Skocz do zawartości

tomekpal

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomekpal

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Olkusz

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia tomekpal

0

Reputacja

  1. dokładam: Uaktywnienie poziomu naładowania akumlatora za pomoca zwykłego VAG506M w Audi A4 B8 2011 (radio concert) Radio - 56 Adaptacja - 10 grupa 39 (pisać ten numer) wpisać wartość: 65529 i potwierdzic (oryginalnie było 65519) u mnie działa
  2. witam. mam to samo. u mnie raz połączenie trwa 10 min, raz 3 min. po ponownym odświeżeniu telefonu - połączenie wraca wydaje mi się, że to raczej wina naszych telefonów... mam smartfon goclever
  3. No to może i ja spróbóję go wyczyścić i napiszę czy pomogło. Biszczan - czy czyszcenie N75 to coś skomplikowanego? np. jego wymontowanie i w którym miejscu on jest, żebym nie wykręcił czegoś innego - może wrzuci ktoś jego fotkę
  4. Niestety. Dzisiaj jestem po wymianie sprzęgła (tarcza, docisk, łożysko), odgłos tarcia nie ustąpił Myślę, że można ten element śmiało odrzucić, jako sprawcę naszych kłopotów.
  5. Witam trzeciaq i co ustaliłeś i usunąłeś problem????? Mam niestety to samo u siebie... Tak jakby dwie metalowe tarcze się tarły jedna o drugą po wciśnięciu sprzęgła przy zmianie biegów (słyszalne przez ok. 1 sek.) podczas postoju przy przegazówce cisza. Proszę o info czy ustaliłeś co to było, bo w post nie był kontynuowany, a ja nic nie mogę ustalić, choć u mnie może to być coś ze sprzęgłem bo zauważyłem, że na 5 lub 6 biegu jak docisnę gazu to mi ślizga. Pozdrawiam
  6. Witam wszystkich. Ostatnich kilka lat jeździłem B5 1995r. 1.9 TDi o mocy 90 KM Sedan. Teraz od 2 tygodni śmigam B6 z 2004r. 1.9 TDI 130 KM Avant. Wyraźnie odczuwam, że B6 jest głośniejszy w środku od mojego starego B5. Chodzi o to, że moje "nowe" autko po prostu toczy się głośniej, słychać większy szum, nawet jadąc na luzie. Mam więc pytanie do wszystkich którzy jeździli sedanem i avantem, czy odczuwają taką różnicę, czy może problem, leży np. w oponach (z tym, że do B6 założyłem te z B5, bo były w zasadzie nowe - więc nie powinno być różnicy) może w masie obu aut, albo w ich budowie ??. Czekam na Wasze spostrzeżenia. Może moje B6 ma jakiś problem... który trzeba rozwiązać. Pozdr
  7. Można też podgrzać lutownicą. Rozpuścić kroplę cyny na procesorze i przez chwilę ją tam potrzymać. Trzeba jednak uważać aby się spłynęła obok procka bo będzie kiła. Ja zrobiłem wyciąłem sobie okienko nieco mniejsze od procesora z preszpanu i tam podgotowałem cynę. Jak na razie usterka ustąpiła. Pozdrawiam
  8. tomekpal

    [B5 AFN] Gorrrąco!! :-(

    U mnie było ziiimno. Kilka dni temu nagle przestało grzać, temp na HI a tu zimnica !!! ;( Zacząłem czytać na forum i najpierw odpowietrzyłem nagrzewnicę. Bez zmian, dalej zimno. Kod błędu klimatronika : 08.5 Dobrze, że trafiłem na ten temat, bo już miałem jechać na VAG, żeby spróbować komputerem coś poprawić. radar9, ładnie opisał co trzeba zrobić, więc odkręciłem schowek (bez problemów), odkręciłem silniczek z białym cięgnem (ta 3 śrubka to koszmar męczyłem się z nią chyba z 10 minut), rozpiąłem przewód, wyciągnąłem sterownik. Aby go odłączyć od cięgna sterującego nawiewem trzeba go ustawić w odpowiednim położeniu (przekręcić w bok) i po prostu pociągnąć w dół. To tak jak z kluczem który wkładamy do zamka w drzwiach :-) musi być w odpowiednim położeniu aby tam wszedł. Rozkręciłem sterownik - 5 śrubek na specjalną końcówkę (ja odkręciłem mocnym ostrym nożem bo nie miałem takiej końcówki) Problem tkwił w silniczku, zaciął się i nie chciał ruszyć, nawet po bezpośrednim podłączeniu do baterii 9V ani drgnął. Wyczyściłem go, nawet szczotki przetarłem i w zasadzie bez zmian, coś w nim szarpało, ale dalej była lipa, Myślałem że pójdzie w kosz, dlatego postanowiłem go rozebrać. Wyciągnąłem szczotki, wraz ze sprężynkami i małymi blaszkami, odgiąłem dwa bolce na korpusie silniczka i powoli wyciągnąłem środek - rozbebeszyłem go ostrożnie. Przedmuchałem, wyczyściłem i złożyłem do kupy tak ja rozłożyłem. Powiem szczerze, że nie jest to nic nadzwyczajnego. Na baterii znów nie chciał iść więc w desperacji podpiąłem go na krótko do akumulatora (kilka razy po sekundzie) i .... wystartował. Złożyłem wszystko do kupy, zmontowałem w aucie i GRA MUZYKA. Mam sterowanie nawiewami. Leci cieplutkie i zimniutkie. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
  9. dawno nie zaglądałem do tego mojego postu. zamieniłem linki do zdjęć na miniaturki i teraz dużo lepiej to wygląda, a co do tego klucza to pewnie macie rację ale ja zawsze odkręcałem te śrubki imbusem i było OK.
  10. Witam wszystkich. Miałem to samo. Po wymianie tarcz i klocków z tyłu, przy końcówce hamowania włączał sie abs. Po wyjęciu czujników okazało się, że zebrało się tam sporo osadu, wyczyściłem i problem zniknął. Czujnik można wyciągnąć kręcąc nim delikatnie na boki.
  11. święte słowa [br]Dopisany: 29 Wrzesień 2008, 10:56_________________________________________________Znalazłem wkońcu chwilę czasu aby podpiąć na ten PIN przewód z "+" no i radyjko się pięknie podświetliło. Dzięki za pomoc.
  12. i ja dziękuję i pozdrawiam .
  13. Idzie zima i zbliżają się krótkie dni, dlatego w najbliższym czasie zjmę się tym problemem, bo naprawdę podświetlenie samych kresek w nocy to lipa. Może ktoś mi podpowie jaki kolor ma ten przewód, którego powinienem podpiąć pod pin6, wiem, że to ma być + , ale jeżeli podświetlenie ma się włączać po włączeniiu świateł to chyba ten właściwy kabelek jest tylko jeden, bo inaczej będzie świeciło cały czas.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...