Skocz do zawartości

darkor4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O darkor4

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia darkor4

0

Reputacja

  1. Witajcie Próbowałem znaleźć coś z tego tematu ale bezskutecznie ( możne za słabo szukałem ) kłopot z rozruchem mojego pojazdu polega na tym iz po przekręceniu kluczyka w pozycje rozruchu silnik odpala bez problemu lub słychać tylko takie "pykniecie" jak przy rozładowanym akumulatorze. Usterka ta objawia się sporadycznie i albo przez kilka dni nie ma problemu później natomiast kilka prób zupełnie bez skutku ;( wyjecie i ponowne włożenie lub cofniecie do pozycji ON rozwiązuje problem ale po jakimś czasie ponownie wraca. Ma ktoś z kolegów jakieś sugestie ? bp staje się top coraz bardziej irytujące a ja nie mam pomysłu
  2. Witaj Miałem podobny przypadek i dzisiaj wymieniono mi nowe sprzegiełko, koleś prowadzący warsztat stwierdził ze najprawdopodobniej jest to wina nie włączającego się wiatraka od klimy :-( sugerował bym rozglądał się za nowym ( lub sprawnym ) na allegro. Z jego wypowiedzi wynikało ze przy braku chłodzenia gwałtownie rośnie ciśnienie w układzie klimatyzacji szczególnie stojąc w korkach. Sprawdź sobie ten wentylator.
  3. Witam Przeczytałem uważnie cały watek i jeśli wolno podzielę się swoimi uwagami, jak chodzi o "stukanie "wycieraczek to w moim przypadku wystarczyło wypięcie piorą i lekkie ( z wyczuciem ) zagniecenie blaszek mocowania potem odrobina wodoodpornego smaru i od ponad roku zapomniałem o tej "głośnej" dolegliwości , co do piór to stosuje metodę iż co jakiś czas przemywam gumę oraz szybę spirytusem na pewno nie zastąpi to nowego piorą ale pomaga co pisze z doświadczenia ( od dwóch lat jeżdżę na tych samych piórach ). W chwili obecnej rozglądam się już z perspektywy wiosny za nowymi tyle ze to "nietypowe mocowanie " zawierza krąg poszukiwań jeśli Macie jakieś namiary i sugestie to będę wdzięczny.
  4. Niestety nadal to samo od czsu kiedy opisywalem problem przejechalem juz 15 000 km bez zadnego problemu , samochod przyspiesza normalnie , silnik pracuje bez zarzutow a irytujacy dzwiek nadal sie pojawia na jakis ulamek sekundy w momecie kiedy energicznie zdejme noge z pedalu przyspieszenia :-( szczerze mowiac nie mam pomyslu co z tym "fantem" zrobic ? z przytoczonego watku wnioskuje ze nie jestem sam bo takie objawy ( identyczne ) maja Koledzy wypowiadajacy sie rowniez w nim i chyba tez nie maja specialnego pomyslu na roziwazanie "glosnego" klopotu. Bede wdzieczny za sugestie jak Ktos sie z tym upora.
  5. za wymiane ( w zywcu ) skasowali mnie 50 zl czyli lacznie z nowym plynem 107 zl , w trakcie sprawdzania na zewnatrz 22 stopnie przy probie dynamicznej temp wzrasta chwilami przy "przeciaganiu" do 95 stopni a przy normalnej jezdzie 92,7 i trzyma sie stabilnie .
  6. wmienione wszystko czujnik, termostat, plyn aktualna temp 92,7 ! mam nadzieje ze teraz jest wszystko ok ?
  7. Wielkie dzieki bo nie mialem zielonego pojecia i nigdy bym na to nie wpadl gdyz nie ma instalacji telefoniczneji chyba fabrycznie nie bylo (w kodach produkcyjnych nie ma ) Jeszcze raz dziekuje . Cale szczescie ze to nie ukryta kamera
  8. W sumie nie wiem jak zatytułować ten watek, bo nie mam bladego pojęcia, co to za urzadzonko i do czego służy, kupiłem samochód z takim "wynalazkiem " fabrycznie nie był wyposażony w alarm wiec chyba to nie czujnik? Jeśli ktoś potrafi zidentyfikować ta mordkę i jej zastosowanie to będę wdzięczny
  9. kod 01214 a za glosniczki sie nie zabieram jak narazie z powodu braku wiedzy i doswiadczenia w "rozbiorce" drzwi , a propos radia to mozna jakos zczytac VAGiem pin do radia ?
  10. Dzieki bardzo :-)[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2007, 21:15 _________________________________________________Zakupy zrobione termostat ( w aso 87 zl ) oraz G62 ( w aso 80 zl) w sobote wymieniam obydwa elementy i zobacze jaka bedzie roznica ?
  11. Dziekuje za cenne wskazowki , postaram sie zaraz z tym "pocwiczyc " chociaz jestem pelen obaw bo to moje poczatki w vagowaniu [br]Dopisany: 14 Czerwiec 2007, 14:23 _________________________________________________super dziekuje za pomoc kodowanie poszlo bezproblemowo jak na amatora :> zostal jeszcze ten nieszczesny glosnik o co w nim chodzi ?
  12. w calosci tak to wyglada : Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 195 M Component: symphony II NP2 0410 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 00878 - Connection to Speaker Front Left 36-10 - Open Circuit - Intermittent 01042 - Control Module: Not Coded 35-00 - -
  13. Witam VAG "wyrzuca" mi bledy : 2 Faults Found: 00878 - Connection to Speaker Front Left 36-10 - Open Circuit - Intermittent 01042 - Control Module: Not Coded 35-00 - - i po skasowaniu pojawiaja sie niestety ponownie ! o ile w pierwszym przypadku domyslam sie ze to jakis klopot z glosnikiem tak co do drugiego zupelnie nie mam pomyslu
  14. Skanowalem Vagiem w poszukiwaniu bledow i niestety nic , porownalem temperature z czujnika i wskaznikow i jest identyczna , co chyba sugeruje termostat niestety :cry:w etce znalazlem komplet za ok 90 oiro przyznam ze nie cieszy mnie taki wydatek niestety
×
×
  • Dodaj nową pozycję...