? Jeszcz jedno pytani mi się nasuwa. Czy wiatrak elektryczny, ten prawy nie podłączony po paska ma zmienną prędkośc obrotów w zależności od silnika? Czy on tylko jest włączony lub wyłączony bez stanów pośrednich? Pozdrawiam!
-
Witam. Doradźcie mi coś. Chcę kupić dywaniki gumowe do mojej A4. Problem w tym, że są dostępne modele do roku 2000 i po 2000 roku. Zastanawiam się czy te do A4 po 11/2000 roku to są do B6 czy do mojej B5 po drugim lifcie też będa pasować. Poniżej daję kilka linków i liczę na waszą opinię, które będą najlepiej pasować, bo pewnie większość z was ma takie w swoich A4-kach :-) Z góry dzięki i pozdrawiam! http://allegro.pl/item194289843_orginalne_dywaniki_gumowe_audi_a4.html http://allegro.pl/item193776698_audi_a4_b5_dywaniki_gumowe_jak_oryginalne_popiel.html http://allegro.pl/item194274412_gumowe_niemieckie_dywaniki_audi_80_b4_c4_a4_a_6.html
-
W samochodzie pojawiło się dziwne zjawisko. Po nagrzaniu silnika przy wysokich obrotach pojawia się furczenie. Ciężko sprecyzować jaki to dźwięk, ale nie jest to furczenie związane z wpadaniem czegoś w wibrację przez powietrze. To jest jakby niejednostajne tarcie. Macie jakis pomysł co to może być?
-
p.s. na środku w konsoli może być jeszcze nawigacja, ale w takim przypadku komputer raczej też jest między zegarami.
-
Pytanie jest trochę na wesoło, bo wyświetlacz od klimy jest na konsoli środkowej pod radiem, a komputer ma wyświetlacz między zegrami obrotomierza a prędkościomierza chyba zamist kontrolek. Przy okazji warto wspomnieć że są małe wyświetlacze od okrojonych komputerów, na których można tylko zrobić sprawdzenie układów w samochodzie i odczytać temeperaturę na zewnątrz i duże wyświetlacze, na których można prawdzić więcej np. splanie, dystans i inne parametry.
-
Ja tylko dla potwierdzenia. Pikał mi FIS trzy razy przy zalalaniu i pojawiał się wykrzyknik. Potem znikał i było duże OK. W czasie jazdy nic sie nie pojawiało, tylko przy zapalaniu. Silnik dobrze kręciłl, bez problemu zapalał, akumulator wskazywał naładowanie powyżej 50%. Mimo to on był przyczyną pikania i wykrzyknika na FISie. Podładowałem akumulator do pełna i komunikatu brak. Polecam w pierwszej kolejności naładować aku przed innymi próbami rozwiązywania tego pikającego problemu.
-
Przyciskasz raz lewy przycisk przy zegarach i Ci sprawdza. potem jest żółte OK albo nie :-)
-
Witajcie. Patrząc w instrukcję obsługi swierdziłem, że brakuje mi jednego elementu przedstawionego na zdjęciu (załączam zdjęcie z żółtą ramką). Czy ktoś z Was może mi powiedzieć co kryło się w tej czarnej skrzynce? Z góry dzięki za podpowiedź.
-
Nadajnik synchronizujący datę i czas na pewno jest, mam tylko wątpliwość czy aby na pewno miał tą fukcję antykradzieżową. Gdzieś w papierach Audi widziałem coś na temat GPS łącznie z formularzem rejestracyjnym. Sprawdzę to popołuduniu.