Skocz do zawartości

pk12975

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pk12975

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Skiby k. Checin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia pk12975

0

Reputacja

  1. Witam kolegów. Dorzucę się do dyskusji bo temat podobny a jednakowoż nie do końca. U mnie w Avancie problem z ośw. baga zaczął pojawiac się najpierw sporadycznie (gdzieś stuknąłem, puknąłem w światełko, poruszałem żarówą i jakoś grało) do momentu jak zgasło całkiem i nic nie pomagało. Ostatnio w wolnej chwili, nazwijmy tak okres czasu w stanie wkurwiennym kiedy postanowiłem to naprawić wreszcie, miernik wziąłem do łapy i patrze co nie gra. Po otwarciu na stykach kostki od lampki napięcie się pojawia, ale na żarówę nie idzie. Rozbebeszam przełącznik w drobne i co widzę? Ano imaginujcie waćpanowie, na płytce tego pierdzielnika jeden pieprzony zimny lut był. No to go do chałupy, na stół i lutownicą w niego i całą resztę lutów. I wsio, zdiełane w jakie 10 minut. Znów ladnie świeci. Jak się komu przyda - piknie, cieszyć się będę. Pozdrawiam. Wow. Teraz spojrzałem na datę ost. wpisu. Ale zjełczałego kotleta odgrzałem.
  2. Witam Szanownych kolegów. Chciałbym i ja dorzucić swoje 3 grosze do tematu, trochę późno ale niech będzie. Mianowicie, u mnie, po 2 lifcie w niebieskich lustrach grzanych stałym plusem przez termostat na lusterku, mata wydaje się byc jakby napylona na odbłyśnik. Jak on odchodził od szyby w kilku miejscach to razem ze ściechami. Jak mi przestało grzać to, po rozebraniu, przetarłem ściechy papierem ściernym i dolutowałem kawałek ścieżki, zamykając obwód i przywracając grzanie. Było zaje ale przez rok i znowu zdechło. Jak strzeliło prawe to pomyślałem o wymianie. Jeszcze sobie przy demontażu prawego go sobie pękłem pięknie. Póżniej się dowiedziałem jak to boli bo małe niebieskie z matą na termostacie to tylko org. (200 pln w aso Kielce), a wszystkie zamienniki niebieskie są tylko z matą bez termostatu. Więc albo org. albo zamiennik i rezanie grzania po szybie. Jest jeszcze inne rozwiązanie. Kupiłem białe lustra i maty uniwersał do nich. Ze starych wykorzystałem mocowanie lusterka i ten właśnie cholerny termostat (rozłącza chyba przy +15, gdzieś wyczytałem, a jak zimno to grzeje cały czas). trzeba ładnie przykleic mate, pamiętając o konektorach (albo przypasować mate do otworów na nie, albo dać nowe), następnie termostaty kleimy do taśmy dwustronnej (tak korzystałem z gąbkowej taśmy dwustronnej, jak w org.) w miejscu, które ustala plastikowe mocowanie lusterka i robimy przepinke z użyciem max. 15 cm przewodu. Powiem Wam tak, nie działa to jak oryginał, ale za jakieś 70 zyli za kpl. (lewe i prawe org. w aso kielce po 194 zł chyba) to jest naprawdę nieźle. Oczywiście maty UNI nie wypełniają w 100% szkła tak jak org. i sa miejsca, które dłużej się wygrzewają. Ogólnie podgrzewa się wolniej jak na org. szkłach ale i tak jest nieźle. Mam już ok. pół roku i jest ok. Dla mnie grzanie luster cały czas ma sporą przewagę nad grzaniem po szybie, gdyż lusterka są podczas jazdy cały czas suche, mimo różnych warunków na drodze, a po tylnej szybie to zanim odparuje wszystko to przekaźnik od szyby odetnie napięcie. Pozdrawiam.
  3. Może i byłby za 300 VDO full FIS. Troche mnie okoliczności cisnęły bo miałem przegląd za pasem, a z opadniętymi wskazówkami żaden diagnosta nie puści (uczciwy diagnosta) a w tym czasie jak na złość nie bylo żadnego sprawnego licznika za rozsądną kase, choć przeorałem alledrogo wzdłuż i w poprzek. A tak poza tym nie jestem specjalnie za cudowaniem i udziwnianiem auta, poza elementami niezbędnymi w użytkowaniu i bezpieczeństwie.
  4. Potwierdzam w pełni słowa kol. Salin92. Też miałem problem z licznikem Jaegera made in France, psia ich mać. Autko mam z grudnia 2000 (po VIN'ie już 2001r.). Jestem z okolic Kielc i tu zonk jak miejscowi elektroniczni aborygeni zaczeli mnie spławiać o ten licznik. Jeden gada kup se drugi licznik, przekoduje się. Drugi chciał procka na siłe wywalać, bo TTTM. Znalazł się 1 Jaeger w Krakowie za chyba 850 zeta, używka z gw. rozruchową czyli nie chora kasa jak dla mnie). Zaznaczam, że problem był gruby bo licznik zamierał całkowicie, a jak już działał to tylko prędkościomierz. Poszperałem w sieci i znalazła się stronka www.naprawaliczników.pl. Ludzie konkretni, fachowcy, zajmujący się tylko licznikami i to bardzo wielu marek. Koniec końców okazało się, że mam uszk. 3 silniczki (temp., waha i obrotek) + przelutowanie lutów na płycie (łącznie ze stabilizatorem chyba) a sam procesor był zdrowy. Całość to 600 zł + przesyłka. Wysłałem w poniedziałek, we wtorek dzwonią co jest, mówią ile i czemu tak drogo. Po akceptacji ze strony inwestora działają i odsyłaja jeszcze we wtorek. W środę jest. Ja osobiści odsyłałem po jakimś mies. na poprawkę bo temp. pokazywał za wysoką, w stos. do klimatronika. Naprawa na gwarancji. Za każdym razem podpinam i odpalam. Tak więc śmiało mogę polecić firmę Autoelektronika Andrzej Bieniek z Żor. Daja radę. Pozdrawiam.
  5. Jako iż nowy jestem na forum, witam goraco wszystkich użytkowników AUDI, a szczególnie górali niskopiennych (jak mówią nasi polscy górale) ze Świętorzyskiego! Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...