Skocz do zawartości

Vipers33

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Vipers33

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Vipers33

0

Reputacja

  1. Witam szanownych kolegów.. Ja napisze coś do tego co pisał Dev o oleju ori G004.Nie wiem co oni teraz tam leją do swoich butelek,ale cały ich ten "oryginalny olej przekładniowy G004" musiałem zlać z auta,ponieważ po wymianie całego płynu kierą kręciło się jak w Starze bez wspomagania aż ręce bolały i także pompa zaczęła lekko piszczeć (100 zł poszło się"walić" Dziś zakupiłem Febi 6162 i wszystko od nowa,płukanko i zalewankoNo i byłem w lekkim szoku bo wszystko wróciło do normy,pompa ucichła a kręcenie kierą na przysłowiowego paluszka.Gdy wcześniej miałem zalewany G002 wszystko było także w porządku.Chciałbym dodać od siebie,że moim zdaniem ten olej G004 jest stworzony z myślą o nowych autkach i leją do nich syntetyk a niunie poniżej 2010r lubią może minerał,który na dziś jest także poprawiony i odpowiada wszystkim normom już nie produkowanego G002.Ja tam panom z ASO nie wierze,że to lepszy następca G002 tylko jest to całkiem nowy technologicznie pełnowartościowy syntetyk,nie wierze im po tym jak mi multitronic leciutko poszarpywał i powiedzieli,że to już koniec skrzyni oraz że mam oleju nie wymieniać i jeździć aż się multi rozsypieNo i wiecie co?wymieniłem także dziś olej w skrzyni oczywiście oryginalny ATF ale byłem obsrany jak nie wiem co po zalaniu wcześniej ich olejem do wspomagania G004,ale na szczęście wszytko jest okey i o dziwo skrzynia chodzi jak nowa nic nie poszarpuje i śmiga aż miło.Więc nie wszystko co panowie w ASO proponują jest dobre i słuszne,ich nie interesuje to,że komuś nowa chemia rozwali starsze auto i dla tego nie bójmy się używać dobrych zamienników(w przypadku skrzyni tylko oryginalny ATF z nim akurat jest wszystko OK)
  2. Uszkodzone są prawdopodobnie styki (druciki)w sterowniku skrzyni.Trzeba spuścić olej,wyjąć sterownik i znaleźć kogoś kto zregeneruje sterownik.Nie jest to poważna usterka i jakoś bardzo kosztowna Jeszcze dobrze aby,ktoś potwierdził z tych mądrzejszych ode mnie aby była pewność.
  3. zradek 1 wymień płyn od wspomagania,ori to koszt 30 pln za 1L. Kup dwa,jednym przelać aby oczyściło układ,a drugim zalać.Stawiam 99%,że to pompa od wspomagania Znajdziesz nawet na forum jak samemu można to zrobić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...