
tomekpal
Pasjonat-
Postów
37 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O tomekpal

Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
Olkusz
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
dokładam: Uaktywnienie poziomu naładowania akumlatora za pomoca zwykłego VAG506M w Audi A4 B8 2011 (radio concert) Radio - 56 Adaptacja - 10 grupa 39 (pisać ten numer) wpisać wartość: 65529 i potwierdzic (oryginalnie było 65519) u mnie działa
-
witam. mam to samo. u mnie raz połączenie trwa 10 min, raz 3 min. po ponownym odświeżeniu telefonu - połączenie wraca wydaje mi się, że to raczej wina naszych telefonów... mam smartfon goclever
-
[B6 AVF] Dziwne tarcie podczas jady do 2500 rpm
tomekpal odpowiedział(a) na trzeciaq temat w Audi A4 B6/B7
No to może i ja spróbóję go wyczyścić i napiszę czy pomogło. Biszczan - czy czyszcenie N75 to coś skomplikowanego? np. jego wymontowanie i w którym miejscu on jest, żebym nie wykręcił czegoś innego - może wrzuci ktoś jego fotkę -
[B6 AVF] Dziwne tarcie podczas jady do 2500 rpm
tomekpal odpowiedział(a) na trzeciaq temat w Audi A4 B6/B7
Niestety. Dzisiaj jestem po wymianie sprzęgła (tarcza, docisk, łożysko), odgłos tarcia nie ustąpił Myślę, że można ten element śmiało odrzucić, jako sprawcę naszych kłopotów. -
[B6 AVF] Dziwne tarcie podczas jady do 2500 rpm
tomekpal odpowiedział(a) na trzeciaq temat w Audi A4 B6/B7
Witam trzeciaq i co ustaliłeś i usunąłeś problem????? Mam niestety to samo u siebie... Tak jakby dwie metalowe tarcze się tarły jedna o drugą po wciśnięciu sprzęgła przy zmianie biegów (słyszalne przez ok. 1 sek.) podczas postoju przy przegazówce cisza. Proszę o info czy ustaliłeś co to było, bo w post nie był kontynuowany, a ja nic nie mogę ustalić, choć u mnie może to być coś ze sprzęgłem bo zauważyłem, że na 5 lub 6 biegu jak docisnę gazu to mi ślizga. Pozdrawiam -
Witam wszystkich. Ostatnich kilka lat jeździłem B5 1995r. 1.9 TDi o mocy 90 KM Sedan. Teraz od 2 tygodni śmigam B6 z 2004r. 1.9 TDI 130 KM Avant. Wyraźnie odczuwam, że B6 jest głośniejszy w środku od mojego starego B5. Chodzi o to, że moje "nowe" autko po prostu toczy się głośniej, słychać większy szum, nawet jadąc na luzie. Mam więc pytanie do wszystkich którzy jeździli sedanem i avantem, czy odczuwają taką różnicę, czy może problem, leży np. w oponach (z tym, że do B6 założyłem te z B5, bo były w zasadzie nowe - więc nie powinno być różnicy) może w masie obu aut, albo w ich budowie ??. Czekam na Wasze spostrzeżenia. Może moje B6 ma jakiś problem... który trzeba rozwiązać. Pozdr
-
[ALL B5] Problem z głośnością radia Chorus - podgrzewanie "procka"
tomekpal odpowiedział(a) na pre_pl temat w Audi A4 B5
Można też podgrzać lutownicą. Rozpuścić kroplę cyny na procesorze i przez chwilę ją tam potrzymać. Trzeba jednak uważać aby się spłynęła obok procka bo będzie kiła. Ja zrobiłem wyciąłem sobie okienko nieco mniejsze od procesora z preszpanu i tam podgotowałem cynę. Jak na razie usterka ustąpiła. Pozdrawiam -
U mnie było ziiimno. Kilka dni temu nagle przestało grzać, temp na HI a tu zimnica !!! ;( Zacząłem czytać na forum i najpierw odpowietrzyłem nagrzewnicę. Bez zmian, dalej zimno. Kod błędu klimatronika : 08.5 Dobrze, że trafiłem na ten temat, bo już miałem jechać na VAG, żeby spróbować komputerem coś poprawić. radar9, ładnie opisał co trzeba zrobić, więc odkręciłem schowek (bez problemów), odkręciłem silniczek z białym cięgnem (ta 3 śrubka to koszmar męczyłem się z nią chyba z 10 minut), rozpiąłem przewód, wyciągnąłem sterownik. Aby go odłączyć od cięgna sterującego nawiewem trzeba go ustawić w odpowiednim położeniu (przekręcić w bok) i po prostu pociągnąć w dół. To tak jak z kluczem który wkładamy do zamka w drzwiach :-) musi być w odpowiednim położeniu aby tam wszedł. Rozkręciłem sterownik - 5 śrubek na specjalną końcówkę (ja odkręciłem mocnym ostrym nożem bo nie miałem takiej końcówki) Problem tkwił w silniczku, zaciął się i nie chciał ruszyć, nawet po bezpośrednim podłączeniu do baterii 9V ani drgnął. Wyczyściłem go, nawet szczotki przetarłem i w zasadzie bez zmian, coś w nim szarpało, ale dalej była lipa, Myślałem że pójdzie w kosz, dlatego postanowiłem go rozebrać. Wyciągnąłem szczotki, wraz ze sprężynkami i małymi blaszkami, odgiąłem dwa bolce na korpusie silniczka i powoli wyciągnąłem środek - rozbebeszyłem go ostrożnie. Przedmuchałem, wyczyściłem i złożyłem do kupy tak ja rozłożyłem. Powiem szczerze, że nie jest to nic nadzwyczajnego. Na baterii znów nie chciał iść więc w desperacji podpiąłem go na krótko do akumulatora (kilka razy po sekundzie) i .... wystartował. Złożyłem wszystko do kupy, zmontowałem w aucie i GRA MUZYKA. Mam sterowanie nawiewami. Leci cieplutkie i zimniutkie. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
-
[B5 1Z] Wymiana taśmy poduszki powietrznej A4 95r. - fotostory
tomekpal odpowiedział(a) na tomekpal temat w Audi A4 B5
dawno nie zaglądałem do tego mojego postu. zamieniłem linki do zdjęć na miniaturki i teraz dużo lepiej to wygląda, a co do tego klucza to pewnie macie rację ale ja zawsze odkręcałem te śrubki imbusem i było OK. -
[B5 AFN] Problem z ABS po wymianie klocków hamulcowych z tyłu
tomekpal odpowiedział(a) na dziuniek temat w Audi A4 B5
Witam wszystkich. Miałem to samo. Po wymianie tarcz i klocków z tyłu, przy końcówce hamowania włączał sie abs. Po wyjęciu czujników okazało się, że zebrało się tam sporo osadu, wyczyściłem i problem zniknął. Czujnik można wyciągnąć kręcąc nim delikatnie na boki. -
[B5 1Z] różnice w podświetleniu Radia Beta, dlaczego?
tomekpal odpowiedział(a) na tomekpal temat w Nawigacja i car audio
święte słowa [br]Dopisany: 29 Wrzesień 2008, 10:56_________________________________________________Znalazłem wkońcu chwilę czasu aby podpiąć na ten PIN przewód z "+" no i radyjko się pięknie podświetliło. Dzięki za pomoc. -
i ja dziękuję i pozdrawiam .
-
[B5 1Z] różnice w podświetleniu Radia Beta, dlaczego?
tomekpal odpowiedział(a) na tomekpal temat w Nawigacja i car audio
Idzie zima i zbliżają się krótkie dni, dlatego w najbliższym czasie zjmę się tym problemem, bo naprawdę podświetlenie samych kresek w nocy to lipa. Może ktoś mi podpowie jaki kolor ma ten przewód, którego powinienem podpiąć pod pin6, wiem, że to ma być + , ale jeżeli podświetlenie ma się włączać po włączeniiu świateł to chyba ten właściwy kabelek jest tylko jeden, bo inaczej będzie świeciło cały czas. -
[B5 1Z] różnice w podświetleniu Radia Beta, dlaczego?
tomekpal odpowiedział(a) na tomekpal temat w Nawigacja i car audio
Dzięki za pomoc. Pobawie się, może mi się uda zrobić podświetlenie tych przycisków, bo w nocy jak jadę to widać tylko świcące kreseczki i czasem jest problem -
[B5 1Z] różnice w podświetleniu Radia Beta, dlaczego?
tomekpal opublikował(a) temat w Nawigacja i car audio
Niektóre Radia Beta mają podświetlanie wszystkich klawiszy (świecą literki , cyferki i linie pod przyciskami), tak jak tu: http://www.aukcjoner.net/gallery/000507839-.html#I1 Inne zaś podświetlają tylko linie pod przyciskami, a cyfry i litery na przyciskach nie świecą. Czy ktoś wie czy jest to błąd w podłączeniu radia czy też ustawienie fabryczne i czy da sie coś pokombinować żeby wszystko świeciło jak w pierwszym przypadku. Pozdrawiam [br]Dopisany: 25 Wrzesień 2008, 19:11_________________________________________________No nie mogę uwierzyć, że nikt nie zna tego zagadnienia