-
Postów
672 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O lutas
Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Toruń
Auto
-
Model
A6 C6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
BPJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
lutas odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Poproszę o rozkodowanie: WAUZZZ4BZWN008964 Dziękuję z góry 😉 -
Tak to wygląda w mojej konfiguracji samochodu, ale rzeczywiście bardzo ciężko w necie coś znaleźć na ten temat.
-
Druk - znaczy kolor lakieru, zgodnie z nomenklaturą w filmach Smarzowskiego, jak np. Wesele, czy Drogówka ?
-
Dzięki, też mi wygląda że to jakaś limitowana wersja, bo auto ma wnętrze stylizowane na "sportowo", oprócz tego xenony plus i druk w kolorze Quartz Grey, który w C6 zbyt popularny nie jest.
-
Kiedyś sobie w ASO rozkodowałem VIN i wg opisu wynika że moje A6 C6 ze Szwecji (z 2007 roku) posiada taki wpis wyposażenia: 144 WKI VWGROUP Pro Line for Sweden Czy ktoś ma jakąś wiedzę co to konkretnie oznacza ? Dodam że auto ma kilka ciekawych elementów wyposażenia wnętrza, takich jak sportowe fotele z wysuwanym podnóżkiem, kierownicę sportową 3-ramienną ze sterowaniem, gałkę biegów sportową. Wszystkie elementy wyposażenia zgadzają się z VINem.
-
Jest jeszcze taki aspekt, że mając wielosezon to te opony przy każdych warunkach zachowują przyzwoite właściwości (mówię o dobrej klasy oponach np. marki Vredestein), a nierzadko się zdarza że przez chwilę jest śnieg, a potem nagłe ocieplenie i mnóstwo deszczu. A wtedy typowe zimówki na deszczu wypadają blado.
-
Ten profil moim zdaniem jest za wysoki, nawet u mnie w C6 jest fabrycznie 225/50/17.
-
Kolego, kilka dni temu kupiłem Vredestein Quatrac Pro i jestem oczarowany ich właściwościami na śniegu. Kleją do asfaltu zupełnie jak zimówki. Chociaż nie wiem czy w Twoim rozmiarze dostaniesz Quatrac Pro, chyba jest tylko zwykły Quatrac.
-
Jeżdżę od kilku dni na nowych Vredestein Quatrac Pro w rozmiarze 225/50/R17. Samochód jak w profilu. W ostatnich dniach nastąpił atak zimy i powiem szczerze że opony są niesamowicie przyczepne. Hamowanie na śniegu, trakcja - nie odbiegają od zimówek. Ponadto są bardzo ciche, zupełnie ich nie słychać. Jak dla mnie rewelacja, polecam.
-
Kilka dni temu coś dziwnego zaczęło mi się dziać z hamulcami. Pedał zrobił się miękki i twardnieje po kilku wciśnięciach (taki typowy objaw zapowietrzenia). Dodatkowo przy mocniejszym hamowaniu ściąga w lewo. Ale najciekawsze jest to, że nic nie grzebałem przy hamulcach, nawet jak wymieniałem pół roku temu tarcze i klocki to nie otwierałem układu. Przez pół roku wszystko było ok, a teraz taki dziwny objaw (wątpię żeby to miało związek). Poziom płynu ham. jest ok. Czy to możliwe że układ się sam z siebie zapowietrzył ?
-
Mam te same objawy w 2.0 TFSI A6 C6, chyba jednak te silniki tak mają. Tzn. zapewne nie powinno tak być, ale podejrzewam że pół silnika wymienisz a rezultatu nie będzie widać. Nie wiem czy warto z tym walczyć. Ja odpuściłem bo auto ma moc, pali w normie. Jak kupowałem auto, to egzemplarze które oglądałem były jeszcze bardziej "drgające".
-
W każdym razie dzięki Dev, uratowałeś mnie przed ponowną babraniną z zaciskami.
-
Dev, wyobraź sobie że tak zrobiłem i przestało stukać. Mimo to nadal nie wiem o co tam chodziło
-
Tylko wiesz co, jak jadę i zaczynam hamować np. przy prędkości 70 km/h to nie ma stukania, dopiero jak zwolnię do ok. 30 km/h to stuka. Najlepsze jest to, że naprawdę się przyłożyłem do roboty robiąc te hamulce, więc się trochę wkurzyłem z tym.
-
Tak, delikatne czuć na pedale.