
kwiatekmarcin
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kwiatekmarcin

Informacje
-
Imię
m
-
Miasto
k
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Targa
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Zobacz czy wiatrak elektryczny się załącza. U mnie był zablokowany i dawało na zmianę ten błąd i 22.0
-
Amortyzatory tył od 1.8 benzyna do 1.9 tdi
kwiatekmarcin odpowiedział(a) na kwiatekmarcin temat w Audi
Pasuje:). Już zamontowałem. Dziękuje za info. -
Jak w temacie - czy amortyzatory na tył tył od 1.8 benzyna będą pasować do 1.9 tdi?
-
parownik do czyszczenia
-
[ALL B5] Kody błędów klimatronika prośba o analizę
kwiatekmarcin odpowiedział(a) na kwiatekmarcin temat w Audi A4 B5
Problem rozwiązany. Powodem usterki był urwany kabelek w przejściówce między drzwiami a słupkiem. Po naprawie ww. szyby zaczęł działać. Skalibrowałem je. Po 2 dniach kod błędu z klimatronika zniknął. -
Podczas ostatnich mrozów przestała mi działać szyba elektryczna od strony kierowcy. (nie podświetlają się też przyciski od sterowania szybami i kierowcy i pasażera. ) dodam że po stronie pasażera wszystko działa jak trzeba. Na klimatroniku po podejrzeniu kodu błędu na kanale 1 wyświetla się numer 50.3 - nigdzie nie mogę znaleźć co oznacza ten błąd. Gdzie mogę szukać przyczyny usterki?
-
[ALL B5] Mam słabe hamulce co moze być nie tak?
kwiatekmarcin odpowiedział(a) na michał69 temat w Audi A4 B5
Też tak miałem w seacie. Wężyk od podciśnienia pękł. Najlepiej zobaczyć czy jest podciśnienie przy serwo. -
[B5 AFN] Bulgotanie w nagrzewnicy = wymiana uszczelki pod głowicą?
kwiatekmarcin odpowiedział(a) na kwiatekmarcin temat w 1.9TDI
Witam po dłuższej przerwie.U mnie był zatkany korek od zbiorniczka wyrównawczego. Wczoraj go rozbierałem. Okazuje się że w nim są dwa zaworki. Jeden nadciśnieniowy drugi podciśnieniowy. U mnie ten podciśnieniowy się nie otwierał. Wyczyściłem wszystko poskładałem i teraz powietrze może zasysać powietrze. Zaznaczam że wcześniej jak odkręcałem korek na zimnym słychać było jak powietrze jest zasysane do zbiorniczka. Wczoraj dokładnie odpowietrzyłem układ chłodniczy. Teraz pojeździmy i zobaczymy [br]Dopisany: 16 Luty 2010, 09:26_________________________________________________Bulgotanie ustało. Temat można zamknąć. -
Nie musisz rozpinać przodu- wystarczy go wysunąć w położenie serwisowe :rolleyes
-
[B5 AFN] Bulgotanie w nagrzewnicy = wymiana uszczelki pod głowicą?
kwiatekmarcin odpowiedział(a) na kwiatekmarcin temat w 1.9TDI
Może to faktycznie jest spowodowane tym, że termostat w zime nie otwiera się na długo, a najdłuższy dystans na jaki teraz jeżdze to 20 km. Puki co płynu nie wyrzuca. Sprawdze ten korek. Podobno ma sie otworzyć przy 0.9 atm. -
[B5 AFN] Bulgotanie w nagrzewnicy = wymiana uszczelki pod głowicą?
kwiatekmarcin odpowiedział(a) na kwiatekmarcin temat w 1.9TDI
Czytałem te wontki w warsztacie. I odpowietrzałem już 2 x w ten sposób układ. Podwieszanie naczynka zbiorczego, żeby było wyżej od nagrzewnicy itd... Problem ustaje tylko na 1-2 dni. Sprawdzę jeszcze termostat ale to dopiero w sobotą bo auto potrzebne każdego dnia. -
[B5 AFN] Bulgotanie w nagrzewnicy = wymiana uszczelki pod głowicą?
kwiatekmarcin odpowiedział(a) na kwiatekmarcin temat w 1.9TDI
Fakt płynu nie wyrzuca. Węże na gorącym silniku twarde ale jak ostygnie to już nie. Sprobuje dziś jeszcze raz odpowietrzyć układ. A odpowietrzacie przy odpalonym silniku czy przy zgaszonym? -
[B5 AFN] Bulgotanie w nagrzewnicy = wymiana uszczelki pod głowicą?
kwiatekmarcin opublikował(a) temat w 1.9TDI
Od jakiegoś miesiąca słychać u mnie bulgotanie w nagrzewnicy przy przegazowaniu.Dwa razy odpowietrzałem nagrzewnice i dalej to samo. Przeglądałem forum i wszystko wskazuje na to że to pierwsze objawy "padniętej" uszczelki pod głowicą (przebieg prawie 200kkm). Wiadomo : nowa uszczelka , śruby i obowiązkowo szlif głowicy. Chciałem zapytać w jakie narzędzia sie muszę wyposażyć. Głównie chodzi mi o namiary na klucz spline do śrub głowicy i klucz dynamometryczny. -
Jestem nowy na Forum. Witam wszystkich. Od 2 lat jestem posiadaczem Audi A4 1.9 tdi. Wszystkie naprawy (łącznie z wymianą paska rozrządu) wykonuje sam, mimo że z wykształcenia jestem elektronikiem. Pozdrawiam.