ksiadz99 Posted March 1, 2009 Posted March 1, 2009 nie bijcie, troche to glupie ale nie wiem co o tym myslec.. ilekroc sprawdzam stan oleju czy poziom plynu chlodzacego to zawsze korek od zbiorniczka z plynem jest niedokrecony.. i to nie malo bo jakies pol obrotu a czasami wiecej.. i tak sie zastanawiam czy to nie jest powod mojego nieznacznego ubywania plynu, ktory moze poprostu odparowywac. powiedzcie mi, czy to jest zjawisko normalne? jakis sposob na utrzymanie odpowiedniego cisnienia w ukladzie?
Mafia56 Posted March 1, 2009 Posted March 1, 2009 Kolego zakup sobie nowy koreczek tzn taki ze szrotu i bedzie oki....koszt 30 zł
Sztomel Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 powiedzcie mi, czy to jest zjawisko normalne? zjawiskiem normalnym jest, że zawór ciśnieniowy w korku uwalnia zbytni nadmiar ciśnienia ale żeby sam się odkręcał to już nie, masz jakieś perpetum mobille
Musashi Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 powiedzcie mi, czy to jest zjawisko normalne? zjawiskiem normalnym jest, że zawór ciśnieniowy w korku uwalnia zbytni nadmiar ciśnienia ale żeby sam się odkręcał to już nie, masz jakieś perpetum mobille spojrz na nick kolegi przekieruj sile samoodkrecajaca koreczek, na wal korbowy...
Sztomel Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 ale rodzaj silnika nie ma żadnego wpływu na samoodkręcanie się korka, nie ma przecież układów podciśnieniowych
radwdo Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 Kup korek nowy, bo to jest groszowa sprawa. Ja w sklepie z częściami za jakiś dobry zamiennik dałem 14zł :>
audi.wielun Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 U mnie korek od samego początku wkręca się ciasno,a na końcu wkręcania czuć wyraźną zapadkę (blokadę) Raczej jest nie możliwe żeby sam się odkręcił.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now