
WolfElk
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O WolfElk

-
Witam. Kolejny zadowolony klient. Zakupiono tym razem u Tomasza wahacze Lema. Dostawa błyskawiczna i dobra cena. Części już zamontowane POLECAM.
-
WolfElk obserwuje zawartość Strefa Śmiechu
-
Witam. Ja ten zaworek wyczyściłem alkoholem i płaskim wkrętakiem poruszałem śrubkę widoczną wewnątrz - odblokował się. Sprawdziłem działanie pod zasilaczem 12V 3A - ma cykać. Zawór ten uruchamia się po osiągnięci 80 stopni silnika. Pomogło już na 8 miesięcy. Objawem jest także wariowanie wskaźnika paliwa - zaniża. W razie awarii w trasie poluzować korek paliwa bo inaczej ciśnienie może wyrwać pompę z zatrzasków (tak miałem) .
-
Witam. Miałem coś takiego. Uszkodzona świeca - jak ją wykręcałem to się rozleciała. Wymieniłem jednocześnie kable zapłonowe i pomogło. Cewka też jest podejrzana, ale u mnie była ok. Nie zawsze coś iskrzy pod maską w ciemności więc się tym nie sugeruj.
-
Witam. Przejechałem już 80 tyś A4 adp. W mieście pali 10L (jak nie ciskam to 8,5) spalanie 13L benzyny świadczy o awarii sondy Lambda, przpływki lub czujnika temperatury. Jakość paliwa też daje się we znaki np. na niemieckim paliwie po autostradzie ustanowiłem rekord 7,2L 5 osób klima i bagaże. Ważne nie przekraczać 140 km/h czyli ok. 4200 obrotów na min. (największy moment obrotowy) ,a najlepiej 130km/h. Jak przejechałem się 170km/h to pochłoną 10L, a jadąc w podróż 2300km to boli.
-
A adaptacje przepustnicy po wymianie wykonałeś?
-
Witam. Miałem podobny problem. U mnie pomogła wymiana świec i przewodów. Świece miały niecały rok - NGK. Jedna z nich wyglądała podejrzanie i jak pociągnąłem to się rozleciała. Przewody nie miały przebicia lecz na nowych kultura pracy znacznie się poprawiła. Cewkę też bym podejrzewał choć u mnie została stara. Przepływomierz wymieniałem wcześniej na BOSCH - pomogło na gaśnięcie rozgrzanego auta przy ruszaniu. Pozdrowienia.
-
Witam. Mechanik podejrzewa uszkodzenie sprzęgła , docisku. Jak sądzicie ma racje? Sprzęgło wydaje się pracować normalnie - wyprzęga i nie ślizga się. Pozdrawiam.
-
Witam. Awaria nastąpiła po ostrym hamowaniu i przy puszczeniu sprzęgła na trzecim biegu silnik zgasł gwałtownie szarpiąc . Po ponownym uruchomieniu biegi (wszystkie) zaczęły ciężko wchodzić, czyli biegi wchodzą z dużą siłą czasami nawet z zgrzytem. Wcześniej nie było żadnych problemów. Przy zgaszonym silniku biegi wchodzą bardzo dobrze. Co mogło się zepsuć? Pozdrawiam. A4 avant 2003 1,9 TDI AWX skrzynia 5 biegowa. P.S. Może jakieś porady co do sposobu zdiagnozowania usterki?
-
Kobieta szuka komórki. Mówi do męża zadzwoń do mnie nie mogę znaleźć telefonu. Na to mąż - Jest w twojej torebce. Żona - TO WIEM ! (sam wymyśliłem) :>
-
[B5 ADR] Bezpiecznik pompy paliwa czasami się przepala
WolfElk odpowiedział(a) na Ciepły temat w Audi A4 B5
Dokładnie tak. Miałem to samo. Dodatkowym objawem jest błędne (za niskie) wskazanie ilości paliwa. -
Druga Wojna Światowa. Niemiecki żołnierz strzela do polaków. Celuję do kolejnej ofiary, gdy nagle przed karabinem pojawia się anioł i mówi: - Nie zabijaj tego człowieka, on jest bardzo dobry, pobożny i wyjątkowy. Pewnego dnia zostanie papieżem. Na to Niemiec: Ja, also gut! ale ja będę następnym !
-
Leci SUPERMAN na ratunek katastrofie, leci, leci, aż nagle widzi sexi blondi całkiem nagą rozłożoną na tarasie. Myśli: NIE, nie mam czasu ludzie czekają na ratunek Patrzy na piękność A co mi tam jestem supermanem zdążę ląduję zlicza panienkę i szybko ucieka A NIEWIDZIALNY CZŁOWIEK mówi do laski: Nie wiem co to było kochana, ale rozerwało mi d*pę !!
-
Witam. Miałem podobny problem - auto dławiło się podczas ruszania spod świateł często gasło . Wyczyściłem przepustnicę wymieniłem świece - nie pomogło. Przepływomierz wyczyściłem wyglądał OK lecz pod mikroskopem zauważyłem uszkodzony "drucik" na jednej z sąd, wyglądał jak po piaskowaniu od strony wlotu powietrza. Przepływomierz wymieniony i autko śmiga.
-
[ALL B5] Problem z bezpieczikiem pompy. POMOCY
WolfElk odpowiedział(a) na whajdecki temat w Audi A4 B5
Witam. Mam to samo pali bezpiecznik (15A)od pompy pomiar rezystancji na pompie wykazuje tylko 2 Ohma lecz pompa działa. Wskaźnik paliwa wysiadł w tym samym czasie - naprawiłem - uszkodzona była złączka w baku. Podejrzewam lód bo złączki od pompy i wskaźnika były po rozginane i połamane obudowy. Naprawa złączek nie pomogła na palenie bezpiecznika. ;( -
Problemy z ogrzewaniem (odpowietrzenie układu chłodzenia)
WolfElk odpowiedział(a) na znachor287 temat w Audi A4 B5
Witam. "Może to być zagotowany ocet, roztwór środka do oczyszczania chłodnic, kamienia kotłowego, cif kamień i rdza, ale najlepsze efekty daje KRET choć to na własne ryzyko bo może przeżreć aluminium nagrzewnicy trzeba ostrożnie, potem wszystko dokładnie płuczemy znanym już sposobem." Z doświadczenia wiem, że nie należy przesadzić z czasem działania środka chemicznego do od kamienienia. Najlepiej stosować się do instrukcji. W przypadku soli wystarczy max 5 minut. Pozostawienie na długo może od kamienić wnętrze auta P.S. Vonholl Co do nawiewów to u mnie działa podobnie - prawie nie wieje z kratek przy kierownicy w trybie automatycznym gdy jest zimno. Za to na szybę i nogi czuć wyraźnie ciepło. Nie mam żadnych błędów klimatronika. Pozdrawiam.