Skocz do zawartości

enterprise

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O enterprise

Osiągnięcia enterprise

0

Reputacja

  1. Wynikałoby z tego że niektóre AFN mają to samo turbo co AWX czyli GT1749V. Hmmmmm, czy tak jest faktycznie? Niech mnie ktoś oświeci... Więc kupując turbo od AWX może się okazać że kupuje takie same turbo jak mam...
  2. A ja się wtrące między wódke a zakąske. Ile taka impreza w ASO kosztuje, chodzi mi o rozrząd? Nie szkoda Ci kasy?
  3. To kompletnie nie potrzebne, można tak tylko uszkodzić zapalniczke. Wystarczy wyjąć całą popielniczke wraz z zapalniczką, odpiąć kostkę, a żarówka wraz z jej śmieszną obudową wysuwa się w kierunku odwrotnym do otwierania popielniczki (na chłopski rozum w strone silnika ) Foto poniżej na zdjęciach widać jakbym podważał ją, ale u mnie wyszła siłą moich rąk Problem był z kostką a że jestem człowiekiem niecierpliwym i impulsywnym to po prostu kostke wyrwałem
  4. Też jestem ciekaw reakcji Pana Passata hyehyehye Przecież to te same samochody tylko mają inne opakowanie hyehyehye No i różnią się ceną w salonie, powiedz mu że kupił sobie audi dla biedaków hyehyehye
  5. WEITEC WEITEC WEITEC, znam bo mam, nie znam zawieszeń innych producentów ale na weitec'u napewno sie nie zawiedziesz, niestety euro ma kiepski wpływ na cenę teraz, tu masz sprężynki ----> http://www.weitec.pl/pokaz_produkt.php?idprod=119 o UltraGT do twojego rocznika musisz zapytać edit: no chyba że ------> http://cgi.ebay.de/Audi-A4-Avant-B5-Weitec-Gewindefahrwerk-Hicon-TX-1_W0QQitemZ220353562811QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item220353562811&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229 EDIT: HARDCORE !!!!!!!! Genaralnie to na większości dróg tylko lewy pas, na koleinach... ...wyobraźcie sobie co się dzieje. Parkowanie? Hmmmmmm, tyłem, albo nie na chodniku. Progi? Do progów trzeba robić dobre podejście, jak samolotem do lądowania. Najgorsze te progi z blachy , trapezowe, oj boli pupa od nich hyehyehye Dobrze że miska olejowa to nie najniższy punkt bo bym musiał w hurtowni 10szt odrazu kupić, no i zapas oleju, i abonament na wymiany u mechanika hyehyehye Ale widze że kolega nike21 ma podobnie, tylko r18 chyba o ile dobrze widze na tym zdjęciu w opisie.
  6. to ja się wtrące z pytaniem: czy do b5 fwd stabilizatory z rs4 b5 podejdą, a jeśli tak to w jakim stopniu wpłyną na trakcje ???
  7. Mam Weitec UltraGT , komfort słaby w skali do 10 oceniłbym na 4-5, przyczepność w skali do 10 oceniam na 10+, niesamowite z jakimi prędkościami można brać zakręty, a naprawde gwałtowna jak dla tej prękości 160km/h zmiana pasa ruchu to pestka. Auto jest przyklejone, problem jest przy dużych prędkościach na pofalowaniach na asfalcie, rożnych górkach itp. auto na nich podskakuje i kiepsko ze skręcaniem ale na pięknym gładkim asfalcie jest jak F1 ale nie wyobrażam sobie już innego zawiasu w mojej a4. przy seryjnym zawieszeniu od przechyłów bocznych dostałbym choroby morskiej. ogólnie jeśli chcesz wozić fotelik a w nim dziecko to zapomnij o ultragt, jeśli jeszcze nie masz dzieci a masz już teściową to dzięki ultragt już nie będziesz musiał jej wozić w niedziele do kościoła edit: dodam jeszcze że nie wiem co to podsterowność nadsterownośc miałem nieraz, pod nigdy (mam r17 215, jak pięknie by było gdyby były szersze felgi 245-255 bo większy rozmiar niż 17" mi nie wejdzie ) a do pełni szczęścia brakuje mi rozpórki, bo szkoda sobie pokrzywić auto
  8. orginały które są u mnie wytrzymały od 1998r 195tyś km do momentu kiedy należało je wymienić, przy 196tyś zdematerializował się swożeń prawego banana, 199tyś teraz i swożeń prawego wahacza szykuje ucieczke, co najciekawsze reszta trzyma się bardzo dobrze eksploatuje dalej czekam aż koła odpadną a co do wyboru wahaczy to wytrzymałość wahaczy to tak naprawde przypadek, każdy inaczej je obciąża, każdy ma inny styl jazdy, jeden omija każdą dziure, inny jedzie jak czołgiem, każdy zalicza inną ilość innych kraweżników, progów, i innych ustrojstw na drodze które wywierają obciążenia na wahacze. jeden jeździ codziennie 100km do pracy ładną drogą, inny 15km miejskim offroadem i wdrapuje sie na potężne krawężniki. czasami przypadek załatwi wahacz, jedna niefartowna dziura, wywołująca obciążenie w niewłaściwą stronę, wyobraźcie sobie gdy skręcacie i wpadacie kołem w dziurę która ma ze 10-15cm głębokości i efekt taki sam jakbyście przywalili w krawężnik bokiem koła, myśle że żaden wahacz dużo takich dziur nie wytrzyma. i później ktoś nażeka że mu 10kk wytrzymał orginał jedno jest pewne nie kupować chińskich szajsów, tylko markowe podzespoły, a co się z nimi stanie to już loteria edit: żeby nie robić offtop to powiem że teraz założe napewno lemforder
  9. Witam wszystkich, Przemek 27lat z Królewskiego Miasta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...