
daniel40
Pasjonat-
Postów
114 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O daniel40

-
Panowie... sory ale nie chce mi się czytać 290 stron. Mam pytanie.. jaki olej zalać do Passata B5 1.9 90KM silnik AHU przebieg 165 tys oryginał.
-
W bloku pierwszym kompresor jest ciągle na wysterowaniu. Wartość to 0,650 A. Reszta w normie... niestety okazało się że zerwane jest sprzęgło kompresora.
-
Ale z testów VAGa już działa. Czy jest możliwe że przez to że wentylator się nie uruchamia niedziała także klimatyzacja? Może tak być. ponieważ jeśli nie dziala wentylator bardzo szybko wzrasta ciśnienie w ukladzie. Komputer wyłączy klime aby jej nie uszkodzić. 001 1 Napięcie prądu do wysterowania zaworu regulacyjnego sprężarki, układu klimatyzacji -N280- w amperach ....... To jest test climatronica?
-
W jaki sposób to zdiagnozować? Dodam że wentylator klimatyzacji nie działa przy włączaniu klimy. Ale z testów VAGa już działa. Czy jest możliwe że przez to że wentylator się nie uruchamia niedziała także klimatyzacja?
-
Kompresor jest po stronie pasażera. Koło kompresora obraca się całe.
-
Audi A4 B6 2003 rok. Powiedz mi jak podłączyć kompresor na krótko? gdzie kompresor ma podłączenie?
-
Witam. Nabiłem dziś klimatyzację - właściwie była całkowicie pusta. Problem polega na tym że klimatyzacja nadal nie działa. Nie załącza się wentylator klimatyzacji po włączeniu jej na panelu. Ale wentylator działa w testach VAG. Po włączeniu klimatyzacji praca silnik się w ogóle nie zmienia. VAG nie pokazał żadnych błędów. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki - wszystko ok. Co mogę dalej zrobić samemu?
-
Jakiś rok temu zmieniany był czujnik magnetyczny w pompie - może to mieć wpływ na zmianę napięcia?
-
To się kolego popisałeś... żadnego chipa nie ma i nie było nigdy. Dawka rzeczywiście przesadzona, ustawiłem ją vagiem na maxa - na nastawniku nie ruszałem.
-
Witam, auto mi szarpie powyżej 100km/h - tylko 4 i 5 bieg. Trosze o analizę Dynamiczne: Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne: Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Basic: Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
Statyczne: Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM W trybie Basic Settings: Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupy: 003,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Powtarzający się błąd, którego nie można wykasować: 17965 ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
-
Panowie, gdzie znajduję się pompa podciśnienia? (vacum)?
-
P1606 (18014) – nieprawidłowy przepływ informacji i wymagany moment obrotowy silnika z komputera sterującego systemem ABS (usterka elektryczna w obwodzie prądowym) -> Należy sprawdzic magistralę danych. SPRAWDZENIE MAGISTRALI: Komputer sterujący pracą silnika, komunikuje się z komputerem sterującym systemami ABS/ESP i czujnikiem kąta kierowania. Dwa komputery sterujące są podłączone do magistrali i wymieniają miedzy sobą informacje. Brakujące INFO zostają rozpoznane jako usterka. W obu komputerach, znajdują się rezystory obciążeniowe o wartości 120 [omów] każdy. - wyłącz zapłon - odkręc pokrywę puszki komputera sterującego (tego z prawej strony pod szybą – koło zbiorniczka płynu hamulcowego) - zdejmij wtyczkę z komputera, przyłącz wtyczke VAG-a do komputera i sprawdź rezystancję obciążenia komputera sterującego - pomiar wykonać pomiędzy złączami: 58 + 60 oraz 77 + 79 - wymagana wartość: 115 – 135 [omów] - jeśli nie uzyskuje takich wartości – komputer sterujący NIESTETY do wymiany - jeśli mieści się w powyższym przedziale, to podłączyć VAG-a do wiązki przewodów komputera sterującego - sprawdzic rezystancję pomiędzy gniazdami wtykowymi 58 + 60 oraz 77 + 79 - wymagana wartość: 115 – 135 [omów] - jeśli ten przedział oporności jest osiągnięty – to przewody nie maja zwarcia (są sprawne).
-
Świetna robota.
-
Proponuje SKF.