Skocz do zawartości

stradi_wwo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O stradi_wwo

Osiągnięcia stradi_wwo

0

Reputacja

  1. Witam. Dzis mialem okazje pobawic sie ze swoim zamkiem od tylniej klapy. Wkladalem bagaze do auta gdy po 3 przyjsciu z domu bagaznik sie nie otworzyl a przycisk z wkladka wcisnal sie i nie odskoczyl spowrotem, mimo tego, ze zadzialala pompka od zamka bagaznika po przekreceniu kluczyka w drzwiach i otworzeniu auta. Tak wiec musialem wejsc do bagaznika przez tylna kanape i odkrecic tapicerke z tylniej klapy (9 wkretow od tapicerki + 2 od raczki + 2 od trojkata ostrzegawczego) i ruchem do gory pociagnac tapicerke by zeszla dlatego ze plastikowa raczka od otwierania/zamykania klapy nachodzi od wewnetrznej strony tapicerki na profil od klapy. Po zdjeciu tapicerki otworzylem bagaznik pociagajac ciegno ( dlugie,cienkie, skierowane pionowo do gory od zamka) do gory i otworzylem klape. Dalsze czynnosci polegaly na odkreceniu bialej oslonki zamka, ktora jest mocowana na 2 nakretki (klucz 10). Nastepnie odchaczamy ciegno z plastikowego zaczepu i wyciagamy zamek zdejmujac go ze srub i odchylajac ciegno miedzy profilem a blacha klapy. W moim przypadku okazalo sie ze musialem wyjac zawleczke trzymajaca biale plastikowe kolko zebate suwajace sie po platikowym suwaku zazebiajacym sie z kolkiem po czym wyjalem kolko i pozadnie wyczyscilem je szmatka i szczoteczka do zebow tak aby pozbyc sie brudu pomiedzy zebatkami. Wlalem na sprezynke zamka WD-40 oraz na wszystkie platikowe elementy zamka. Po calej operacji czyszczenia skrecilem w odwrotnej kolejnosci zamek do kupy po czym zalozylem go na swoje miejsce i przykrecilem do klapy bez oslonki na probe aby sprawdzic czy dziala. Po 3 probach zamkniecia zamek znow sie zatrzasnal. Okazalo sie ze to WD-40 wyplukujac brud zablokowalo suwak. Przeczyscilem wszystko raz jeszcze pedzelkiem i po dokonaniu ok 30 prob wszystko dzialalo bez zarzutu. Skrecilem wiec wszystko do kupy w odwrotnej kolejnosci do zdejmowania i moge juz sie cieszyc zamkiem dzialajacym jak nowy. Mam nadzieje ze moj sposob rozwiazania problemu przyda sie innym uzytkownikom A4. Pozdrawiam :>
  2. Dodalem kolejna ciekawa fotke ze spotkania Speedway 17.05.2009 w Gdyni. Fotka przedstawia moje A4 i MkII mojego kolegi
  3. Felgi sa marki ENZO maja rozmiar 16 cali. Oponki to Bridgestone Potenza 205/50/16. Co do planow to narazie nie mam Zastanawialem sie nad czarnymi lampkami Hella do tylu ale srednio mi sie podobaja na zywo. Autko to wersja 1,6 wiec najgorsze jest to ze brakuje w nim klimatyzacji Jest szyber, el.szyby lustra,2 poduchy.. standard oraz orginalne radio Audi Beta. Choc wyglada dosc archaicznie to mnie sie bardzo podoba, szkoda ze jest na kasety ale kiedys trzeba posluchac cos innego niz wciaz te same plyty .Z przodu zalozone sa brewki co dodaje autku charakteru i wedlug mnie swietnie do niego pasuje. No i jest troche twardsze zawieszenie i lekko obnizone w porownaniu do standardu ale nie wiem jakiej marki gdyz autko to mam od miesiaca. Zdjecia wnetrza dodam .... hmmm jak bede miec chwile by je zrobic ;> Pozdrawiam wszystkich [br]Dopisany: 22 Kwiecień 2009, 19:41_________________________________________________Aha no i dodam ze z mila checia wrzucilbym to zdjecie i inne tak aby byly widoczne i nie trzeba bylo klikac na linki lecz nie wiem jak to zrobic bo jestem na tym forum dopiero od miesiaca i sie ucze po nim poruszac. Troche pomogl mi Diamond za co mu dziekuje i pozdrawiam!!! [br]Dopisany: 22 Kwiecień 2009, 19:49_________________________________________________Dodaje pelen opis wyposazenia: - ABS - Wpomaganie kierownicy - Regulacja kierownicy w pionie - El. lustra - 2x el. szyby - listwy wewnetrzne Carbon - Regulacja wysokości fotela kierowcy - El. Szyberdach - Org. radio Audi Beta - Komplet zimowych kol 16 cali na oponach Pirelli - Kola letnie Enzo 205/50/16 Bridgestone Potenza - org. gumowa mata na podloge bagaznika - utwardzone zawieszenie... czy obnizone na 100% pewien nie jestem bede to sprawdzac u mechanika gdyz az taki znawca nie jestem Autko obecnie przeszlo okres wymian czesci i plynow eksploatacyjnych po zakupie tj. - filtr kabiny - filtr powietrza - filtr oleju + olej Mobil Super S 10W/40 polsyntetyk - pasek wieloklinowy dodatkowo wymiany wymagalo lewe przednie lozysko oraz pompka od spryskiwaczy W przyszlym miesiacu wymianie ulegnie : - pasek rozrzadu wraz z napinaczami - swiece - filtr paliwa Przebieg to 171000km. [br]Dopisany: 22 Kwiecień 2009, 20:14_________________________________________________Wracaja do tematu moich planow wobec A4ki to jak wczesniej mowilem w gre wchodza czarne lampy oraz lekkie przyciemnienie szyb. reszta podoba mi sie taka jaka jest na pewno nie bedzie lamp typu Allegro Power, chromow z bazaru itd itepe Jesli chodzi o to jakie zmiany autko posiadalo w momemcie kupna to : - zawieszenie - brewki - brak znaczkow na tylnej klapie[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2009, 20:23_________________________________________________Co do wypadkowej przeszlosci auta to jej nie znam. Wszystkie szyby sa w oryginale z roku 96. Szczeliny i szpary tez sa rowne a rdzy nigdzie nie widac zarowno na zewnatrz jak i wewnatrz. Jedyny mankament to zarywoany lekko przedni zderzak z prawej strony lecz az takim pedantem nie jestem zeby to malowac puki nie rdzewieje niech sobie jest Autko zostalo sprowadzone do Polski z Niemiec w 2001 r. Nie wiem co jeszcze dodac do opisu... jak sobie przypomne to dodam. Pozdrawiam !!!
  4. Fajne autko... ladne alu choc tyciu chyba za male na kombi Generalnie pelna elegancja ...
  5. http://img4.imageshack.us/my.php?image=p4180098.jpg narazie tylko jedna fotka ale bedzie wiecej Zgodnie z obietnica dodaje wiecej fotek
  6. niezla sztuka moja a4 ... http://img4.imageshack.us/my.php?image=p4180098.jpg
  7. Witam wszystkich forumowiczow... stradi_wwo a4(b5) 1,6
×
×
  • Dodaj nową pozycję...