Skocz do zawartości

negatiV

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O negatiV

Osiągnięcia negatiV

0

Reputacja

  1. według mnie dać 3,2 w bs , 004 powinno się pokryć 2:2 i będzie git czyli delikatnie przyspieszyć pozdrawiam.
  2. logi do kąta wtrysku jak auto jeszcze tak nie tłukło http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=172132.0;highlight=negativ Gdzie we Wrocławiu lub okolicach można sprawdzić pompę i wtryskiwacze?
  3. Zastanawiam się nad zużytą hydrauliką mojego silnika miałby takie objawy?wcześniej nie mógł zaskoczyć od razu teraz doszło te stukanie chyba popychacza dość głośne i straszne dymienie-mija to po chwili i pracuje normalnie.Jutro chyba dla spokojnego sumienia zrzucę pokrywy zaworów.Mam jeszcze pytanie do znawców tematu-jest opcja po dwudniowym postoju cofania oleju z obiegu smarowania i przez to takie telepanie szarpanie silnikiem?Każde następne odpalenie silnika jest ok na dotyk moc ma nie dymi na ciepłym spala normalnie.[br]Dopisany: 08 Luty 2011, 18:58_________________________________________________Odpaliłem na moment auto potwornie dymi nie widziałem jeszcze takiej chmury i stuka. Vag pokazuje błąd: 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent 00523- mam zdjętą lewą pokrywę zaworów wszystko siedzi na swoim miejscu.
  4. Witam mam problem z moim 2,5 tdi po postoju dłuższym niż ok 8godz. ciężko odpala.Telepie całym silnikiem tak ok 4-5 sek i zapala jakby nie na wszystkie tłoki.Wczoraj coś zaczęło głośno stukać i kupę białego dymu przy tym.Auta nie odpalałem więcej.Założone były niedawno nowe świece żarowe febi oraz wężyki przelewowe paliwa.Bardzo proszę o pomoc
  5. Ktoś dołożył zaworek zwrotny
  6. Świece były zakładane w warsztacie bałem się ukręcić-faktycznie sprawdzę je.Muszę pogrzebać w tym tdi timing-u nie diagnozowałem jeszcze tym.
  7. Logi na gorącym silniku 000 001 003 004 004bs 007 013 014 Dodam że auto jak już odpali zimne to z kupą dymu.Ale później jest ok nic nie kopci. [br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 15:13_________________________________________________Panowie i jak te ustawienia?ruszać coś czy szukać gdzie indziej?W grupie 004 i 004 bs powinny być wartości pokrywające się?Ten poranny rozruch to masakra odpala jak ursus :wallbash:Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
  8. Mam taki sam motyw w moim 2,5 tdi-akumulator 82ah Centra ma może rok naładowałem go dzisiaj przed zimą-efekt taki sam odpala na 3-4 tłoki i się telepie cały na początku.
  9. Problem występuje przy zimnym spodziewałem się że będzie więcej widać.Przy rozgrzanym bąć każdym następnym odpalaniu nie ma żadnego kłopotu-pali na dotyk.Zloguje go jutro na gorącym.
  10. logi na zimnym silniku 001 003 004 007 013 014 [br]Dopisany: 28 Listopad 2010, 14:46_________________________________________________000 004bs
  11. Witam Panowie auto ciężko odpala jak postoi-kręcę jakieś 4-5sek. załapuje nie na wszystkie tłoki telepiąc całą budą. Świece żarowe założone nowe Przewody przelewowe nowe Zaworek na filtrze paliwa nowy Proszę o sprawdzenie kąta wtrysku-logi 04 i 04bs przy temp 88 st. 04 04bs Pozdrawiam
  12. W A4-kach skrzypią gumy wahaczy jeśli masz świeże problemem mógł być ich niewłaściwy montaż-nie pracują w zakresie roboczym tylko nadwyrężone w niewłaściwej pozycji skrzypią.Znam niestety z doświadczenia jeden Febi po dość krótkim czasie powiedział papa.
  13. [Wrocław] witam wszystkich klubowiczów - do niedawna zaglądałem sporadycznie na forum jako niezarejestrowany user, ostatnio z coraz większą częstotliwością czasem mnie korci żeby wziąć udział w jakiejś dyskusji związanej z autem dlatego zarejestrowałem się u Was
×
×
  • Dodaj nową pozycję...