Skocz do zawartości

conrad81

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O conrad81

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia conrad81

0

Reputacja

  1. Hej, Udało się Tobie to ogarnąć? Mam identyczną sytuację najpierw był błąd czujnika klapy a po wymianie na nowy nastawnik mam dwa błędy 9129 i 9130. A4 B8 2.0TDI 120koni
  2. to łapie błąd do ECU czy nie? Wie ktoś może? Też mam pacjenta z AJM i takim sporadycznym objawem. DKZ sprawne (przed i po wymianie objaw występuje)
  3. 10postów o tym samym i żaden nie podłączył VAG'a
  4. wiem, że najlepiej jak sie zrobi samemu, ale zlituj się proszę i daj 15-20zł komuś kto wie co to filtr i gdzie masz korek oleju. Ja już się boje, że zaraz na wiadrach postawisz fure wbijesz śrubokręt w miske olejową i zaczniesz zlewać wrzący olej w rękaw kopiąc odruchowo jedno z wiader i zakleszczając się pod swoim ukochanym A6 pamietaj. 15-20zl niech zgadne twoja 1h pracy? może 0,5h.
  5. heh a tu sami wrozbici i juz na podst. slowa traktor uleczą twoj....niech zgadne A4 AFN? zlituj sie i podaj wiecej detali, objawow, logi z kanału 001 na wolnych obrotach...i skad chip czemu od "tunera" pomocy nie uzyskałes?
  6. Czesc wszystkim forumowiczom. Pzdr ze Stargardu Szczecińskiego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...