
cwpisz
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O cwpisz

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Poznań
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
cwpisz odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Bartek, jeszcze raz wielkie dzięki za czas poświęcony w weekend (naprawa TCU)! Wszystko w porządalu, autko śmiga aż miło. -
cwpisz obserwuje zawartość Manuale - DIY - zrób to sam
-
Wymiana linki w mechanizmie podnoszenia przedniej szyby w A4 B6
cwpisz odpowiedział(a) na yarek7504 temat w Audi A4 B6/B7
Mie wiem, czy tak piwinno być,ale u mnie też tak było. Wszystko działa ładnie, silnik daje rade bez problemów. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka -
Wymiana linki w mechanizmie podnoszenia przedniej szyby w A4 B6
cwpisz odpowiedział(a) na yarek7504 temat w Audi A4 B6/B7
Ja, dzisiaj. Różnica taka, że miałem komplet, ale wyskoczyło mi to cholerna biała zębatka, na którą nawija się linka. 3 godziny trwała walka, w końcu udało się, dxuęki temu, że dokładnie przyjrzałem się kółkom, przez które przechodzi linka - mają one 2 poziomy: 1. Dolny - normalne kółko pasowe, po którym linka się ślizga 2. Na górze jest taki dziwny trójkąt na mimośrodzie. To na nim trzeba poprowadzić linkę (na wszystkich 4 kółkach) ZANIM ściśnie się sprężyny. Spróbuję zrobić jakieś zdjęcia poglądowe, bo nie wiem, czy jasno się wyrażam. W ten sposób zyskujesz może nie 2cm, ale wystarczająco, aby zapiąć całość. Z Po zapięciu wystarczy pociągnąć kilka razy góra-dół za uchwyty trzymające szybę, żeby linki wskoczyły same na swoje miejsce. Takie to sprytne rozwiązanie. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka -
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
cwpisz odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Mimo, że lubię sobie ponarzekać, tutaj - jak zwykle - ni cholery nie mogę... albo nie, spróbuję: 1) fatalna obsługa - odpowiedzi na posty priv 300 sekund po pytaniu - mogłoby być zdecydowanie szybciej; 2) absurdalne ceny - trochę to trwało. ale znalazłem części taniej - na aliexpress; 3) skandaliczne terminy - tutaj już zupełna porażka... części u mnie następnego dnia, nawet jeśli przelew jeszcze nie wyszedł... Amazon w Stanach dostarcza dronami w dniu zamówienia! Popraw się, dziku! Mimo powyższych zastrzeżeń - WIELKIE DZIĘKI, JAK ZWYKLE! -
Oleje Motul od dzika :) , Specjalna oferta Klubowa. Specific 5W40 5L+ filtr oleju 145zł :)
cwpisz odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Witam dziku! Zamówienie wczoraj, paczka już u mnie! Jak zwykle wszystko w jak najlepszym porządku! Dzięki i POLECAM! -
Wymiana poduszki kierowcy, multifunkcja jaka procedura ?
cwpisz odpowiedział(a) na cwpisz temat w Audi A4 B6/B7
Taśmę sprawdzał Bartek (BartS),diagnoza: to nie taśma,wymień poduchę :-) Bartek miał racje,to mie była taśma pod kierownicą, pi wymianie poduchy wszystko działa. Sprawdzę jeszcze tylko, czy to nie kwestia kabelków,którymi poducha jest podłączony. -
Wymiana poduszki kierowcy, multifunkcja jaka procedura ?
cwpisz opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam! Z powodów technicznych (losowo działający klakson, brak podświetlenia i działania w ogóle przycisków sterowania radiem), muszę wymienić poduszkę kierowcy. Kierownica jest z multifunkcją. Poduchę już kupiłem, no i teraz czas ją zmienić. Tutaj pojawiają się pierwsze pytania: wiem, że akumulator musi być podczas całej operacji odłączony. Wyczytałem gdzieś, że po wymianie poduchy najpierw trzeba włączyć zapłon, a dopiero potem podłączyć akumulator. Czy to prawda? Jaka jest tak naprawdę procedura? Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi! -
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
cwpisz odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
I ja dziś dołączyłem do zacnego grona klientów Bartka. Co prawda 'tylko' wymiana 'olywy' w Multitronicu, ale już wiem, że wymiana dwumasu i wszelkie inne działania (tfu, mimo wszystko, oby jak najmniej) też będzie u Bartka. Z czystym sumieniem polecam: profesjonalnie, miło, w dobrych pieniądzach. Jeszcze raz, wielkie dzięki, Bartek.! PS. tak jak mówiłeś: kontrolka ESP zgasła po delikatnym przyhamowaniu. -
Wykorzystałem pomysł, dziękować, tyle, że nie skręcałem tego złamanego dynksa, uznałem, że sama blaszka, odpowiednio wyprofilowana, wystarczy (i jak na razie sprawuje się znakomicie)
-
[ALL B6] "Żaluzje" w kratkach nawiewów z aluminium?
cwpisz odpowiedział(a) na cwpisz temat w Audi A4 B6
Dzięki za wszystkie głosy, przekonaliście mnie, kratek w AL nie będzie Muszę się zastanowić jakby tu w inny sposób wykorzystać maszynkę do 'upiększenia' niuni Jakby co, to napiszę tutaj, cobyście mogli mnie od tych pomysłów odwieść :>. Pozdrawiam! -
Posiadam frezarkę - ploter CNC, chciałem sobie zrobić moda polegającego na wymianie "żaluzji" w nawiewach na aluminiowe. W związku z tym poszukuję rysunku technicznego tych części, albo czegokolwiek, z czego mógłbym odczytać wymiary Z góry wielkie dzięki za wszelką pomoc!
-
Naprawa/Wymiana zrywnego sprzęgła kompresora klimatyzacji
cwpisz odpowiedział(a) na antonio temat w Audi A4 B6/B7
Nie ma za co Poza tym szukając sprężarki do swojej niuni natknąłem się na firmę Laser-sinex z Łodzi. Sprzedają też na allegro Mają duży wybór sprężarek i części do nich. -
Naprawa/Wymiana zrywnego sprzęgła kompresora klimatyzacji
cwpisz odpowiedział(a) na antonio temat w Audi A4 B6/B7
Witaj! Ja dzisiaj rozmawiałem z kimś, kto sprzedaje w allegro pod nickiem silves3 tel. 605284535 Mają w swojej ofercie sprężarki nowe i używane (orientacyjnie koszt używanej do 1.9 w komplecie z kołem pasowym i sprzęgłem to 600 zł brutto + 150 zł kaucji, którą zwrócą jeśli prześlesz im swoją uszkodzoną), ale też regenerują sprężarki na życzenie - koszt robocizny to 100 + koszt części. Pozdrawiam, Piotr -
Naprawa/Wymiana zrywnego sprzęgła kompresora klimatyzacji
cwpisz odpowiedział(a) na antonio temat w Audi A4 B6/B7
No właśnie chciałbym to zrobić możliwie jak najniższym kosztem, ale bez stwierdzenia czy kompresor jest zatarty czy nie, raczej nie będę niczego ruszał ani kupował - jeśli jest zatarty, to najniższy koszt polega na kupnie regenerowanego kompresora i sprzęgła z gumkami - nie mam ochoty wydawać kasy na sprzęgło, które i tak się zaraz zerwie, po czym kupować następne + kompresor; jeśli jednak nie jest zatarta, to kupuję samo sprzęgło (+ gumki) i to wszystko. Ponowię pytanie: jak sprawdzić, czy kompresor jest zatarty? Czy jedyna metoda to "na chama" założyć nowe sprzęgło i patrzeć, czy się również nie zerwie??? Nie do końca mi się to podoba... -
Naprawa/Wymiana zrywnego sprzęgła kompresora klimatyzacji
cwpisz odpowiedział(a) na antonio temat w Audi A4 B6/B7
Kurcze - właśnie o to mi chodzi: jak sprawdzić, czy kompresor padł, czy nie? Jeśli obyłoby się bez wymiany kompresora, to byłbym wniebowzięty P.