Skocz do zawartości

?ysy76

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ?ysy76

Osiągnięcia ?ysy76

0

Reputacja

  1. Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem, rano i po dłuższej przerwie ok.1 godz. ciężko pali trzeba długo trzymać na rozruszniku. po próbie odpalenia po krótkiej chwili pali na tyk. dziwi mnie to iż jak wszystko było ok to po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu było słychać przez chwilę pracę pompy paliwowej(teraz dopiero po udanym uruchomieniu silnika). na moje oko pompa paliwa jest ok. bo jak już odpali to pracuje super nic nie dławi, szarpie itp. moje pytanie czy przekaźnik pompy, a czy może sterownik silnika odpowiada za załączenie pompy na chwilę po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu. Pozdrawiam Łysy76.
  2. witam. jeśli układ jest odpowietrzony i temp. wody jest oki i ogrzewanie działa to dolej jeszcze raz na max i jak znowu zacznie ubywać to niestety ale jest jakaś nieszczelność( możliwe że nagrzewnica) jeśli nie widać pod maską nieszczelności. czy nie parują Ci szyby?, bądź może uszczelka pod głowicą zaczyna puszczać , zobacz olej czy nie przybywa, czy nie kopci coś na biało, czy węże do chłodnicy na gorącym silniku nie są twarde jak kamyki. płyn jest nieścieśliwy i jeśli wszystko jest oka to cały czas powinien być na jednym poziomie. Pozdrawiam Łysy76.
  3. Witam. mam bardzo luźny pasek od pompy wodnej, aż zanika ogrzewanie auta , i tu pytanko do Was koledzy bo jak na to popatrzałem to nie widzę możliwości regulacji naciągu tegoż paska( auto bez klimy) czy jest możliwość go w jakiś sposób naprężyć?, czy wymiana na nowy?, jeśli wymiana to czy da się to zrobić bez rozkręcania przedniego szkieletu? Za wszelakie sugestie Wielkie Dzięki. Pozdrawiam Łysy76.
  4. Witam serdecznie i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...