Art
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Art
Osiągnięcia Art
0
Reputacja
-
Skąd dowiedziałeś się o istnieniu Audi A4 Klub Polska ??
Art odpowiedział(a) na Hugo temat w Na Każdy Temat
Od kolegi w pracy... -
faluja cały czas czy tylko podskocza na chwilę a potem się ustabilizuja. Jeśli drugie, to według mnie normalny objaw. Zwiększasz obciązenie silnika.
-
dzięki za uwagi. Jestem tu nowy ale mam dobrego przewodnika. :biggrin: Mechanicy po badaniu manometrem cisnienia oleju wytypowali pompe olejowa. Przy 2000 obr/min ciśnienie było poniżej minimum.
-
Dzięki. Właśnie jestem na serwisie. Zobaczymy co znajdą. Obstawiają czujnik, przewód od czujnika lub pompe olejową....
-
przy jakich obrotach ma tą "zadyszke"? [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 28-03-2007, 12:17 ] proszę dostosuj się do zasad forum
-
to jest odpowietrzenie i zarazem "napowietrzenie" zbiornika paliwa
-
Gdyby było to turbo to zapene Twoje Audi strasznie by kopciło spalonym olejem. Stawiam na przepływomierz....
-
Posiadam Audi A4 1.8T z 97 roku. Silnik AEB - 1.8T 150 KM. Po rozgrzaniu silnika zapala się kontrolka oleju. Oleju jest ¾ stanu. Może ktoś podpowiedzieć co może być przyczyną takiej sytuacji. Dodam, że kontrolka zapala się w sposób nieprzewidywalny. Nie umiem tego wywołać ale najczęściej wstępuje na niższych obrotach silnika (ale nie biegu jałowego). Wczoraj przejechałem 100 KM i nic, dziś rano kolejne 30 i nic, ale powrót do domu to 7 krotne jej zapalenie. Po zgaszeniu silnika i ponownym go uruchomieniu (nawet podczas jazdy więc trwa to tylko chwile) wszystko wraca do normy. Prosze o pomoc....