Skocz do zawartości

kwiatekmarcin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kwiatekmarcin

Informacje

  • Imię
    m
  • Miasto
    k

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Targa
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia kwiatekmarcin

0

Reputacja

  1. Zobacz czy wiatrak elektryczny się załącza. U mnie był zablokowany i dawało na zmianę ten błąd i 22.0
  2. Pasuje:). Już zamontowałem. Dziękuje za info.
  3. Jak w temacie - czy amortyzatory na tył tył od 1.8 benzyna będą pasować do 1.9 tdi?
  4. Problem rozwiązany. Powodem usterki był urwany kabelek w przejściówce między drzwiami a słupkiem. Po naprawie ww. szyby zaczęł działać. Skalibrowałem je. Po 2 dniach kod błędu z klimatronika zniknął.
  5. Podczas ostatnich mrozów przestała mi działać szyba elektryczna od strony kierowcy. (nie podświetlają się też przyciski od sterowania szybami i kierowcy i pasażera. ) dodam że po stronie pasażera wszystko działa jak trzeba. Na klimatroniku po podejrzeniu kodu błędu na kanale 1 wyświetla się numer 50.3 - nigdzie nie mogę znaleźć co oznacza ten błąd. Gdzie mogę szukać przyczyny usterki?
  6. Też tak miałem w seacie. Wężyk od podciśnienia pękł. Najlepiej zobaczyć czy jest podciśnienie przy serwo.
  7. Witam po dłuższej przerwie.U mnie był zatkany korek od zbiorniczka wyrównawczego. Wczoraj go rozbierałem. Okazuje się że w nim są dwa zaworki. Jeden nadciśnieniowy drugi podciśnieniowy. U mnie ten podciśnieniowy się nie otwierał. Wyczyściłem wszystko poskładałem i teraz powietrze może zasysać powietrze. Zaznaczam że wcześniej jak odkręcałem korek na zimnym słychać było jak powietrze jest zasysane do zbiorniczka. Wczoraj dokładnie odpowietrzyłem układ chłodniczy. Teraz pojeździmy i zobaczymy [br]Dopisany: 16 Luty 2010, 09:26_________________________________________________Bulgotanie ustało. Temat można zamknąć.
  8. Nie musisz rozpinać przodu- wystarczy go wysunąć w położenie serwisowe :rolleyes
  9. Może to faktycznie jest spowodowane tym, że termostat w zime nie otwiera się na długo, a najdłuższy dystans na jaki teraz jeżdze to 20 km. Puki co płynu nie wyrzuca. Sprawdze ten korek. Podobno ma sie otworzyć przy 0.9 atm.
  10. Czytałem te wontki w warsztacie. I odpowietrzałem już 2 x w ten sposób układ. Podwieszanie naczynka zbiorczego, żeby było wyżej od nagrzewnicy itd... Problem ustaje tylko na 1-2 dni. Sprawdzę jeszcze termostat ale to dopiero w sobotą bo auto potrzebne każdego dnia.
  11. Fakt płynu nie wyrzuca. Węże na gorącym silniku twarde ale jak ostygnie to już nie. Sprobuje dziś jeszcze raz odpowietrzyć układ. A odpowietrzacie przy odpalonym silniku czy przy zgaszonym?
  12. Od jakiegoś miesiąca słychać u mnie bulgotanie w nagrzewnicy przy przegazowaniu.Dwa razy odpowietrzałem nagrzewnice i dalej to samo. Przeglądałem forum i wszystko wskazuje na to że to pierwsze objawy "padniętej" uszczelki pod głowicą (przebieg prawie 200kkm). Wiadomo : nowa uszczelka , śruby i obowiązkowo szlif głowicy. Chciałem zapytać w jakie narzędzia sie muszę wyposażyć. Głównie chodzi mi o namiary na klucz spline do śrub głowicy i klucz dynamometryczny.
  13. Jestem nowy na Forum. Witam wszystkich. Od 2 lat jestem posiadaczem Audi A4 1.9 tdi. Wszystkie naprawy (łącznie z wymianą paska rozrządu) wykonuje sam, mimo że z wykształcenia jestem elektronikiem. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...