Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] "Klekotanie" na wolnych obrotach


sedi

Rekomendowane odpowiedzi

właśnie po wielkich poszukiwaniach wyszło że po włączeniu klimy dźwięku nie ma:) kierunek już znalazłem,ktoś mi sugerował że jakieś sprzęgło od kompresora od klimy ale nie znam się na tym:(

PINIOWROCLAW a o co chodzi z tymi gumkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprzęgiełku od klimy są gumki jak się wytrą to właśnie masz taki dziwny dżwięk .Na forum ktoś to fajnie opisał ale nie pamiętam tytułu .Może ktoś poda ci link ,a jak nie to szukaj :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę Cię bardzo kolego sedi:

http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_nierowna_praca_silnika_i_dziwne_trzaski-t81294.0.html;all=

Tutaj masz wątek dotyczący tych dziwnych odgłosów i chyba tutaj znajdziesz odpowiedź.. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę Cię bardzo kolego sedi:

http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_nierowna_praca_silnika_i_dziwne_trzaski-t81294.0.html;all=

Tutaj masz wątek dotyczący tych dziwnych odgłosów i chyba tutaj znajdziesz odpowiedź.. :good:

tym bardzie ze jak na BLB to 223 tys przelotu to juz dosc duzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na polskie warunki to dużo ale w niemcowni pewnie te 223 tys to mały przebieg nawet w BLB :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem go przy przebiego 220tys. wiec 3tys km zrobione w Polsce ale znam przebiegi w tych autach ponad 350 tys.....

W B7 juz nie sa te silniki co "kultowe" 1.9 wiec uwazam czy to jest BLB czy inny wszystko zalezy od eksploatacji i szczęścia:)

A jakie macie przebiegi w Waszych BLBekach;)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem go przy przebiego 220tys. wiec 3tys km zrobione w Polsce ale znam przebiegi w tych autach ponad 350 tys.....

W B7 juz nie sa te silniki co "kultowe" 1.9 wiec uwazam czy to jest BLB czy inny wszystko zalezy od eksploatacji i szczęścia:)