Skocz do zawartości

WWL-RDZ

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O WWL-RDZ

Osiągnięcia WWL-RDZ

0

Reputacja

  1. WWL-RDZ

    Jaki płyn hamulcowy

    dwa razy pompowałem, pisałem wcześniej hehe bez lipy jest czyściutki
  2. WWL-RDZ

    Jaki płyn hamulcowy

    a co ja się miałem pytać jak jednego dnia hamulce działały drugiego patrzę a tam cały płyn wyparował przez przetarty wężyk elastyczny. widzę że nikt zbytnio w tej sytuacji mi nie doradzi więc trzeba oddać auto w łapy machanika. prawka nie mam chwilowo wiec mi się nie spieszy z tym.[br]Dopisany: 02 Wrzesień 2011, 14:00_________________________________________________ogarnąłem temat, metoda grawitacji okazała się być prawidłowym rozwiązaniem
  3. WWL-RDZ

    Jaki płyn hamulcowy

    a jak odpowietrzać przez program komputerowy? np. polski vag 4.9? wymienialem wszystkie wezyki elastyczne i poszedl caly plyn, odpowietrzalem 2 razy hamulce zaczynajac od tylniego prawego, na przednim lewym konczac i dalej pedal wpada w podloge. plyn z odpowietrznikow leci juz czysty i nie widac w nim powietrza. probowac odpowietrzanie od poczatku ukladu? w ksiazce napraw do a4 b5 bylo napisane zeby na wlaczonym silniku zaczynac od konca ukladu, ale w razie wycieku calego plynu konieczny jest vag. w opcji ABS nie wyskakuje mi zaden blad.
  4. tak sie sklada ze mam taki kabelek od tej puszki do kostki przy chłodnicy, został mi z poprzedniego pasa przedniego jak coś to pisz
  5. Normalnie odkręcasz, tylko bywa ze po odkręceniu gwinty nie nadają się do użytku.. te na przewodach
  6. jak otworzysz maskę powinieneś go zobaczyć na dole pomiędzy chłodnica a zderzakiem zdejmiesz zderzak będziesz miał do niego dostęp
  7. Problem naprawiony. Powodem całego zamieszania była uszkodzona wtyczka przy czujniku, wymieniłem cały przewód i klima śmiga jak należy Pozdrawiam wszystkich
  8. Witam, problem ze sprężarką Sprężarka nie załącza się mimo, że śnieżynka się zapala Wentylator klimatyzacji chodzi cały czas na drugim biegu już po przekręceniu klucza w stacyjce na drugą pozycję, po zapaleniu silnika to samo Wybija błąd :!: 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa Przewód ten jest podłączony bez widocznych przetarć itp. klima była sprawdzana pod względem szczelności - wszystko ok, następnie nabita Dodam jedynie ze auto po wypadku stało rozbite 9 miesięcy a z chłodnicy klimy wyciekł płyn jednak teraz jest już wszystko złożone do kupy. I tu moja prośba o jakąś poradę w czym może tkwić problem? moje auto to 1.8T z 98r.
  9. przejechałem na rezerwie 60 km, wskazówka była już poniżej poziomu, zalałem do pełna i weszło 60,4 litra a więc jeszcze 1,5 litra miałem w baku do wyjeżdżenia
  10. Cześć, Kamil, lat 21 mieszkam w Radzyminie pod W-wą Latam A4 B5 '98 z motorem 1,8 T pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...