
onsork
Pasjonat-
Postów
151 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O onsork

Informacje
-
Imię
pawel
-
Miasto
uk
Auto
-
Model
Volkswagen
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Napęd
AWD
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
586 wyświetleń profilu
-
problem jest nie do usuniecia bez wyciagania skrzyni skrzynia traci cisnienie oleju na koszu sprzeglowym o oznaczeniu E dla wtajemniczonych usuniecie usterki jest dosc banalne jest to najbardziej popularna usterka skrzyn z ZF serii 6HP sprawdzenie sterownika elektro-hydraulicznego, a precyzujac w tym przypadku mechatronic'a jest praktycznie niemozliwe i tylko doswiadczenie pomaga w identyfikacji problemu. syatuacja tylko bedzie sie pogarszac
-
tak jest to mozliwe, ze to wina sterownika czyli po polsku i inzyniersku plyty elektro-hydraulicznej. pierwsze co robisz aby nabrac pewnosci to upuszczasz troszeczke oleju i sprawdzasz czy nie smierdzi spalenizna. jezeli nie, mozesz dzialac ze sterownikiem, jezeli czujesz typowy zapach wedzonki to pozamiatane, czyli skrzynia wychodzi z auta do naprawy. z objawow ktore podajesz to 4 do 1 ze to starownik.
-
1. AG4 nazywana tez DMX lub 01N 2. podejdzie tylko tylko taka jaka masz 3. ?
-
nie rozumiem dlaczego skrzynia w tym przypadku "odmowila posluszenstwa", kazda automatyczna skrzynia jest w stanie pracowac bez zasilania, lub z jakimkolwiek bledem elektrycznym lub elektronicznym w trybie awaryjnym, najbardziej prawdopodobny scenariusz jest taki ze tryb awaryjny zinterpretowales jako odmowa posluszenstwa bo jest to 3 bieg, a wtedy auto samo sie nie potoczy, do tego potrzebny jest wzrost obrotow silnika tak czy inaczej na twoim miejscu spal i jezdzilbym spokojnie jezeli chodzi o mechaniczna kondycje skrzyni
-
to jest normalne
-
...bardzo dziekuje za informacje na temat tego watku, bardzo przyda mi sie podczas mojej codziennej pracy naprawy i remontu automatycznych skrzyn biegow CVT, DSG, standardowych, sterowanych elektronicznie i hydraulicznie, prawie wszystkich modeli samochodow, wozkow widlowych, samochodow dostawczych roznych marek pomijajac autobusy i ciezarowki.
-
dalem d*py, do multitronica wchodzi 7,5 (siedem i pol) litra na pusta skrzynie z pusta chlodnica
-
dobre i te dwiescie. "i tak oni są uczciwi że nie rozebrali skrzyni i nie zwiększyli mi kosztów do około 4-5 tyś" coz za wspanialomyslnosc polskiego mechanika-biznesmena, ot Polska w pelnej krasie, biznes po polsku rzygac sie chce nie lepiej bylo dla nich Cie skasowac w granicach 1000 (500olej,500robocizna za te 2godzinki) ...i wrocilbys kiedys ...i moze nawet polecil ? teraz to juz nie ma co kombinowac i szukac problemu jezeli go nie ma, jezeli nie masz zastrzezen do pracy skrzyni jezdzij i tyle, dbaj o poziom oleju, patrz na wycieki, podlacz diagnostyczny sprzet sprawa jest prosta, skrzynia szarpala bo miales za malo oleju bo byl wyciek az do momentu kiedy calkiem go straciles, szacuje ze okolo polowy a nie te 9 litrow bo jest to ilosc jaka zalewa sie kiedy skrzynia jest pusta po naprawie i to razem z chlodnica ktora jest przedmuchana lub wyplukana wiem, potrzebujesz pewnosci po takiej przygodzie aby jezdzic ze spokojna glowa, ale ani nie oplaci sie jej rozebrac zeby popatrzec do srodka, ani zadna madra glowa podpinajac urzadzenie diagnostyczne nie powie Ci ze mechanicznie skrzynia jest ok, bo jezeli powie to bedzie klamac
-
ups, to dobrze bo mimo ze nie moje pieniadze to mnie zabolalo. proponuje zapytaj co zrobili i to na zasadzie pokazywania palcem a nie jakies opowiesci z narni bardzo wazne, przejedz sie autem przed daniem kasy, zapewne z kims z warsztatu bo beda sie obawiac ze uciekniesz, bo to ze powiedzieli ze jest ok o niczym nie swiadczy !!! pozdrawiam
-
na pytania czy nie za duzo jest juz za pozno, kasa poszla w kieszen, bez urazy ale podlozyles sie sam jak na patelni, rozumiem ze wygladalo to tak ze zostawiles auto, ONI naprawili, powiedzieli cene a Ty dales kase bo i tak juz nie miales wyjscia najpierw pyta sie przez telefon ile za diagnoze, potem przywozisz auto, nastepnie pytasz o cene naprawy i wtedy akceptujesz lub nie to jest wlasnie ta chora Polska ktora sie kieruje jedna zasada wyj..bac na kase ile sie tylko da, po bandzie olej to koszt powiedzmy 70 w detalu za litr mogles go stracic maksymalnie 5-6, czyli maks 500pln ...i to tyle z kosztow bo reszta to nie sadze aby byl nowy przewod lub chlodnica, wiec pokombinowali z uszczelnieniem przewodu czyli za 2-3 godziny uslugi 1300pln na czysto nie ma szans aby sprawdzic skrzynie, ocenic kondycje bez rozbierania skrzyni
-
NOWY MULTITRONIC ŁAŃCUCH DO SKRZYNI AUTOMATYCZNE (3023756190) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ŁAŃCUCH 35 mm MULTITRONIC 01J CVT Audi - ORYGINAŁ (3025877265) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Czci do automatycznych skrzy biegw: acuch ale bieznia a lancuch to dwie rozne rzeczy
-
naprawa chyba nie do konca zakonczyla sie sukcesem skoro obroty spadaja ,ale ja nie o tym, czy moglby ktos napisac ile taka przyjemnosc w Polsce kosztuje tzw.upgrade na 7 tarczek.
-
trudno go bedzie wtloczyc od dolu dowowymi sposobami
-
5HP19FLA 2.8L V6 Midparts- Automatyczne skrzynie biegów czyli 700pln i dodatkowo za wyciagniecie i ponowny montaz skrzyni z nowym konwerterem pamietaj ze zamontowanie nowego konwertera nie jest czarna magia, ale jezeli zrobi to jakis rzeznik lub kowal, ktory bedzie dociagal skrzynie srubami bo skrzynia nie pasuje swobodnie do silnika zamiast poprawnie zamontowac konwerter to czekaja Cie koszty w postaci nowej pompy skrzyni biegow i opowiesci ktore spowoduja ze bedziesz musial pokryc koszty niewiedzy chytrego i glupiego mechanika jeszcze tu Regeneracja konwerterów MRC System i jeszcze tu http://www.samko.pl/ ...ale na poczatek zawsze warto podpiac sprzet diagnostyczny, jakis vag itd.
-
sprzeglo hydrokinetyczne inaczej nazywane konwerterem jest problemem