Skocz do zawartości

Art

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Art

Osiągnięcia Art

0

Reputacja

  1. faluja cały czas czy tylko podskocza na chwilę a potem się ustabilizuja. Jeśli drugie, to według mnie normalny objaw. Zwiększasz obciązenie silnika.
  2. Art

    [B5 1,8T] Kontrolka oleju

    dzięki za uwagi. Jestem tu nowy ale mam dobrego przewodnika. :biggrin: Mechanicy po badaniu manometrem cisnienia oleju wytypowali pompe olejowa. Przy 2000 obr/min ciśnienie było poniżej minimum.
  3. Art

    [B5 1,8T] Kontrolka oleju

    Dzięki. Właśnie jestem na serwisie. Zobaczymy co znajdą. Obstawiają czujnik, przewód od czujnika lub pompe olejową....
  4. Art

    [B5 ADR] silnik ma zadyszke

    przy jakich obrotach ma tą "zadyszke"? [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 28-03-2007, 12:17 ] proszę dostosuj się do zasad forum
  5. to jest odpowietrzenie i zarazem "napowietrzenie" zbiornika paliwa
  6. Art

    [B5 AEB] Moje audi nie jedzie

    Gdyby było to turbo to zapene Twoje Audi strasznie by kopciło spalonym olejem. Stawiam na przepływomierz....
  7. Posiadam Audi A4 1.8T z 97 roku. Silnik AEB - 1.8T 150 KM. Po rozgrzaniu silnika zapala się kontrolka oleju. Oleju jest ¾ stanu. Może ktoś podpowiedzieć co może być przyczyną takiej sytuacji. Dodam, że kontrolka zapala się w sposób nieprzewidywalny. Nie umiem tego wywołać ale najczęściej wstępuje na niższych obrotach silnika (ale nie biegu jałowego). Wczoraj przejechałem 100 KM i nic, dziś rano kolejne 30 i nic, ale powrót do domu to 7 krotne jej zapalenie. Po zgaszeniu silnika i ponownym go uruchomieniu (nawet podczas jazdy więc trwa to tylko chwile) wszystko wraca do normy. Prosze o pomoc....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...