
kominx
Pasjonat-
Postów
40 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kominx

-
nie obsluguje 011 BS A auto sie teraz zrobilo strasznie mulowate...
-
Witam.. Ponizej zamieszczam komplet logow statycznych s prosba o analize... I BS: I pytanie: Mianowicie skad w ukladzie bierze sie podcisnienie ? czy gdy odepne wezyk od gruszki to powinno byc wyczuwalne chocby gdy sie przegazuje ? Mam wrazenie jakby wogole nie bylo podcisnienia... Czy to mozliwe ? A jezeli tak to dlaczego ? Bo niby jest lepiej ale to nadal nie to samo auto... Nie zbiera sie tak jak kiedys...
-
Tak wlasnie myslalem.... Bo z tego wychadzi ze wyciaga cale podcisnienie z gruszki....[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2011, 12:27_________________________________________________Zaworek wymieniony.. Na razie nic sie nie dzieje ale wiecie jak to w miescie sprawdzac... Trzeba na trase jechac... Jest jednak jeszcze jedno pytanie ktore mnie nurtuje... Mianowicie skad w ukladzie bierze sie podcisnienie ? czy gdy odepne wezyk od gruszki to powinno byc wyczuwalne chocby gdy sie przegazuje ? Mam wrazenie jakby wogole nie bylo podcisnienia... Czy to mozliwe ? A jezeli tak to dlaczego ? Bo niby jest lepiej ale to nadal nie to samo auto... Nie zbiera sie tak jak kiedys...
-
Koledzy mam Pytanie... Mam problem z notlaufami... Wyczyscilem juz turbo, wymienilem N75 na nowy, sprawdzilem wszystkie wezyki podcisnienia... Ale jedna rzecz mnie zastanawia... Co to za rzecz na wezyku, do czego sluzy i jak powinna dzialac ? Bo nie wiem czy dobrze pamietam ale kiedys sprawdzalem i chyba przepuszczalo powietrze w jedna strone, a teraz w dwie.... Co wy na to ?
-
Mam pytanie . czy 1HO906627A mozna zastapic 1JO906627A lub 1KO906627A poniewaz mam problem zeby dostaC 1HO w rozsadnej cenie a jak slyszalem roznia sie tylko wtyczka... Czy to prawda ?
-
Niestety maja 4-eczka nie ma klimy...[br]Dopisany: 31 Styczeń 2011, 00:05_________________________________________________Zapomnialem dodac istotna rzecz... Ten problem zaczal sie po wymianie turbiny, ktora sam przeprowadzilem... Wydaje sie to dziwne bo co ma wentylator chlodnicy do turbiny....
-
Witam koledzy Mam taki problem z moim AFNem.. Mianowicie po przekreceniu zaplonu natychmiast wlacza sie wentylator chlodnicy (elektryczny) nawet na zimnym silniku z rana. Podlaczylem vaga ale nic nie pokazal... Mam pare teori: bycmoze jest problem z przekaznikiem ale nie wiem gdzie sie on znajduje zeby go sprawdzic.. Druga opcja to czujnik temperatury.... I pojawia sie pytanie czy termostat ma cos z tym wspolnego bo chyba nawala.... Co o tym sadzicie koledzy ???
-
pytanie nr1... Jaki gwint ma sruba numer 2 ????????
-
[B5 AFN] Pytanie dotyczące FMIC, oraz dalsze mody 173KM / 359NM Dynosoft Wrocław
kominx odpowiedział(a) na Tomigsi temat w Wykresy po modyfikacjach
Panowie czy taki zestaw podejdzie do afn http://cgi.ebay.co.uk/FMIC-AUDI-A4-B5-1-8T-20V-TURBO-INTERCOOLER-KIT-RED-/200475000673?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2ead3dbf61 ? -
Tak. to bedzie nr 5. mam cos takiego ale nie wiem czy bedzie dobre: 8E0145834AH
-
nie za bardzo dokladnie to wyglafa , ale chyba nie. to jest pierwszy ktory wychodzi od turbo...
-
Male pytanie.. Czy ktoś może podać numer tego węża co wychodzi od turbiny do tej stalowej rury ? (ten śmiesznie zagięty)
-
Reflektory zespolone po II lifcie - rezanie i montaż
kominx odpowiedział(a) na endriuu temat w Audi A4 B5
Male pytanie... Jak rozumiem po II lifcie to bedzie od 2001 do 2005 tak ? -
O to bledy ktore mi wyskoczyly. Jezeli chodzi o imobiliser to objawy byly takie ze auto odpalalo i gaslo i tak pare razy ale nie wiem jaka jest tego przyczyna. VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 CE Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0803 Coding: 00002 Shop #: WSC 30011 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 Component: ABS 5.3 FRONT D11 Coding: 0273004132 Shop #: BB 24303 1 Fault Found: 00290 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46) 35-00 - - Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 035 Q Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D09 Coding: 00440 Shop #: WSC 00003 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0T6861016 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 55555 3 Faults Found: 01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent 00750 - Warning Lamp 28-00 - Short to B+ 00750 - Warning Lamp 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8LO 862 257 A Component: ZV-Pumpe, DWA Coding: 01416 Shop #: WSC 65535 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - End -------------------------------------------------------
-
Obawiam sie ze 205 beda za waskie na moje felgi bo 215 sa rowno z felga i wogole nie wystaja wiec musze uwazac na krawezniki. Choc moge sie mylic bo nie znam sie za bardzo na oponach i felgach...