
cingular
Pasjonat-
Postów
171 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O cingular

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
3.0 V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Podlącz kompa,sprawdź odczyt czujnika temperatury silnika ,ostatnio miałem taki przypadek na zegarach pokazywał równo 90 stopni,na kompie 150, klima się nie chciała załączyć, wymieniłem czujnik i po kłopocie,błędów żadnych nie miałem
-
Hej, u mojego kumpla pluł wygłuszeniem powodując problemy z mocą, u jego brata przerdzewial, płacili po 600 z groszem za jedną puchę i to wszystko niedługo po gwarancji .
-
Witaj, ja mam to samo u siebie. Wielu użytkowników ASN -a ma takie objawy, przeczytałem wiele postów na ten temat.Walczyłem z tym bardzo długo,wymieniłem wiele części chwilowo było lepiej,teraz często silnik wibruje i już się do tego przyzwyczaiłem,dramatu nie ma choć zdarza się czasem że działa idealnie.O co tu chodzi nie mam pojęcia, dlatego 3mam kciuki,może komuś wreszcie uda się rozwikłać tą zagadkę.
-
Witam, mam pytanko jakie 16" felgi stalowe będą pasowały do A4 B6 3.0 avant quattro tiptronic. Chodzi mi głównie o ET, ale zależy mi też na informacji czy mam kupić jakieś wzmocnione felgi czy zwykłe bo to auto samo w sobie jest ciężkie, a tu jest jeszcze gaz i hak. Druga sprawa mogę kupić w dobrej cenie zimówki 205/60/16, wejdzie to bez problemu?? czy jednak brać na 55? pzdr.
-
Czy starszym przewodem KKL można zdiagnozować A4 B6?
cingular odpowiedział(a) na kamil_cabrio temat w Audi A4 B6/B7
Ja też używam tego niebieskiego kabelka i mam go z 9 lat, testowałem kilka programów diagnostycznych i najstabilniej jest na vag-com 311.2. O dziwo w a4 b6 działa bez zarzutu a kosztował ze dwie dychy może. Robiłem m.in adaptację kluczyków, ksenonu ,przepustnicy,kasowałem inspekcje tylko ,że ja mam 2001 a tam nie ma CAN-BUS-a. Nie wiem czy to ma znaczenie. -
Witam, sprawa z poziomowaniem wyjaśniona.Uszkodzony pin w kostce , trochę mi się zeszło z diagnozą bo raz działało a raz nie , ale teraz wszystko już działa jak powinno.
-
Nie, instalacja fabryczna, wszystko po przeróbce pasowało p&p
-
Cała procedura przeprowadzona wg właśnie tej instrukcji i tylko raz na kilka lampy się poziomują
-
Czyli jednak coś jest nie tak bo po odpaleniu i włączeniu świateł nie zawsze poziomuje. Czy można jakoś kompem przetestować sprawność układu poziomowania bo błędów nie ma ?
-
Witam, czy w xenon/bixenon za każdym razem jak odpalam auto i włączam światła to powinny one zrobić góra dół? Ostatnio miałem przerabiane ori xenony na bixenon i dawniej miałem wrażenie że po każdorazowym odpaleniu auta i włączeniu świateł poziomowały się , teraz sytuacja wygląda tak że po odpaleniu czasem się poziomują a czasem nie. Jak to powinno prawidłowo wyglądać. Dodam że adaptacja i regulacja przeprowadzona wg. forumowej instrukcji, błędów brak.
-
Ja mogę polecić produkty sonax royal air. Pojemność 0.6 L taki odświeżacz powietrza w plynie psiukany z butelki. Bardzo wydajny ,wystarczy psiknać raz czy dwa gdzieś na jakiś element, można dodawać też przy praniu.Kiedyś kolega z myjni mi polecił i stosuję go już kilka lat. Fajne też są zawieszki o zapachu skóry lub kawy.
-
Tak jak wspomniałem był to 2.7 300KM, jak jeździ seria nie wiem bo nigdy nie miałem okazji sprawdzic.Przestrzegę tylko wszystkich przed mechanikami - paprakami, tu była akurat taka sytuacja że kiedy już zapadła decyzja o sprzedaży silnika w części i po zdjęciu głowic okazało się że na dwóch garach były przedmuchy, a rozrząd i głowice wymieniane były z miesiąc wcześniej.
-
Znajomy też miał podobne objawy tylko w a6 ale motorownia ta sama.Po przekladce drugich glowic,rozrządu i odwiedzeniu nastu warsztatów dał sobie spokój i zrobił swapa na 2.7 bit z programem na ok 300 kucy. Powiem tylko że względem 2.7 ASN nie jedzie! Aha skrzynia została ta sama tiptronic 5 biegowa .
-
Podłącz kompa, pozamieniaj cewki miejscami, na spokojnie poczytaj tematy o których wspomina kolega wyżej, w innym wypadku wpędzisz się w niepotrzebne koszta które w zależności od rodzaju usterki nie są małe. Zadzwoń na serwis podaj Vin może Ci się fartnie i cewki wymienią w ramach akcji serwisowej która ciągle obowiązuje. Przy tym silniku trafna diagnoza to podstawa. Poczytaj a nie stracisz bo na razie piszesz zbyt ogólnikowo.
-
U mnie średnio 14 - 15 l w cyklu miejskim ,aczkolwiek miasto małe także więcej się jedzie niż stoi, w większych miastach typu Wawa 15-18l zależy jak się trafi. W trasie ok 14 l . ale nogę mam ciężką. Żonka w mieście zeszła poniżej 13 l, sam do tej pory nie wiem jak ona to zrobiła, w trasie nawet jej nie liczyłem żeby nie było że mi pali 2x tyle