
tomek 1880
Pasjonat-
Postów
56 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O tomek 1880

Informacje
-
Imię
---------
-
Miasto
------------
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
[ALL B5] Wmiana zaworu w maglownicy "brak wspomagania po dluzszym postoju"
tomek 1880 odpowiedział(a) na darekaudi4 temat w Audi A4 B5
Witam, panowie bardzo ciekawy i pomocny temat z tymi maglownicami. Chciałem na wstępie pozdrowić kolegę darekaudi4 i podziękować, za podzielenie się swoją wiedzą w temacie maglownic. Podrzucę tutaj firmę która dorobi wam każdy pierścień uszczelniający Taśmy i pierścienie prowadzące - ORING WWW.ORING.PL Dorabiałem u nich uszczelnienie do tylnego amortyzatora do crossa KTM. Panowie z tej firmy nie dorobią tylko uszczelnienia po niże 1mm grubości, a tak wykonają praktycznie każdy pierścień. Koszt pierścienia w moim wypadku to 15zł +wysyłka, chyba około 25zł. Panowie podpowiedzcie, proszę, czy jeśli podczas jazdy samochodem, w moim przypadku, na zakręcie czuć ruchy kierownicy, tzn, tak jakby wyłączało się wspomaganie. Te ruchy czuć na zakręcie, w lewo i w prawo. Czy to będzie spowodowane właśnie omawianym w tym wątku zaworem dystrybucyjnym ? Mowa tu oczywiście o audi a4b5 Pozdrawiam. -
Bład 00257 Zawór wejściowy ABS – lewy przód
tomek 1880 odpowiedział(a) na mongi2 temat w Audi A4 B6/B7
Witam, koledzy rozwiązaliście problem z tym błędem przepływomierza 00257 ? Pozdrawiam. -
Błąd 000257 Mass Air Flow Sensor - prośba o poradę
tomek 1880 odpowiedział(a) na slawecki13 temat w Audi
Witam, mam ten sam błąd co założyciel tematu. Wiązka do ściany grodziowej wydaje się w porządku. Prąd na poszczególnych pinach jak, tu: https://obrazki.elektroda.pl/33_1279783620.jpg Gdzie mogę szukać jeszcze przyczyny ? Pozdrawiam. -
Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju
tomek 1880 odpowiedział(a) na jaro4444 temat w 2.0TDI
Witam, w BPW miałem zdjęty przedni pas, bo przy okazji robiłem rozrząd, dodatkowo odkręciłem sprężarkę klimy, skrzynie dźwignąłem do góry, oczywiście po odkręceniu poduszek silnika i miska wychodzi. Pozdrawiam. -
Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju
tomek 1880 odpowiedział(a) na jaro4444 temat w 2.0TDI
Witam, troszkę czasu tu nie zaglądałem, ale muszę dodać, że wózka nie trzeba w ogóle ruszać, luzować, nic z tych rzeczy, być może przez to, że miałem odsunięty przedni pas. Pozdrawiam. -
Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju
tomek 1880 odpowiedział(a) na jaro4444 temat w 2.0TDI
Witam, dzięki panowie, jak znów do mnie trafi to autko, to będziemy myśleć. Jednak właścicielowi, jak na razie to nie przeszkadza, jednak mi bardzo. Pozdrawiam. -
Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju
tomek 1880 odpowiedział(a) na jaro4444 temat w 2.0TDI
Witam, no być może, tak jak piszesz gieras1988 Jak dla mnie ten silnik chodzi strasznie. Pozdrawiam. -
Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju
tomek 1880 odpowiedział(a) na jaro4444 temat w 2.0TDI
Rozumiem. Dzięki. -
Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju
tomek 1880 odpowiedział(a) na jaro4444 temat w 2.0TDI
Witam, piszesz o tym CAGA ? Jeśli tak, to napiszę, że po wymianie oleju chodzi, jak by się miał rozlecieć. Chyba,że chodziło, Ci, że wymiany oleju miały być częściej robione ? Jednak ten silnik ma już czasy młodości chyba za sobą, bo ma już 435tyś. nalatane. Zastanawiam się, czy wywalić wałki, czy zostawić, a zmienić tylko imbusik, ale czy imbusik coś pomoże, bo wałki moga być już zużyte. Na pewno pomogła by wymiana całego modułu. Pozdrawiam. -
Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju
tomek 1880 odpowiedział(a) na jaro4444 temat w 2.0TDI
Witam, dlatego, ponieważ ten silnik chodzi jak stara ku....wa, jak by miał się zaraz rozlecieć. jak jest inny sposób, to daj proszę znać. Myślałem o zmianie samego imbusa (napędu pompy), ale czy to coś da ? Robiłem ostatnio a4b7 kolegi BPW zmieniłem imbus na nowy, chodź stary wcale nie był jeszcze w złej kondycji i właściciel powiedział, że silnik chodzi ciszej i równiej ? Ten o który pytałem, czyli CAGA, to naprawdę strach tym dalej jeździć. Pozdrawiam. -
Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju
tomek 1880 odpowiedział(a) na jaro4444 temat w 2.0TDI
Witam, robił ktoś już taka zmianę w 2,0tdi CR ? Pozdrawiam. -
Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju
tomek 1880 odpowiedział(a) na jaro4444 temat w 2.0TDI
Witam, panowie takie pytanie, być może już było, ale przeczytanie 51 stron, jednak trochę zajmuje. Czy sprawa likwidacji wałków w 2,0tdi cr. CAGA ma się tak samo jak w 2,0tdi PD, tzn, czy można również zastosować pompę z 1,9tdi, bez konieczności zmiany wału korbowego lub czy wymiana imbusa załatwi sprawę nierównej i hałaśliwej pracy tego silnika, czy trzeba ewentualnie wymienić cały moduł wałków wyrównoważających. Pozdrawiam. -
Witam, problem rozwiązany. Kilkukrotne zaciągnięcie i zwolnienie hamulca postojowego rozwiązało problem. Pozdrawiam.
-
Witam, panowie odkopie troszkę temat. Mianowicie dziś miałem okazję wymieniać osłon tłoczka tylnego lewego zacisku, zrobiłem wszystko tak jak wyżej, tzn: Wszystko poszło jak należy. Następnie znów wykonałem * Włączony zapłon ( w pozycji ON ) * Hamulec postojowy WYŁĄCZONY !!! ( w pozycji OFF) Otwieranie zacisków hamulcowych: Włączyć i wyłączyć hamulec postojowy. [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "007" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się poluzować, umożliwiając w ten sposób przeprowadzenie wymiany klocków hamulcowych. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] wyłączyłem zapłon, ale między czasie rozładował mi się laptop. Po ponownym załączeniu i zrobieniu procedury: Zamykanie zacisków hamulcowych: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "006" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć", dociskając klocki hamulcowe do tarczy. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] Następnie chciałem zrobić test: Końcowy test funkcjonowania hamulca: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "010" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć" i "otworzyć" trzy razy. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] wyskoczył mi błąd (ERROR). Hamulec postojowy jest zaciągnięty, miga kontrolka (P) i lampka na przełączniku hamulca postojowego i nie mogę nic zrobić. Co mogę zrobić z tym fantem ? Pozdrawiam.
-
Witam, dzięki za zainteresowanie tematem Biszczan wibracje nie są jakieś bardzo mocne, słychać je i czuć na desce rozdzielczej i na kierownicy. Na wolnych obrotach jest wszystko ok. Występują tylko podczas jazdy w zakresie 1600-2100obr/min. Błąd poduszki usuwałem, jednak po chwili powraca z powrotem. Dodam, że po kilkukrotnym przegonieniu samochodu te wibracje w ogóle nie występowały, zobaczymy co będzie za jakiś czas. Zalaliśmy czyścik do układu paliwowego STP i zobaczymy co będzie dalej. Ja też zacząłem podejrzewać pompowtryski. Jeśli znów się pojawią wibracje to spróbujemy z logować. Jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam.