
miro44
Pasjonat-
Postów
52 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O miro44

Informacje
-
Imię
miro44
-
Miasto
Dolnyśląsk
Auto
-
Model
A6 C6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
CDYA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Cześć. Kolega miał przygodę uderzył lewym przednim kołem w krawężnik. Koło delikatnie się przekrzywiło. Problem jest następujący nie działa wspomaganie błąd VCDS: Błąd sterownika maglownicy: 6628353 - Sterownik uszkodzony. Kasowanie błędu nie pomaga. Czytałem, że pomaga flash pamięci sterownika programem ODIS. Znacie możesz kogoś z okolic dolnośląskiego co ogarnia takie tematy może ktoś z forum?
-
Cześć szukam wahaczy o nr : 8k0407155c 8k0407695h A4 B8 2.0TDI Q rok 2013.
-
Dziś zadzwoniłem do ABS i za statyczną wymianę zaśpiewali 1 tyś zł !!!
-
Możesz podać namiary na formę gdzie zmieniałeś olej w skrzyni ?
-
obszywanie kierownic i zmiana kształtu polecam
miro44 odpowiedział(a) na Czesiu... temat w Dolnośląskie
No właśnie jak to cenowo wygląda jak byś mógł napisać. -
Cześć, Wymieniłem i jest ok. O tyle dziwne, że jakoś dwa lata wcześniej wymieniałem ten czujnik . Brałem u kolegi Wandej cena o ile pamiętam około 150 pln za Boscha. No i K#@$#@$#$@ wróciło nagle i niespodziewanie. Sory ale dziku ty nie jesteś zły czarownik?
-
Witam, Pojawił się problem z odpalaniem. Auto z gazem, bez kata. Pojawia się błąd 1 Fault Found: 16727 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too High P0343 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON Readiness: 0010 1001 Generalnie nie ma zasady czy zminy czy gorący. Raz odpala od pierwszego kręcenia a raz do trzech razy sztuka. Czasem jak dłużej kręcę to puszcza puffffffff. Po dłuższej jeździe zauważyłem, że falują obraoty na jałowym tak delikatnie. Wyminiłem czujnik G40, i zaworek szkrzyni kornowej. Ale to za bradzo nie pomogło. Zauważyłem wyciek z króćca wody ten z tyłu silnika przy gorodzi ale to chyba nie ma wypływu.
-
Witam, Czy do wymiany tego zaworka i czyszczenia/wymiany odmy trzeba zrzucić kolektor? Bo jakoś nie mogę tego ogarnąć.
-
Witam, Możecie podać namiary na kogoś kto wyłączy mi drugą sondę lambda po wycięciu kata. Śmieci mi ciągle check engine już mam dosyć kasowania tego VAG-iem. Potrzebna osoba z okolic Wrocka lub na Śląsku.
-
Dranek sprawdź manetkę. Ja swoją rozebrałem przeczyściłem i zaczęło działać (ale nie wszystkie funkcje). Kupiłem nową wymieniłem i jest ok. Wszystko działa jak należy.
-
B6 A4 1.8T: Engine Speed Sensor (G28) Replacement Dokładnie czujnik wymieniony. ---------- Post dopisany 24-07-2013 at 10:30 ---------- Poprzedni post napisany 23-07-2013 at 04:37 ---------- Jednak jest jeszcze problem z odpalaniem na zimnym. Pojawił się błąd: 17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal P1171 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Jakieś pomysły?
-
A wiec tak auto ciężko się odpala gaśnie trzeba dodać gazu żeby odpaliło. Zdarzyło się, że zgasło podczas jazdy i zapaliła się kontrolka EPC. Po podłączeniu VAG mam następujący błąd: 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Proszę o info. co to za czujnik i gdzie można go znaleźć.
-
hym a rzeczywiście jakiś czas temu czyściłem klemy i odłączyłem aku. A co z tym pojawiającymi się kontrolkami EPC i kontroli trakcji? Może jakiś czujnik położenia któregoś z pedałów ale oba (hamulca i sprzęgła)były już wymieniane
-
Mój kat to już wypadł to się do tych błędów przyzwyczaiłem trzeba wyłączyć drugą sondę. Ale co z tym: Address 03: ABS Brakes 1 Fault Found: 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-10 - - - Intermittent Dodatkowo kilka razy zapaliły mi się po odpaleniu auta kontrolka EPC i ESP po ponownym rozruchu zgasły.
-
Witam, dziś chciałem wykasować swoją "ulubioną" kontrolkę check engine auto ma wycięty kat wiec muszę to robić średnio po przejechaniu 400 km. Niestety prócz standardowego błędu z sondy drugiej pojawiły się błędy: Address 01: Engine 3 Faults Found: 17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal P1569 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON 17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal P1171 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Address 03: ABS Brakes 1 Fault Found: 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-10 - - - Intermittent Dodatkowo kilka razy zapaliły mi się po odpaleniu auta kontrolka EPC i ESP po ponownym rozruchu zgasły. Proszę o opinie co może być przyczyną . gdzieś wyczytałem że