trzeciaq 0 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 witam zauważyłem od kilku dni ze po odpaleniu maszyny przez pierwsze 2-3km jazdy, podczas zmiany biegu badz wrzucenia na luz słychac dziwne tarcie przez 1-2sek. po czym milknie, odglos przypomina dzwiekiem jak miedzy tarcze a klocek wlecji jakis kamyczek - cos takiego. Co to moze byc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azev17 0 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Kolego z tego co opisujesz, to widze , że masz ten sam problem co ja, dzieje się to podczas wolnej jazdy, na niskich obrotach, wtedy jest to zauważalne, tak?, według mnie jest to koło dwumasowe, przebieg jaki mam to ok.215 tys, brat ma to samo, ma identyczne audi z takim przebiegiem jak ja. Jeden z mechaników twierdzi , że to wina turbiny , że na daje sie do regeneracji. Ja bym nie był tego taki pewny, myśle , ze to dwumas. A czy przy wkręcaniu na wyższe obroty silnik głosno chodzi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq 0 Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 nie nie chodzi glosno, mechanik tez mi tak powiedzial ale jak to lekko uslyszal to uznal ze nie bo to metaliczny odglos bardziej. znajomy sie przejchal i mowi ze moze lopatki turbiny sie zapiekly i dlatego tak slychac a jak dostanie cieplego oleju to sie rozgrzewa. dwumas mialem robiony na 170tysi w serwisie. wiec chyba odpada ?? W sumie teraz zauwazylem ze slysze to caly czas dopuki sie nie rozgrzeje tylko na niskich obrotach musze jechac bo jak wejdzie na wysokie to wiadomo ze silnik zaglusza ten odglos. i co najistotniejsze gdy nie zmieniam biegu tylko lekko przygazuje i puszcze pedal tez go lekko slychac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK 2 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 tez mam coś podobnego, słyszalne na 1, 2 i 3 biegu przy obrotach około 1700-1900 przy w miarę stałej jeździe, bardziej gdy spuszczę nogę z gazu i naciskam sprzęgło, takie lekkie gruchotanie,szuranie, tak jakby coś lekkie wibracje dostawało, ale sam nie wiem co to może być,objawy podobne do opisanych w tym wątku http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_dziwne_odglosy_podczas_zdejmowania_nogi_z_gazu-t89358.0.html Odgłos jest podobny jak by mi się śniegu nabiło pod nadkola i tarł o opony, nawet myślałem że to przez śnieg no ale ostatnio stopniał a dźwięk dalej słyszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq 0 Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 ja spoczxatku tez myslalem ze to snieg gdzies w zacisku czy w nadkolu ale stopnialo i dzwiek zostal. w poniedzialek wymian turbo jesli dzwiek znik to bede wiedzial a jelsi nie, to raczej to bedzie chyba dwumas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK 2 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 ja spoczxatku tez myslalem ze to snieg gdzies w zacisku czy w nadkolu ale stopnialo i dzwiek zostal. w poniedzialek wymian turbo jesli dzwiek znik to bede wiedzial a jelsi nie, to raczej to bedzie chyba dwumas jak wymienisz to turbo to daj znać czy jest różnica, bo zaczynam się martwić gdzieś kiedyś czytałem że rzeczywiście turbo może wydawać podobne dźwięki w tym zakresie obrotów i niezdrowo dla niego jest trzymanie auta w tych obrotach, potwierdzi to ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon__75 20 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Qrcze a myslalem ze to tak ma byc. Po przeczytaniu tego postu dopiero zacznie mi to przeszkadzać :/ wczesniej jakos nie zwracalem zbytnio na to uwagi...ale teraz.... Kurcze jakos u mnie to niziutko slychac. nie wyglada mi to na turbulum...predzej na dwumas albo jakis element sprzegla... Dajcie znać jak u Was po wymianach sytuacja wyglada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq 0 Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 jednego raza sie zakopalem tej zimy i wiadomo trzeba troche rozbujac samochod wiec obrody pod 4.5tysia i wsumie po tym to zauwazylem, ale jak wczesniej pisalem myslalem ze to snieg i sie tym nie przejolem zabardzo. bo wsumie jak radio wlaczone to nie bylo slychac. turbo w pon/wt bedzie wymienione wiec sie okaze. to napewno ktoras z tych rzeczy albo tarcza sprzeglowa / turbo. Sprzeglo sie nie slizga wiec ten element wykluczam, dwumas byl wymieniany w ASO 40tysi temu wiec raczej tez wykluczam - wszystko jest mozliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK 2 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Qrcze a myslalem ze to tak ma byc. Po przeczytaniu tego postu dopiero zacznie mi to przeszkadzać :/ wczesniej jakos nie zwracalem zbytnio na to uwagi...ale teraz.... Kurcze jakos u mnie to niziutko slychac. nie wyglada mi to na turbulum...predzej na dwumas albo jakis element sprzegla... Dajcie znać jak u Was po wymianach sytuacja wyglada. heh, no ja nie wiem może i tak ma być, dziś pojeździłem trochę autkiem i zauważyłem że nie zawsze szumi, dźwięk nie jest głośny i słyszalny tylko przy 1800obr/min głównie na 2 biegu (na 1 i 3 biegu prawie nie odczuwalny) gdzieś mi się o uszy obiło że może to być również EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq 0 Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 EGR to bardziej syczy niz trze sie. jestem trakcje wymiany turba powiem w poniedzialek/wtorek czy problem sie rozwiazal. w kazdym badz razie stare turbo jest juz wyciagniete i nie ma luzow na wirniku, wiec chyba to nie to[br]Dopisany: 20 Marzec 2010, 18:41_________________________________________________a i apro po, slyszycie to tarcie tylko do rozgrzania silnika czy czaly czas ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK 2 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 hehe, jest nas wieeeelu tu jest "lekturka" do przeczytania na ten temat http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_niepokojacy_dzwiek-t17053.0.html hihi powiedział bym że nawet większość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 hehe, jest nas wieeeelu tu jest "lekturka" do przeczytania na ten temat http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_niepokojacy_dzwiek-t17053.0.html hihi powiedział bym że nawet większość nie ciesz sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq 0 Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 jednak to nie turbo, no i teraz zagadka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK 2 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 hehe, no to chyba jeszcze nikt nie wymieniał skrzyni może tam coś szura, ostatnio sprawdzałem olej w skrzyni i mam czyściuteńki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq 0 Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 wyciagnolem turbo i jest w stanie idealnym, nie ma zadnych luzow na wirniku wiec turbo na 99% odpada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 hehe, no to chyba jeszcze nikt nie wymieniał skrzyni może tam coś szura, ostatnio sprawdzałem olej w skrzyni i mam czyściuteńki ludzie dosluc**ja sie dziury w calym. ow tajemniczy dzwiek wystepuje nawet w nowych dieslach.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq 0 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 tylk oze wczesniej ttego dzwieku nie bylo, wiec skoro sie pojawil po jakims czasie musialo sie cos zurzyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 albo ucho sie wprawiło, z czasem slyszy sie coraz wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 a jednak to zapieczone lopatki turbiny sa najprawdopodobniej przyczyna. po wymienia turba na prawie nowe BVA problem chrobotania zniknol ale powiem ze i tak slychac takie chrobotanie jak sie otworzy filtr powietrza i lekko podgazuje to slychac zamknie sie obudowe filtra powietrza i juz nie slychac, takze po zimie samochod zamolony i widocznie lopatki skrobia a jak turbo dostanie cieplego oleju po rozgrzaniu silnika i temp.spalin sie podniesie to widocznie problem znika.[br]Dopisany: 31 Marzec 2010, 22:53_________________________________________________turbo odpada 100%, bo odglos pojawil sie znowu po przejechaniu jakies 500km po wymianie turba. wystejuje raczej na nierozgrzanym silniku zakres obrotow nie jest raczej istony najbardziej go slychac przy jezdzie do 2500, puszcze noge z gazu i przez 1 sek go slysze - metaliczne tarcie przypominajace tarcie dwoch tarcz o siebie czy blaszanych pokrywek od garnka - cos takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUKAS-26 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Witaj cie koledzy mam ten sam problem od niedawna i nie wiem co to jest , też słychać takie tarcie i pobrzękiwania myślałem też o łączniku katalizatora (zakopcona komora silnika) .czy w moim przypadku może to być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się