
jak1s
Pasjonat-
Postów
35 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O jak1s

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ojej człowieku nie psuj auta. Zostaw oryginalne radio. A jesli chcesz sluchac mp3 to zamontuj sobie zmieniarkę mp3 na pendriva w schowku wielkosci paczki fajek.....
-
[ALL B5] Co sądzicie o amortyzatorach na tył SACHS
jak1s odpowiedział(a) na krzysztof_waldi temat w Audi A4 B5
Oryginalne amortyzatory to BOGE czyli praktycznie SACHS. Przykładowo Sachs Super Touring to bardzo dobry wybór do zawieszenia 1BA, będzie komfortowo. -
moze fabryczne obniżenie ? -20/-30 mm ? Jezeli obnizysz przód o -50mm to bedziesz mial poważny problem z jazdą. Bardzo łatwo cos urwać pod samochodem.
-
przede wszystkim przed badaniem sprawdz cisnienie w ogumieniu. Nawet mała odchyłka od normy moze odbić sie na wyniku testu amortyzatorów.
-
pytanie jest czy jezdziles wczesniej ze sportowym zawieszeniem ? Jezeli nie to mocno się zdziwisz jezeli chodzi o komfort.
-
[ALL B6] Na ciężkie warunki: Continental ContiWinterContact czy Nokian WR ?
jak1s odpowiedział(a) na piter8500 temat w Koła, felgi i opony
Nokian to typowa opona na ciężkie warunki. Continental będzie lepiej zachowywal się na suchym oraz przy wiekszych prędkościach. Na głęboki śniej - Nokian. -
W ADR mam instalację Elpigaz'u od 2004r. nie wiem że mam gaz. Najmniejszego problemu.
-
ALG 2.8 quattro: miasto - 17-18l trasa 11-12l ADR 1.8 oska: miasto - 13l trasa 9-10l
-
normalnie pierwsza wymiana 120 tys. Ja osobiscie proponuje dla pewności nie przekraczac 100tkm
-
Ja bym zalał pełen syntetyk i ceramizer na 99% zurzycie oleju spadnie. Ale to tylko moje zdanie. Przetestowane na kilku autach z różnymi motorami i same plusy.
-
Kurde mam taki dylemat. Mam 2.8 avant quattro, Według ASO mam jakies wzmacniane zawieszenie (nie sportowe) generalnie przod auta stoi mi dosc wysoko (wyzej niż w innych A4). Mam założone nowiutkie Bilsteiny B6 sport z przodu model B36-2079 tył BE3-6212. Tył stoi całkiem niezle natomiast przod troche za wysoko. Teraz pytanie czy te spręzyny z zawieszenia 1BE będą pasowały do Bilsteina B6 czy nie będa za krótkie ? Mimo ze nie mialem sportowej zawiechy w oryginale to oryginalny czarny amortyzator był krótszy od Bilsteina B6... P.S. W kodach mam 1BA, czy mozna po VIN'ie dowiedzieć się jakie mam spręzyny (czy rzeczywiscie sa jakies wzmacniane) ?
-
Wychodzi, że przednie springi są od benzyny v6 (ALG,ACK) w aftomacie (w sensie z tipem). Tylne podejdą do każdego sedana, bez względu na silnik. Pozdro Sedana ? A do avanta nie będą pasować ?
-
[ALL B5] Rożnica w zawieszeniu przed i po liftingu
jak1s odpowiedział(a) na jak1s temat w Audi A4 B5
Chodzi mi na przykład o Amortyzatory Bilsteina B6 sport: w A4 z 96 roku na przykład mają model BE3-6211 a po lifcie od 2000r model BE5-6512 ? Czyli po lifcie cos sie musiało zmienić wysokość, spręzyna ..... ? [br]Dopisany: 24 Czerwiec 2009, 13:41_________________________________________________Czy mogłby ktoś sprawdzić przy pomocy ETKI czy są roznice pomiedzy spreżynami na przód do A4 z 97 i 00/01 rocznika przy takim samym silniku -
Panowie staram sie ustalić jaka jest róznica w zawieszeniu pomiedzy A4 95-99 a A4 00-01. Napewno jakas jest ponieważ amortyzatory mają inne oznaczenia. Przede wszystkim zastanawia mnie czy spręzyny są takie same...
-
OK. Dzisiaj załozylem kolejna chyba 6 czy 7 pompe.... Tym razem zeby nie bylo ze tani zamiennik wzielem TRW !!! Wydalem 900zl i dalej d*pa pompa wyjeeee ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( :wallbash: :wallbash: Z tego co wiem to jedyny taki przypadek, odwiedzilem juz z 20 mechanikow i kazdy radzi zmienic pompe a poniej rece rozklada.[br]Dopisany: 12 Czerwiec 2009, 13:02_________________________________________________Dobra... Sprawa rozwiazana :notworthy: Wymieniłem zbiorniczek plynu wspomagania i jak reka odjal. Plyn przestał sie pienic, wspomaganie dziala jak nalezy No coz droga to byla lekcja ale teraz w ukladzie wspomagania juz chyba nic mnie nie zaskoczy.