Skocz do zawartości

radwdo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O radwdo

Osiągnięcia radwdo

0

Reputacja

  1. Kup korek nowy, bo to jest groszowa sprawa. Ja w sklepie z częściami za jakiś dobry zamiennik dałem 14zł :>
  2. Ja ostatnio wlałem pełny bak bioestra na Bliskiej, samochód nie stracił na mocy, silnik można powiedzieć że był nawet troszkę cichszy, spalanie było takie samo jak na ON. Jedyny problem to to ,że samochód jak odpalałem po nocy miał cięższy start niż na ON i po zapaleniu pojawiał się szaro-niebieski dym z wydechu, który po około minucie znikał. Nadmieniam że na ON nie puszcza ani grama dymka.
  3. To to ja wiem, ale mi chodzi o to przy jakiej temp. zaczyna łapać opór na sprzęgle wiskoza ?
  4. Po ostatnich problemach z temperaturą płynu chłodzącego, przyglądnąłem się dokładnie pracy mojej wiskozy. Mam pytanie czy jesteście w stanie zatrzymać wiskozę podczas pracy silnika gdy macie na zegarze 90C. Od jakiej temperatury wiskoza zaczyna łapać odczuwalny opór na sprzęgiełku ?? Ja w moim samochodzie bez problemu mogę ją zatrzymać przy 90C, nie wiem czy jest to prawidłowo czy nie. Mój problem polega mianowicie na tym, że jadąc z dużą prędkością (od 150 km/h) zaczyna mi wzrastać temperatura nawet do ponad 110C. Po odjęciu nogi z gazu i zejściu do prędkości rzędu 120km/h temperatura spada do 90C i trzyma non stop ten poziom. Nadmieniam, że stojąc w korkach nie mam żadnych problemów z wysoką temp. silnika. Na pewno wiem że wentylator elektryczny jest sprawny, bo przy wysokiej temp. zauważyłem jak się załączył. Niestety nie zwróciłem wtedy uwagi na wiskozę. Wydaje mi się że chodzi tylko wentylator elektryczny i nie może sobie sam poradzić ze zbiciem temperatury.Mam pytanie czy ewentualnie może być to wina ściągniętej chłodnicy klimy. Przed ściągnięciem nie miałem takich problemów. Po ściągnięciu skraplacza do małej naprawy pojawił się ten problem. Może ma to wpływ na jakąś zmianę strumienia powietrza wentylującego wpadającego do komory silnika podczas jazdy???? [br]Dopisany: 27 Kwiecień 2009, 17:31_________________________________________________Kurcze dlaczego nikt nie chce mi pomóc
  5. Na tej aukcji jest taki przewodzik, wiem o który chodzi bo ostatnio też taki poszukiwałem http://moto.allegro.pl/item613392818_audi_a4_a_4_94_01_1_8b_przewod_klimatyzacji_skrapl.html
  6. Hih byłem dzisiaj na szrocie i kupiłem taki przewodzik. Wielkie dzięki wszystkim za pomoc, a w szczególności koledze SOLAR za tak duże zainteresowanie POZDRAWIAM i zamykam ten temat
  7. Nie to nie jest ten przewodzik ten ma oznaczenie 8do 260 704H i on idzie od sprężarki klimy do osuszacza, a ja poszukuję jak już mnie poinformował kolega wcześniej przewodziku o numerze 8do 260 701h. Faktycznie te przewody w samochodzie idą razem ze sobą połączone jakąś obejmką, ale niestety to nie jest ten którego ja poszukuję ;( a zaczyna się robić cieplutko.
  8. Wielkie dzięki kolego za ten numerek. I faktycznie ten wąż z dwóch stron jest zakończony nakrętkami na klucz 30. Właśnie na allegro nie mogę go znaleźć, zacznę go szukać na pobliskich szrotach.
  9. Jest to przewód z wężem gumowym i rurką metalową. Jest to jeden z przewodów odchodzących od sprężarki klimatyzacji (z tej strony jest rurka metalowa) do chłodnicy klimatyzacji (chyba inaczej zwanej skraplaczem).
  10. Ja wcale nie chcę kupować tego przewdu w ASO. Wielu sprzedawców na allegro, nie wie skąd dokąd fizycznie idzie przewód, a na nim jest numer seryjny. Na podstawie tego numeru mogą określić czy to jest ten przewód. Ja ze swojego przewodu nie mogę odczytać tego numeru, bo jest on strasznie zmasakrowany.
  11. Witam w moim A4 B5 1.9 TDI AFN mam urwany przewód biegnący od sprężarki klimatyzacji do skraplacza( chłodniczki) i niestety jest na tyle zmasakrowany że nie można go zregenerować. Czy możecie mi pomóc w odnalezieniu jego numeru katalogowego. Nie mam dostępu do ETKA i nie mogę sobie z tym poradzić. Orientujecie się ile taki przewód kosztuje???
  12. jestem Radek! juz od jakiegoś czasu jestem posiadaczem b5 a4 avant! silniczek AFN 1.9 tdi ! pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...