
MDM
Pasjonat-
Postów
102 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O MDM

Informacje
-
Imię
X
-
Miasto
X
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
"Spoty w Siedlcach, parking Polimex-Mostostal, zapraszamy!!!"
MDM odpowiedział(a) na HarryH temat w Mazowieckie
ja na spoty nad zalew to nie będę przyjezdzał. Dwa razy szybciej z buta dojdę -
mi tm sie udało normalnie wymienic, troche bolało ale się udało:)
-
Wczoraj zassałem z netu mapę Polski i Czech na 2007/2008. Włożyłem płytkę lektor zaczął mówic po Polsku to od razu uśmiech pojawił mi się na twarzy. Natomiast dzis gdy odpaliłem samochód, polski lektor zniknął a na jego miejscu pojawił sie żeński głos w mówiącym w języku angielskim. Co teraz muszę zrobic aby odzyskac polskiego lektora?? Ps. angielski znam:)
-
włąsnie w ten sposób się je wymienia, z jedenej stron bardzo słaby dostęp a z drugiem rozbierasz filtr:)
-
Kiedyś miałem taki problem jak w temacie. Nikt nie był w stanie mi pomóc, wiec po usunieciu problemu napisze co zrobiłęm: I. Wstep Historia mojego problemu wyglada nastepujaca. Któregos razu( jeszcze latem) umyłem samochód i po skonczeniu z nim chciałem odjechac i nagle zapliły sie kontrolki ESP i świec zarowych. Samochód wogóle nie reagował na pedał gazu. Pojechałem do serwisu. Tam po podłączeniu VAG-a wymieniili mi pedął gazu i wszytko było ok. Za tydzień sytuacjia po umyciu sie powtórzyła. Pojechałem do nich aby sprawdzili co jest nie tak. A oni mi na to ze znowu ten pedał. Ale ze nie miałem kasy musiałem odmówic natychmiastowej wyminanie. Gdy chciałem juz odjezdzac okazało sie ze usterka sama sie naprawiła. W nastepnym tygodniu postanowiłem sprawdzic co sie dzieje. Rozebrałem kokpit pod kierownica aby sprawdzic czy nie leje sie któredys woda na okablowanie i pedał gazu. Lałem wode i nic suchutko. gdy chciałem odpalic samochód znowu wskazywało usterke. Jeździłem z tym tak od wakacji wiedzac aby nie lac na soamochód zaduzo wody pod czas mycia aby sie ten bład nie pojawił. Odziwo przejechałem raz około 200km w ulewe i bład nie wystąpił. ALe gdy przyszła zima bład zaczął pojawiac sie nagminnie. II. Rozwiniecie problem jest nad pedałem gazu, rozkręć skrzynkę na podszybiu z lewej patrząc z boku wewnątrz skrzynki obok sterownika silnika. po prawej masz kostki wypnij białą ,a na stykach zobaczysz swój problem. Tak to mniej wiecej sie naprawia. Problemem jest to że cięzko sie tam dostac: 1. Trzeba wyjac komputer 2. odkrecic skrzynkę w której on siedzi( co nie jest takie łatwe bo sruby są w takich miejscach) 3. Nastepnie wypiąc te kostki masakra, nie ma gdzie ręki wsadzic a przydało by sie to tak zrobic aby nie połamac zatrzasków 4. Powinno byc na samym początku ale jest tu. ODPIĄĆ AKUMULATOR NA POCZĄTKU 5. Po wyjeciu kostek i przeczyszczeniu ich ze sniedzi i rdzy kłądac wszytko 6. Pamietac także o zabezpieczeniu kostek przed kolejnym spotkaniem z wodą Ps. Jak by było mało zroumiałe to zawsze mozna pisac na PW a postaram sie to lepeij wytłumaczyc:P
-
Już zanalzłem:) ale dzieki:). Jak by co to ja swoją odszukałem w FOTA, a co do skody to ona właśnie( przynajmniej ta Siedlecka) bierze częsci od nich wiec FOTA koszt pompy to 500 złoty:))
-
Czy ktoś wie jaką pompę wspomagani( o jakich numerach) należy kupic do audi A4 B6 z roku 2002.???
-
jakby nie patrzec Stopów nie mam:)
-
i tak zaraz pójde sprawdzic czy mam swiatła hamowania
-
ojjjj mam nadzieje ze u mnie to samo sie stało
-
dla mnie 1 szyuka jak mi sie nie bedzie podobało to najwyzej wyrzuce:P
-
wszytko fajnie, tylko szkoda ze nie Avant :smile:
-
ja tez, ja tez, 1 sztuke poprosze
-
http://moto.allegro.pl/item170985562_alessio_super_17_nowe_warszawa_promocja.html 225/45 czy 215/45 felgi: et35, 7.5
-
stawiam na tarcze albo na luz na drazkach