zenonw 0 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Witam , mam padnięty katalizator i teraz wymieniać na orginalny czy można to czymś zastąpić . Problem polega na tym że mam DPF który pracuje poprawnie Czy ktoś przerabiał temat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotograf87 0 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 moze ja sie myle, moze nie .. jesli tak to mnie poprawcie... w BPW masz filtr czastek stałych czyli DPF, wiec nie masz wcale odzielnego katalizatora, bo katalizatorem jest jednoczesnie ten filtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 moze ja sie myle, moze nie .. jesli tak to mnie poprawcie... w BPW masz filtr czastek stałych czyli DPF, wiec nie masz wcale odzielnego katalizatora, bo katalizatorem jest jednoczesnie ten filtr Dokładnie, DPF pełni funkcje filtru i kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azev17 0 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Kumpel ma ten sam problem w A6 2.OTDI, czyścili mu to gdzies zainwestował 1500zł, pojeździł 3 miechy i kiszka, auto nie pojedzie, przepalał wysokim obciązeniem ale nic to nie daje, zakup oryginalnego to wydatek ok 7 tys.zl-masakra. Nie wiem co bedzie z tym robil ale cos mowil ze sa jakies sposoby ominiecia tego filtra czastek stalych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq 0 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 3 bieg i 100-120km/h niech pojedzi, traske zrobi 200km i sie sam przeczysci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Kumpel ma ten sam problem w A6 2.OTDI, czyścili mu to gdzies zainwestował 1500zł, pojeździł 3 miechy i kiszka, auto nie pojedzie, przepalał wysokim obciązeniem ale nic to nie daje, zakup oryginalnego to wydatek ok 7 tys.zl-masakra. Nie wiem co bedzie z tym robil ale cos mowil ze sa jakies sposoby ominiecia tego filtra czastek stalych. do Rogala i do piachu z tym... przy okazji wirus w cenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david_n 2 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Kumpel ma ten sam problem w A6 2.OTDI, czyścili mu to gdzies zainwestował 1500zł, pojeździł 3 miechy i kiszka, auto nie pojedzie, przepalał wysokim obciązeniem ale nic to nie daje, zakup oryginalnego to wydatek ok 7 tys.zl-masakra. Nie wiem co bedzie z tym robil ale cos mowil ze sa jakies sposoby ominiecia tego filtra czastek stalych. do Rogala i do piachu z tym... przy okazji wirus w cenie... Sprawdzilbym najpierw czy np sprezarka nie leje. Polecam do silników z DPF'em lać zwykły ON a nie jakieś vervy itp bo przez te paliwa szybciej się filtr zapycha.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 W tej chwili jest juz prawie powszechne usunięcie fap wie jak masz wydac na drugiego to usun go mechanicznie i softowo i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się