Skocz do zawartości

randy8

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O randy8

Osiągnięcia randy8

0

Reputacja

  1. Witam! Podczas jazdy pojawił się problem: samochód stracił moc (obroty zatrzymały się na 1100) i brak było jakiejkolwiek reakcji na gaz - obroty się nie zwiększały i nie zmniejszały były "stałe". Zaświeciła się migająca kontrola zółta sprężynka oraz świecąca "na stałe" system ESP. Samochód zatrzymałem i lawetowałem. Po zjechaniu z lawety wszystko wróciło do normy. Dodam, że w ok. pół roku temu miałem ten sam problem, jadąc na autostradzie. Wówczas zatrzymałem się na poboczu, wyłączyłem auto, po czym po uruchomieniu było wszystko ok.Do chwili obecnej Na komputerze pokładowy wyświetla mi "OK". kontrolki czerwone się nie zapalają. AHA, dodam jeszcze, że obydwie awarie miały miejsce w czasie deszczy, kiedy wjechałem w koleinę z wodą. W necie znalazłem, że może być to: "czujnik położenia pedału przyspieszenia". Czy ktoś miał taki problem ?? Jakie są koszty ewentualnej naprawy? Z góry dzięki.
  2. Dzięki za odpowiedzi! Najprawdopodobniej macie rację z tym zapięciem, gdyż jak nim poruszam, bywa, że kontrolna na chwilę gaśnie. Pozdr.
  3. Witam! Od jakiegoś czasu mam problem z kontrolką niezapięcia pasów. Po zapięciu pasów kontrolka nie wyłącza się i cały czas sygnalizuje, że nie są zapięte. Podaję, że nie jest to zjawisko "stałe" tzn. czasami jest wszystko w porządku (kontrolka gaśnie), czasami w trakcie jazdy zapala się (+sygn.dźwiękowa) potem gaśnie, czasami w ogóle nie gaśnie i świeci się co jakiś czas (sygn. dźwiękowy gaśnie - tak jak przy nie zapięciu pasów). Początkowo "zjawisko" to było sporadyczne, tzn. raz na jakiś czas podczas jazdy na chwilkę zapała się kontrolka + sygnał. trwało to kilka sekund i potem wszystko było ok. Czy może ktoś wie, w czym jest problem i jak temu zaradzić. ?? Z góry dzięki.
  4. Rzeczywiście macie rację samodzielnie nie ma co się brać za polerkę pastą P5. Tym bardziej, że rysy ty widzoczne są tylko pod słońce. Dlatego zdecyduję się chyba na POLISH CORRECTEUR - mleczko polerskie. Wydaję mi się. że jest to środek delikatniejszy i na ma obaw, że zrobię krzywdę lakierowi. Jeżeli się mylę, napiszcie. (szczerz mówiąc, nigdy takiej "operacji" nie przeprowadzałem) Później pójdą już dwa woski, które mam T.Wax - Gloss Guard i Platinium Precision Car Wax. Mam nadzieję że pomoże. Jeśli nie, zostaje lakiernik...
  5. Kolego ognik84, czytając o tej paście, wydaje się że jest ona przeznaczona głównie dla warsztatów do polerki mechanicznej. Chciałbym przeprowadzić polerkę sam, ręcznie. Czy używałeś tej pasty w ten właśnie sposób? Co sądzisz o POLISH CORRECTEUR? Miałeś może możliwość używania? Pzdr
  6. Witam! Myjąc dzisiaj moje autko, w słoneczku okazało się, że niemal cały lakier jest "porysowany" - wyraźnie jest to efekt myjni automatycznej,(za poprzedniego właściciela). Rysy nie są głębokie, ale niestety widoczne. Ponadto na zderzaku mam lekkie głębsze zarysowanie, ale podkładu nie widać. W związku z tym mam do Was pytanie. Czy mógłbym samodzielnie wypolerować rysy (chodzi mi o efekt trwały, a nie zapastowanie), tymi o to produktami: 1) Abel Auto POLISH CORRECTEUR - http://www.autokosmetyki.pl/polish_correcteur_mleczko_polerskie_bezsilikonowe,p106.html - do rysek po myjni; ewentualnie 2) Meguiars Deep Crystal Step 1 Paint Cleaner http://www.meguiars.pl/shop/product_info.php?products_id=265 - do rysek na myjni 3) Abel Auto EFFACE RAYURES http://www.autokosmetyki.pl/efface_rayures_pasta_do_recznego_usuwania_glebszych_zadrapan,p107.html - do głębszych zadrapań 4) Megiars Scratch X http://www.meguiars.pl/shop/product_info.php?products_id=266 - do głębszych zadrapań Może ktoś z Was miał do czynienia z tymi środkami, i ma opinie. Po przeszukaniu wielu postów (również na tym forum), po prostu zgłupiałem. Dodam, że mam audiolkę - czarną perłę metalic. Mam nadzieję, że mi pomożecie!
  7. Witam ponownie! Po podpięciu do VAG'a okazało się (na szczęście!), że jedna świeca żarowa nie domaga. Doradzono mi w wymianę wszystkich świec żarowych. W związku z tym mam kolejne pytania: czy można to zrobić w zaufanym warsztacie, czy lepiej jest to zlecić w ASO. 2) czy konieczne jest wymiana wszystkich świec (tak mi powiedział elektryk), czy wystarczy tylko jedną? 3) jaki jest koszt wymiany wszystkich świec (w ASO ew. "nie w ASO")? Pytam. bo nie wiem czy ich sugestie o wymianie wszystkich świec nie są próbą naciągnięcia mnie? pzdr. Radek
  8. Witam wszystkich forumowiczów! Mam pytanie jak w temacie. Otóż zaświeciła mi się kontrolka systemu kontroli spalin (żółta lampka przypominająca silnik, w lewym górnym rogu deski rozdzielczej). Co to może oznaczać? Czy mogę z tym jeździć? Dodaję, że nie zauważyłem jakiś szczególnych objawów typu spadek mocy, nierówna praca silnika, etc...dt. B7 1.9 TDI. Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam i z góry wielkie dzięki. Radek
  9. Witam wszystkich forumowiczów!!!!!!!!javascript:void(0);
×
×
  • Dodaj nową pozycję...