
xmnichx
Pasjonat-
Postów
167 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O xmnichx

-
Witam, koledzy poszukuję informacji na temat nominalnej średnicy panewek korbowodowych w v6 AAH. Przymierzam się do wymiany ww. panewek ale nie wiem jaką średnicę kupić bo producenci podają tylko info np.: std, nadwymiar 0,25 lub 0,50 ale nie wiem ile ma std. i jeszcze jedno pytanie czy dobrze dobrane panewki mają mieć dokładnie taką samą średnicę jak wał czy ma tam być jakiś luz jeżeli tak to jaki jest ok???
-
Panowie nie to że muszę czy chcę specjalnie tworzyć taką mieszankę żeby tankować samochód, po prostu ostatnio rozmawiałem ze znajomymi na ten temat i każdy mówi że nie można wlać takiej mieszanki do samochodu ale nikt nie potrafi odpowiedzieć dlaczego. Dlatego rzuciłem temat na forum... . Kolega skerim napisał że może to wykończyć katalizator o i tu jakiś konkret o takie odpowiedzi mi chodziło ale czy na pewno by mu to zaszkodziło przecież katalizator jest odpowiedzialny za dopalanie spalin, rozgrzewa się i jak coś w spalinach może jeszcze się spalić to i tak się spali ... . Ja bardziej myślałem o wtryskach że może one nie "strawią" takiej mieszanki
-
Witam koledzy szukam w internecie informacji czy silniki benzynowe z wielopunktowym wtryskiem paliwa mogą pracować na mieszance do dwu suwa. O dziwo nie znalazłem ani słowa o tym więc napisałem ten wątek. Teoretycznie olej stosowany do mieszanek nie powinien zaszkodzić poszczególnym częścią układu paliwowego a nawet mógłby zapewnić lepsze smarowanie pompce paliwa, zastanawia mnie tylko jego wpływ na wtryski. Proszę o jakieś wyjaśnienia i podpowiedzi...
-
wielkie dzięki za wyjaśnienia!
-
dobra to powiedzcie mi czy te plastikowe pierścienie centrujące z allegro po 10zł za sztukę spełnią dobrze zadanie czy to szmelc i powinny być metalowe??[br]Dopisany: 03 Kwiecień 2011, 12:07_________________________________________________kolego moskal jakie Ty masz felgi bo skoro masz s4 Q to z tyłu masz tyle miejsca co u mnie więc możesz mi podpowiedzieć czy zmieszczą się 17 7" z et40 czy musi być 35
-
poprawka ori stalówki mają 6" i et 45. znalazłem też ten sam model dezenta z et 35 ale ma większy otwór centrujący czy konieczne są pierścienie czy to tylko ściema? (w końcu i tak felgę trzymają śruby)
-
Koledzy proszę o odpowiedź zwłaszcza posiadaczy B5tek z quattro jakie et będzie odpowiednie przy feldze 17" 7" problem polega na tym że w Q przy ori stalówkach jest tylko ok 1,5 cm luzu do zwrotnicy w tyle więc szersza fela raczej będzie ocierać. Stalowe ori mają jak się nie mylę 6,5" i et 43 a felga, którą planuję założyć (http://www.felgi-opony.com/felgi/aluminiowe/Dezent/DEZENT_RK_dark_7_0x17_5x112,5,3149,2_7_27.html) jest tylko w wersji z et 40 i 45 więc czy nie będą konieczne dystanse??
-
Koledzy u mnie sprawa podobna słychać stukniecie przy zmianie biegów zwłaszcza 2-3 i przy szarpnięciu gazem. wskoczyłem pod auto i znalazłem luz w dyfrze (szarpiąc oską słychać pukanie i widać jak rusza się część do której przykręcony jest przegub) i tu moje pytanie jak zlikwidować ten luz ?? Pod przegubem jest śruba ale sprawdzałem czy jest dokręcona przy wymianie przegubu (jakieś 10tyś km temu) i było ok. Wtedy też wyczułem ten luz ale szarpiąc za półośkę ale chyba był mniejszy i nie było słychać stukania. Panowie jak radzicie rozkręcać dyfer i próbować usuwać luz czy dać sobie na razie spokój i poczekać aż padnie a wtedy wymienić na nowy (czytaj używany)??
-
[B5 ALG] Nierówne przyspieszenie w 2.8 30v.
xmnichx odpowiedział(a) na drewno1986 temat w Audi A4 B5
wymiana rozrządu nie ma nic do osiągów silnika no chyba że mechanik przestawi pasek o zęba ale wtedy albo wcale nie odpali albo będzie strasznie mulasty... -
Panowie ile wam pali 1.8T ???
-
Kolego rzuć linka do tej książki
-
[B5 AEB] Po wymianie pompy wody i termostatu silnik niedogrzany - jaka przyczyna?
xmnichx odpowiedział(a) na Marcin1927 temat w Audi A4 B5
ja też stawiam na termostat z tego co poczytałem i wiem z doświadczenia, termostat jest częścią na której w żadynm wypadku nie wolno oszczędzać czasami ori kosztuje 2x tyle co zamiennik ale działa!!! -
Polecam 1,8 to bardzo dobry i żwawy silnik oczywiście wchodzi też w grę tak jak pisze mój poprzednik 1,8T ale ja nie jestem zwolennikiem turbin dlatego polecam zwykłego 1,8 spali praktycznie tyle co 1.6 a przyśpiesza całkiem fajnie
-
jazda na krótkich odcinkach w zimie powoduje wydzielanie takiej właśnie kremowej oleistej substancji przy korku oleju i w odmach dlatego polecam przeczyścić je raz do roku. Ale co do ubywania płynu chłodniczego (zwłaszcza gdy nie widać żadnych wycieków pod samochodem) to już bardziej poważna sprawa i może sugerować pękniecie uszczelki pod głowicą.
-
Zabrałem się wczoraj z rana za czyszczenie całego dolotu i silniczka krokowego przy okazji wyczyściłem odmy bo były przytkane. Przy demontażu dolotu zauważyłem że jest pęknięty jeden z tych cieniutkich wężyków który podłączony był do przepustnicy. Kupiłem więc metr wężyka i wymieniłem wszystkie, które biegną przy kolektorze i przepustnicy. Sprawdziłem błędy vagiem i pokazał coś takiego: 17912 - Intake Air System: Leak Detected P1504 - 35-10 - - - Intermittent co po przetłumaczeniu: 17912 System poboru powietrza - określone powietrze w bypasie Nie wiem do końca co oznacza ten błąd ale może to właśnie ten pęknięty wężyk był "moim strapieniem". Zagrzałem silnik do 90'C i wszystko jak na razie było ok. Błąd po wykasowaniu nie wrócił.