Skocz do zawartości

cwpisz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cwpisz

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cwpisz

0

Reputacja

  1. Bartek, jeszcze raz wielkie dzięki za czas poświęcony w weekend (naprawa TCU)! Wszystko w porządalu, autko śmiga aż miło.
  2. Mie wiem, czy tak piwinno być,ale u mnie też tak było. Wszystko działa ładnie, silnik daje rade bez problemów. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  3. Ja, dzisiaj. Różnica taka, że miałem komplet, ale wyskoczyło mi to cholerna biała zębatka, na którą nawija się linka. 3 godziny trwała walka, w końcu udało się, dxuęki temu, że dokładnie przyjrzałem się kółkom, przez które przechodzi linka - mają one 2 poziomy: 1. Dolny - normalne kółko pasowe, po którym linka się ślizga 2. Na górze jest taki dziwny trójkąt na mimośrodzie. To na nim trzeba poprowadzić linkę (na wszystkich 4 kółkach) ZANIM ściśnie się sprężyny. Spróbuję zrobić jakieś zdjęcia poglądowe, bo nie wiem, czy jasno się wyrażam. W ten sposób zyskujesz może nie 2cm, ale wystarczająco, aby zapiąć całość. Z Po zapięciu wystarczy pociągnąć kilka razy góra-dół za uchwyty trzymające szybę, żeby linki wskoczyły same na swoje miejsce. Takie to sprytne rozwiązanie. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  4. Mimo, że lubię sobie ponarzekać, tutaj - jak zwykle - ni cholery nie mogę... albo nie, spróbuję: 1) fatalna obsługa - odpowiedzi na posty priv 300 sekund po pytaniu - mogłoby być zdecydowanie szybciej; 2) absurdalne ceny - trochę to trwało. ale znalazłem części taniej - na aliexpress; 3) skandaliczne terminy - tutaj już zupełna porażka... części u mnie następnego dnia, nawet jeśli przelew jeszcze nie wyszedł... Amazon w Stanach dostarcza dronami w dniu zamówienia! Popraw się, dziku! Mimo powyższych zastrzeżeń - WIELKIE DZIĘKI, JAK ZWYKLE!
  5. Witam dziku! Zamówienie wczoraj, paczka już u mnie! Jak zwykle wszystko w jak najlepszym porządku! Dzięki i POLECAM!
  6. Taśmę sprawdzał Bartek (BartS),diagnoza: to nie taśma,wymień poduchę :-) Bartek miał racje,to mie była taśma pod kierownicą, pi wymianie poduchy wszystko działa. Sprawdzę jeszcze tylko, czy to nie kwestia kabelków,którymi poducha jest podłączony.
  7. Witam! Z powodów technicznych (losowo działający klakson, brak podświetlenia i działania w ogóle przycisków sterowania radiem), muszę wymienić poduszkę kierowcy. Kierownica jest z multifunkcją. Poduchę już kupiłem, no i teraz czas ją zmienić. Tutaj pojawiają się pierwsze pytania: wiem, że akumulator musi być podczas całej operacji odłączony. Wyczytałem gdzieś, że po wymianie poduchy najpierw trzeba włączyć zapłon, a dopiero potem podłączyć akumulator. Czy to prawda? Jaka jest tak naprawdę procedura? Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi!
  8. I ja dziś dołączyłem do zacnego grona klientów Bartka. Co prawda 'tylko' wymiana 'olywy' w Multitronicu, ale już wiem, że wymiana dwumasu i wszelkie inne działania (tfu, mimo wszystko, oby jak najmniej) też będzie u Bartka. Z czystym sumieniem polecam: profesjonalnie, miło, w dobrych pieniądzach. Jeszcze raz, wielkie dzięki, Bartek.! PS. tak jak mówiłeś: kontrolka ESP zgasła po delikatnym przyhamowaniu.
  9. Wykorzystałem pomysł, dziękować, tyle, że nie skręcałem tego złamanego dynksa, uznałem, że sama blaszka, odpowiednio wyprofilowana, wystarczy (i jak na razie sprawuje się znakomicie)
  10. Dzięki za wszystkie głosy, przekonaliście mnie, kratek w AL nie będzie Muszę się zastanowić jakby tu w inny sposób wykorzystać maszynkę do 'upiększenia' niuni Jakby co, to napiszę tutaj, cobyście mogli mnie od tych pomysłów odwieść :>. Pozdrawiam!
  11. Posiadam frezarkę - ploter CNC, chciałem sobie zrobić moda polegającego na wymianie "żaluzji" w nawiewach na aluminiowe. W związku z tym poszukuję rysunku technicznego tych części, albo czegokolwiek, z czego mógłbym odczytać wymiary Z góry wielkie dzięki za wszelką pomoc!
  12. Nie ma za co Poza tym szukając sprężarki do swojej niuni natknąłem się na firmę Laser-sinex z Łodzi. Sprzedają też na allegro Mają duży wybór sprężarek i części do nich.
  13. Witaj! Ja dzisiaj rozmawiałem z kimś, kto sprzedaje w allegro pod nickiem silves3 tel. 605284535 Mają w swojej ofercie sprężarki nowe i używane (orientacyjnie koszt używanej do 1.9 w komplecie z kołem pasowym i sprzęgłem to 600 zł brutto + 150 zł kaucji, którą zwrócą jeśli prześlesz im swoją uszkodzoną), ale też regenerują sprężarki na życzenie - koszt robocizny to 100 + koszt części. Pozdrawiam, Piotr
  14. No właśnie chciałbym to zrobić możliwie jak najniższym kosztem, ale bez stwierdzenia czy kompresor jest zatarty czy nie, raczej nie będę niczego ruszał ani kupował - jeśli jest zatarty, to najniższy koszt polega na kupnie regenerowanego kompresora i sprzęgła z gumkami - nie mam ochoty wydawać kasy na sprzęgło, które i tak się zaraz zerwie, po czym kupować następne + kompresor; jeśli jednak nie jest zatarta, to kupuję samo sprzęgło (+ gumki) i to wszystko. Ponowię pytanie: jak sprawdzić, czy kompresor jest zatarty? Czy jedyna metoda to "na chama" założyć nowe sprzęgło i patrzeć, czy się również nie zerwie??? Nie do końca mi się to podoba...
  15. Kurcze - właśnie o to mi chodzi: jak sprawdzić, czy kompresor padł, czy nie? Jeśli obyłoby się bez wymiany kompresora, to byłbym wniebowzięty P.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...