piotra469
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O piotra469
Osiągnięcia piotra469
0
Reputacja
-
Witam! Jestem również "szczęśliwym" posiadaczem A4 8ED BLB i ...jestem po wymianie pompy, a nie całego motoru. Przebieg 198 kkm. Decyzja podjęta przy wymianie rozrzadu. Pompę kupiłem w Jegłowie koło Strzelina DŚ na kołach zębatych z silnika BMP 2009 - koszt 1000 zł wraz z odsprzedaniem starej. W nowej pompie wymieniony został imbus i smok pompy z BLB - silniki poprzeczne mają głębszą miskę. Przy wymianie pompy (wszystko robiłem w ASO Audi) liczony jest demontaż rozrzadu. Stan pompy miałem jak na ten przebieg ok! Zdjęcia koła, pompy, imbusa mogę przesłać na priv e-mail. Imbus wyszlifowany jak u jubilera. Koszt usługi z drobnymi serwisowymi uszcezlniaczami - 2000zł. Autko hula jak dawniej tylko nie ma tego hałasu rodem z myśliwca (taki hałas dawał łańcuch). W aso pomierzyli mi motor i przy 200 kkm naprawdę ma się dobrze - więc nie żałowałem tej kasy na lifting. A co do mocy - ja tym autkiem pomykam a nie "latam" jak koledzy Może trochę tych koni pozdychało przez te kilometry, dlatego szykuję się do wysłania do regeneracji pompek - znalazłem firmę REMTRUCK k. W-wy - robią cuda ze zużytych pompek, ale po ekspertyzie, jak ekspertyza wychodzi niekorzystnie proponują wymianę pompek po regeneracji na inne - należy tylko zmienić bipy. To tyle - ja ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć po przejechanych 140 kkm na moim A4, że z ta pompą to tak jak przypadki chodzą po ludziach to przypadki chodzą po pompach - to my jesteśmy katami swoich motorów.
-
Hej! Przyłączam się do akcji jak najbardziej!!! takie tam ble ble ble na temat normalnego zużycie części sygnowane przez forumowiczów to nie dyskusja dla nas... Wypadałoby sprawdzić, czy gdzieś w Europie lub nawet na innych kontynentach były akcje serwisowe z pompą oleju i jej wałkami. Ja osobiście mam wymienioną w swojej A czapkę w akcji serwisowej w DE przy 155kkm. Z pompą mam ten sam ból - szumi a wałek ma dość widoczne ślady zużycia - obecnie 170kkm. nowy model pompy - 3500 - do tego wymiana serwisowa 2000 - tylko tu można negocjować. Wymiana nie jest wyzwaniem, ale zrzucić należy cały przód - rzozrząd - michę i dopiero mamy bebechy. Kupujemy nowe koło zębate w ASO na wał i do tego pompę (cały zespół wałków z pompą) np. na allegro - ok. 900zł. Kupe roboty, ale śmigamy dalej... Uwaga: byłem świadkiem takiej awarii przebieg 150kkm - silnik od razu zgaszony - i tak kiła - opiłki porysowały 1 tuleję cylidra, 3 panewki złapały od razu (wał do szlifowania) to było po rozebraniu - myślę, że nie warto czekać... Bez względu na wynik POPIERAM - są takie akcje np, że klient pokrywa koszty robocizny...
-
Głogów; pozdrawiam wszystkich forumowiczów