Skocz do zawartości

jak1s

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jak1s

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jak1s

0

Reputacja

  1. Ojej człowieku nie psuj auta. Zostaw oryginalne radio. A jesli chcesz sluchac mp3 to zamontuj sobie zmieniarkę mp3 na pendriva w schowku wielkosci paczki fajek.....
  2. Oryginalne amortyzatory to BOGE czyli praktycznie SACHS. Przykładowo Sachs Super Touring to bardzo dobry wybór do zawieszenia 1BA, będzie komfortowo.
  3. moze fabryczne obniżenie ? -20/-30 mm ? Jezeli obnizysz przód o -50mm to bedziesz mial poważny problem z jazdą. Bardzo łatwo cos urwać pod samochodem.
  4. przede wszystkim przed badaniem sprawdz cisnienie w ogumieniu. Nawet mała odchyłka od normy moze odbić sie na wyniku testu amortyzatorów.
  5. pytanie jest czy jezdziles wczesniej ze sportowym zawieszeniem ? Jezeli nie to mocno się zdziwisz jezeli chodzi o komfort.
  6. Nokian to typowa opona na ciężkie warunki. Continental będzie lepiej zachowywal się na suchym oraz przy wiekszych prędkościach. Na głęboki śniej - Nokian.
  7. W ADR mam instalację Elpigaz'u od 2004r. nie wiem że mam gaz. Najmniejszego problemu.
  8. jak1s

    Ile pali Wam gazu?

    ALG 2.8 quattro: miasto - 17-18l trasa 11-12l ADR 1.8 oska: miasto - 13l trasa 9-10l
  9. normalnie pierwsza wymiana 120 tys. Ja osobiscie proponuje dla pewności nie przekraczac 100tkm
  10. Ja bym zalał pełen syntetyk i ceramizer na 99% zurzycie oleju spadnie. Ale to tylko moje zdanie. Przetestowane na kilku autach z różnymi motorami i same plusy.
  11. Kurde mam taki dylemat. Mam 2.8 avant quattro, Według ASO mam jakies wzmacniane zawieszenie (nie sportowe) generalnie przod auta stoi mi dosc wysoko (wyzej niż w innych A4). Mam założone nowiutkie Bilsteiny B6 sport z przodu model B36-2079 tył BE3-6212. Tył stoi całkiem niezle natomiast przod troche za wysoko. Teraz pytanie czy te spręzyny z zawieszenia 1BE będą pasowały do Bilsteina B6 czy nie będa za krótkie ? Mimo ze nie mialem sportowej zawiechy w oryginale to oryginalny czarny amortyzator był krótszy od Bilsteina B6... P.S. W kodach mam 1BA, czy mozna po VIN'ie dowiedzieć się jakie mam spręzyny (czy rzeczywiscie sa jakies wzmacniane) ?
  12. Wychodzi, że przednie springi są od benzyny v6 (ALG,ACK) w aftomacie (w sensie z tipem). Tylne podejdą do każdego sedana, bez względu na silnik. Pozdro Sedana ? A do avanta nie będą pasować ?
  13. Chodzi mi na przykład o Amortyzatory Bilsteina B6 sport: w A4 z 96 roku na przykład mają model BE3-6211 a po lifcie od 2000r model BE5-6512 ? Czyli po lifcie cos sie musiało zmienić wysokość, spręzyna ..... ? [br]Dopisany: 24 Czerwiec 2009, 13:41_________________________________________________Czy mogłby ktoś sprawdzić przy pomocy ETKI czy są roznice pomiedzy spreżynami na przód do A4 z 97 i 00/01 rocznika przy takim samym silniku
  14. Panowie staram sie ustalić jaka jest róznica w zawieszeniu pomiedzy A4 95-99 a A4 00-01. Napewno jakas jest ponieważ amortyzatory mają inne oznaczenia. Przede wszystkim zastanawia mnie czy spręzyny są takie same...
  15. OK. Dzisiaj załozylem kolejna chyba 6 czy 7 pompe.... Tym razem zeby nie bylo ze tani zamiennik wzielem TRW !!! Wydalem 900zl i dalej d*pa pompa wyjeeee ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( :wallbash: :wallbash: Z tego co wiem to jedyny taki przypadek, odwiedzilem juz z 20 mechanikow i kazdy radzi zmienic pompe a poniej rece rozklada.[br]Dopisany: 12 Czerwiec 2009, 13:02_________________________________________________Dobra... Sprawa rozwiazana :notworthy: Wymieniłem zbiorniczek plynu wspomagania i jak reka odjal. Plyn przestał sie pienic, wspomaganie dziala jak nalezy No coz droga to byla lekcja ale teraz w ukladzie wspomagania juz chyba nic mnie nie zaskoczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...