Skocz do zawartości

panmalpiszon

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O panmalpiszon

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia panmalpiszon

0

Reputacja

  1. witam gdy jadę po drodze pochyłej w prawo samochód ciągnie w prawo, gdy droga jest pochyła w lewo samochód ciągnie w lewo przy dużej prędkości powyżej 100 km samochód nie jedzie prosty tylko ciąga go raz w prawo raz w lewo dodam że kierownica czasem wibruje, słychać jakieś stuki chyba w zawieszeniu co odczuwa się na kierownicy koła są wyważone, nowe tarcze hamulcowe, tydzień temu wymieniłem maglownice z samochodu z 50 tyś przebiegu kupioną od kolegi z forum, drążki i końcówki nie mają luzu co to może być?? co wymienić dzięki z góry za pomoc
  2. witam wszystkich mam drugi kluczyk do mojej niuni ale bez transpondera i nie wiem jaki i gdzie kupić? proszę o jakieś porady dzięki z góry
  3. miałem podobny przypadek, mój sterownik w multitroniku GJA też nie nadawał sie do regeneracji ( koszt 800 zł) i kupiłem drugi zregenerowany za 1200 zł + wymiana oleju, nowy program i robocizna razem okoł 1900 zł wszystko załatwiałem w sławnym sserwisie
  4. witam posiadam audi b6 z 2003 roku multitronik przebieg 100 tyś mil czyli 160 tyś kilometrów skrzynia jest po regeneracji sterownika i wymianie oleju, silnik po wymianie rozrządu i pompy wodnej, dodam że objawy występowały przed wykonanie tych prac, objawy: odgłosy z silnika są metaliczne tak jakby coś się łamało ale, nie są one regularne tylko co kilka sekund w różnych odstępach czasowych, autem nie rzuca i silnik nie drży, nie szarpie podczas jazdy i nie traci mocy, po wciśnięciu pedału sprzęgła i także ruszaniu słychać terkotanie te odgłosy występują w czasie kiedy klimatyzacja jest wyłączona, po jej włączeniu odgłosy cichną (tak się dzieje na biegu jałowym podczas postoju, w czasie jazdy jest podobnie, choć nie jestem pewien bo dużo nim nie jeździłem jeszcze od czasu zakupu ) jeden mechanik stwierdził zatarcie pompy od klimatyzacji, drugi że koło dwumasowe zaczyna się kończyć, może tęż być wina sprzęgła w alternatorze proszę o jakieś rady w ustaleni przyczyny tych odgłosów, może ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem dzięki wielkie
  5. witam już się zalogowałem zmieniłem pocztę z interii na inną i zadziałało
  6. hej MARIO ja mam pocztę na interii wiec może tez być coś nie tak spróbuje na inną pocztę później pozdrawiam
  7. przy ponownym rejestrowaniu ukazuje się komunikat: Ta nazwa użytkownika jest już zarejestrowana. Spróbuj wybrać inną a po próbie zalogowania kolejny: Nie możesz się zalogować! Możliwe, że Twoje konto jest zablokowane albo nie zostało uaktywnione za pomocą kodu, który przesłaliśmy na podany przez Ciebie adres
  8. hej chłopaki nie mogę się zalogować na audi-maniacs zarejestrowałem się i nie dostałem żadnego kodu a wszystko wpisałem dokładnie, poproszę o jakieś wskazówki, czy ktoś miał podobne problemy pozdrowienia ze śnieżnego brighton
  9. hej mk4, masz może jeszcze ten podłokietnik na sprzedaż?? i jeszcze może ktoś wie czy z A6 2002 podejdzie podłokietnik z łapą do A4 2003
  10. dzięki, będę musiał tak zrobić, nie mam fizycznego dostępu do autka obecnie wiec pozostaje mi czekać
  11. hej panowie czy da rade sprawdzić po numerze vin WAUZZZ8E54A042680 jaki mam rodzaj kompresora do klimy ponieważ tez mi klekocze na wolnych obrotach i wszystko wskazuje na gumki w sprzęgle od kompresora a ich jest ze 2 rodzaje i nie wiem jakie zamówić? Dzięki z góry hi
  12. hej panowie czy da rade sprawdzić po numerze vin WAUZZZ8E54A042680 jaki mam rodzaj kompresora do klimy ponieważ tez mi klekocze na wolnych obrotach i wszystko wskazuje na gumki w sprzęgle od kompresora a ich jest ze 2 rodzaje i nie wiem jakie zamówić? Dzięki z góry
  13. witam wszystkich czy da się zamontować przedni podłokietnik w wersji bez podłokietnika i czy trzeba wymieniać też tunel środkowy, czy różnią się podłokietniki i tunele środkowe w wersjach angileskiej i europejskiej? dzięki z góry
×
×
  • Dodaj nową pozycję...