Skocz do zawartości

azev17

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O azev17

Osiągnięcia azev17

0

Reputacja

  1. Ja na trasie Katowice-Kraków w 3 osoby AVANT na 16-tkach 228km./h. A odnośnie tego filmiku B6 260km/h. Seria tak nie przyspiesza, tam musiało byc ok 200 koni mech ;d
  2. Kolego z tego co opisujesz, to widze , że masz ten sam problem co ja, dzieje się to podczas wolnej jazdy, na niskich obrotach, wtedy jest to zauważalne, tak?, według mnie jest to koło dwumasowe, przebieg jaki mam to ok.215 tys, brat ma to samo, ma identyczne audi z takim przebiegiem jak ja. Jeden z mechaników twierdzi , że to wina turbiny , że na daje sie do regeneracji. Ja bym nie był tego taki pewny, myśle , ze to dwumas. A czy przy wkręcaniu na wyższe obroty silnik głosno chodzi??
  3. dam ci taką małą porade pociśnij go raz dziennie do 4 tys. a nie czasami na trasie problem jest taki, że ja z domu do pracy mam 6 km, autko stoi 8 godz, i wynik taki ze nie ma sie gdzie zagrzac-szczegolnie w zimie, a zeby mu deptac do 4 tys to nie ma mozliwosci bo temperatura nawet nie skoczy, a na zimnym to katorga dla silnika, takze tu jest tez problem z dieslem, wiem ze na krotkie trasy jest niezbyt dobrym rozwiazaniem ;(
  4. to nie jest tak do końca że te układy są niedopracowane, gdyby każdy przestrzegał 10 przykazań diesla nie było by tylu problemów wezmy choćby przykład N75 czy zmienną geometrie - problemy z tym najczęściej użytkownicy mają na własne życzenie, regularna wymiana markowego filtra powietrza eleminuje usterki N75 bo ten zawór siada właśnie przez zasyfione powietrze, łopatki turbiny powinny pracować w pełnym zakresie żeby sie nie zapiekły a jazda emerycka właśnie to powoduje (katalizator w przebiegach pow 200 tys. też przeważnie jest już nie drożny i zasyfia turbo) ...nie mówiąc już o dynamicznej jezdzie i potem nagłym wyłączeniu silnika - toż to jest morderstwo dla turbiny Tak masz racje, spodziewalem sie takiej odpowiedzi , piszesz bradzo dobrze, ja o tym wiem i staram sie tych usterek unikac o ktorych piszesz, pierwsza sprawa wymiana filtra, wymieniam filtr powietrza co 15 tys.km ale firma FILTRON, bardzo popularna ale nie wiem czy dobra, druga sprawa, przyczyna rozsypania sie mojej turbiny był zapchany katalizator, został usuniety srodek katalizatora, czy dobrze jest dla silnika że mam pusty katalizator,mysle ze tak, zreszta moj spec tak zrobil, a na rzeczy sie zna, jesli chodzi o sposob jazdy to roznie sie jeździ jak po miescie to wiadome spokojnie czasami wypady w trase to nawet 200km/h a raz nawet 228km/h ździwiłem sie sam że tyle poszła- to tak na marginesie, nigdy sie niezdarzyło abym po jakielkolwiek jeździe zgasił szybko silnik po trasie czekam ok.2m , jak po mieście to ok 30sek do 1 min. A teraz od jakiegos czasu to jak chce ją wkręcic powyzej 3 tys obrot odrazu odciecie mocy, zjazd na pobocze trzeba zgasic auto i potem jechac ale juz spokojnie, nie wiem co jest, EGR czy cos innego, musze do goscia jechac.
  5. [br]Dopisany: 20 Luty 2010, 10:34_________________________________________________No i to co najpiękniejsze w tym samochodzie to filtr cząstek stałych lepiej żeby się nie zepsuł bo nie wiem ile to by kosztowało To kosztuje ok 8000zł, kolega ma ten problem w AUDI A6 2.0TDI 140KM 2006R, czyszcsenie w serwisie kosztowalo go 1500zł pojeździł 5 miesiecy i problem powrocil, i teraz nie wie co z tym problemem zrobic, bo ten filtr to prawie 10 proc. wartosci auta- tragedia
  6. Witam wszystkich O zgrozo z tymi turbinami, zaworami, itp., mam to AUDI od prawie 2 lat, od samego poczatku problemy z turbem, na poczatku całkiem sie rozsypało, to trzebabyło regenerowac, po drodze kilka juz razy tryby awaryjne, czyszczenie EGR, chwile spokoju i dalej cos się pier.....oli, brat ma taki sam silnik tez w A4 i to samo sie dzieje, juz wiem czemu niemcy pojeżdża dwa lata i aut, po co mają się nerwicowac ze podczas wyprzedzania Tira auto przestanie jechac , mam też AUDI B4 2.0E z gazem, tzreci rok jeżdże i wiadome że komfort jazdy inny, ale wierzcie mi siadam i jadę i do tej pory jeszcze mnie nie zawiodło co ma przejechane wiadome wiecej niz A4 a lat ma 16, dodam jeszcze jedno brat ma AUDI B3 1.9D bez turba, przebieg 460 tys.km, i jedyne co wymienia to paski rozrzad, olej filtry i kolo zawieszenia sie robi, żebym osiagnąc taki przebieg w A4 1.9TDI i tym podobnych dieslach to trzeba przejśc szereg napraw wizyt u mechaników jesli są oczywiscie w okolicy co znaja sie na dieselkach z turbo, apropo mechanikow to jesli ktos jest z okolic mojego miejsca zamieszkania to mam mechanika tylko od diesli, naprawde dobry bo goscie nawet ze Slowacji do niego jeżdża. Także to są moje sugestie na temat tych niedopracowanych układów turbodoładowania. Myślę, że nikogo nie uraziłem. Pzdro.....
  7. Witam Usterka usunięta w czasie 15 min, koszt 20zł, przestawiły się te ramiona wycieraczek, tak mi mechanik mówił, ledwo co wyjechałem z zakładu a po 15 minutach gościu kazał mi po auto przyjechac. Pozdro dla wszytskich
  8. Wiesz nie mialem takiej sytuacji, zawsze staram się oczyścic pióro z lodu, ona lata ładnie po szybie ale jak manetka przełącze aby sie wyłączyła to zawsze zatrzymuje sie w pozycji połowy szyby, sprawdzilem przekaznik wycieraczek nr.370, wziąlem od brata z audi - ma taki sam samochod, i nic to samo, umówiłem sie z mechanikiem, będą rozbierac i patrzec, oby czegos niepotrzebnego nie wymyślił , . Jedyne co pamiętam a może miec z tym zwiazek, to mialem taką sytyacje, w sumie dwa razy, a mianowicie, snieg zalegał na dole szyby-przy podszybiu i jak wlaczylem wycieraczki to one nie dochodzily do samego dolu tylko tak jakby sie odbijały i wogole nie moglem ich wyłaczyc, zgasilem auto , usunalem zalegający snieg i potem juz grało wszystko, mialem taki przypadek dwa razy, mozliwe ze to cos popsuło, ale co
  9. Wiesz wątpie w to że mógłby byc zapieczony mechanizm, rok temu był nowy zakładany, wycieraczki ładnie chodzą od dołu po górę, tylko jak chce je wyłaczyc to zatrzymuja sie na srodku szyby.
  10. Witam Jak w temacie, problem pojawił się wczoraj, a chodzi o to, że wycieraczki zatrzymują sie na środku szyby, chodzą na wszystkich trybach, ale niestety nie schodzą po wyłączeniu na dół. Podejrzewam przerywacz-przekaźnik. Mam problem ze zlokalizowaniem tego przekaźnika, czy ktoś wie jaki jest numer tego przekaźnika? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
  11. Ja mam usuniete wnetrznosci katalizatora, bo robil mi problemy z turbina , przez niego mi padla, gosciu mi go oprożnił i jest ok
  12. Kumpel ma ten sam problem w A6 2.OTDI, czyścili mu to gdzies zainwestował 1500zł, pojeździł 3 miechy i kiszka, auto nie pojedzie, przepalał wysokim obciązeniem ale nic to nie daje, zakup oryginalnego to wydatek ok 7 tys.zl-masakra. Nie wiem co bedzie z tym robil ale cos mowil ze sa jakies sposoby ominiecia tego filtra czastek stalych.
  13. Wiesz jest pare wersji i nie wiem ktore sa bardziej a ktore mniej polecane, jesli sa wogole takie opinie, interesuje mnie oczywiscie gazik, czy T masz inst. gazowa|?? Nie powiem jestem zadowolony z tego auta, jesli chodzi o zawieszenie, prowadzenie, komfort jazdy, w wyposazeniu tez nic mu nie brakuje. Glowna bolączką jest TURBO oraz urządzenia sterujące turbina, non stop wlanczaja sie te tryby awaryjne i sadek mocy o 50%, trzeba jeździc do specjalistow, brat ma ta sama wersje silnikowa i to samo. I w sumie to nie wiem czy w wersji benzynowej turbo dzieje sie to samo. rocznie robie ok 30 tys.km
  14. właściwie-też mógłbym to samo powiedziec o 1,8T ale do rzeczy-czego sie spodziewasz od 1,8T? jakimi przesłankami kierujesz sie? bo silnik ten nie należy do ekonomicznych Tzn jesli chodzi o silnik benzynowy w B6, nie mam na mysli nic wiekszego od 2L, poprostu jazda dieslem moze sie znudzic.Ten silnik 2.0 jest chyba mało popularny, a więc pozostaje 1,8T :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...