Skocz do zawartości

Rosji55

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rosji55

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Tarnobrzeg

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Rosji55

0

Reputacja

  1. Dokładnie. Kolega miał tak samo. Zaraz po zakupie wymienił odme i jeździło 3lata i teraz niedawno miałe ten sam problem czyli olej wyciekał tylko z korka. Wymienił i jak ręką odjął. Sprawdź odme jeszcze raz Witam,właśnie jestem po przeglądzie odmy w moim audi i odma, tzn.ta guma która wychodzi z odpowietrznika na bloku silnika do dolotu przepustnicy,jest drożna nie ma w niej żadnego syfu tylko odrobina oleju.Czy powinienem jeszcze sprawdzić dokładnie ten odpowietrznik który jest przykręcony do bloku silnika? A i jeszcze jedno,podczas demontażu przepustnicy natrafiłem na dziurawy przewód gumowy,i tu pytanie ,za co ten przewód odpowiada? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/766440cac111650c.html[br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 22:05_________________________________________________Udało mi się wykręcić odpowietrznik od bloku silnika,jednak i on nie jest zatkany. Czyli odmę mogę wykluczyć i pozostaje kwestia przedmuchów w silniku. Jak to można sprawdzić najłatwiej aby potwierdzić przypuszczenia przedmuchów? [br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 21:49_________________________________________________Witam ,jeśli bym miał przedmuchy w silniku którymi spowodowane są wycieki oleju to jak powinien zachowywać się korek oleju po odkręceniu i pozostawieniu go na swoim miejscu i następnie uruchomieniu silnika? [br]Dopisany: 26 Sierpień 2010, 21:27_________________________________________________ Witam Uporałem się z wyciekami w mojej Przyczyną wycieków panowie był zatkany ezektor Po wymianie ezektora na nowy problem całkowicie znikł Pozdrawiam Kolego ile dałeś za ezektor ?
  2. Witam.Kolego jasne że wymień ten element ( to odma Nr. ori 058 103 213) bardzo ważny w pracy silnika. Objawy jej zużycia czy pęknięcia to np. falujące obroty, dławienie silnika pobieranie lewego powietrza - a to się wiąże z wyższym poborem paliwa itp.Sprawdź wagiem czy przypadkiem nie masz błędu składu mieszanki tzw.00561-Mixture Adaptation. Przerabiałem to miesiąc temu. Koszt odmy to 107 zł. No i oczywiście jak to będziesz wymieniałem to lepiej jak rozkręcisz kolektor ssący(będziesz ładnie wszystko widział), bo trudny do niej jest dostęp.Ja tak zrobiłem i co ? I się okazało że dalej od odmy też miałem popękane dwa węże . A pro po jak tak zrobisz to oczywiście masz po ręką przepustnicę na wierzchu i wartałoby ją też wyczyścić tak przy okazji i zaadoptować -opis na forum.Te wszystkie wymiany węży pomogły i cały dolot powietrza szczelny .Na końcu adaptacja wyczyszczonej przepustnicy i ok . Powodzonka.Acha i oczywiście wyczyść ten czujnik wraz z wtyczką. Ups sorki to opis to ADR ty masz inny silnik ale objawy te same.
  3. Rosji55

    A4 B5 ADR ADP Termostat

    Witam dzisiaj po wymianie odmy obroty ok samochód żwawszy ale jeszcze coś nie tak a mianowicie błąd 16500. I dzisiaj jak przyjechałem do domu to węże od cieczy były bardzo ciepłe a waż u dołu chłodnicy ledwo co ciepły ale to ledwo.I czy tak ma być dodam że samochód dość dobrze nagrzany bo przejechałem 40 km i na blacie 90C i na klimie 93C. I co wy na to? [br]Dopisany: 07 Luty 2011, 15:31_________________________________________________Acha dodam że zalałem nowy płyn.
  4. Rosji55

    A4 B5 ADR ADP Termostat

    Dzięki kolego a jaki ma kod ten Wahler? I gdzie kupiłeś?
  5. Rosji55

    A4 B5 ADR ADP Termostat

    Witam koledzy. Po rozgrzaniu silnika temperatura na zegarach 90 C, na Vagu 90C a wywala mi błąd : 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent niezrozumiała wartość sygnału. Obwód temperatury chłodziwa silnika - czujnik (G62) Co to może być i co mam walnięte?
  6. Koledzy moje błędy dzięki forum odczytałem a tego nie rozumiem. 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent niezrozumiała wartość sygnału. Obwód temperatury chłodziwa silnika - czujnik (G62) Co to za czujnik czy temperatury silnika, czy temperatury płynu chłodzącego bo zgłupiałem i nie ma jednolitej odpowiedzi. Czy to może to jest ten sam czujnik. Jeśli wiecie dokładnie i ktoś miał ten sam błąd lub wie gdzie on się znajduje to proszę o odpowiedź.
  7. Witam.Proszę o rozszyfrowanie błędów a admina przepraszam o ich wcześniejsze nie wklejenie Monday,23,March,2009,16:46:56:26365 VCDS Version: Beta 812.4 Data version: 20090214 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Control Module Part Number: 8D0 907 557 C Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D08 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 4 Faults Found 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A
  8. Witam.Otóż nie znalazłem odp. na część elektryczną przepływki więc się pytam.Otóż na rozgrzanym silniku odpiałem wtyczkę od przepływomierza i zero reakcji silnika , a następnie odkręcłem kurek od silnika od wlewu oleju a on sobie podskakiwał ,tak jak bym miał tam drugą rurę wydechową. No i obroty falują, jak jest zimny. Z czym to jest związane i co w razie wu do wymiany. A no i dużo pali że hej?Dodam że mam do wymiany odmę po jest pęknięta .Już zamówiłem.Czy to może być przyczyną.I dlaczego przepływomież nie działa. Za odpowiedzi ślicznie dziękuje może przyczynią się do rozwiązania problemu za co z góry ślicznie dziękuje.
  9. Witam u mnie mam podobny problem tyle że pali od kluczyka ale jak go wyciągne to nie odbija mi charakterystyczny dżwięk blokady kierownicy i mi nie zapala się oświetlenie kabiny.Jak stuknę w stacyjkę to czasami odbije i światła się zapalą.Ale przestał mi działać bzyczek informujący o zapalonych światłach drogowych.Czy ma to coś wspólnego ze stacyjką?
  10. Rosji55

    [ALL B5] Aku

    Witam ponownie koledzy.Otóż akumulator naładowałem trzyma 12,7V ale przed odpalenie kolega kazał wykonać test.Otóż podpiąłem tylko klemę dodatnią a minusowa sobie wisiała i przykładają próbnik z żarówką dotknąłem z jednej strony do klemy minusowej a z drugiej do aku minus i co żarówka świeci!!!. To samo zobiłem dotykając do klemy minus i karoserii i świeci !!! Zwarcie? Tylko jak to szukać i może ktoś miał taki przypadek? Hmm rozrusznik,alternator,regulator napięcia? Aku na pewno dobry. Po zmierzeniu napięcia na klemieminusowej z aku minusowym jest 11.5V ??? Co to może być?
  11. Rosji55

    [ALL B5] Aku

    Koledzy mając 10,5 volta na aku można go ładować czy to już wrak? Cholercia bo mam go na gwarancji a nie chce cosik uszkodzić. Mój problem dalej nie rozwiązany nie wiem dlaczego mi tak nagle przestał palić nawet nic nie drgnie jak przekręce zapłon .
  12. Rosji55

    [ALL B5] Aku

    Miał ładowania na biegu jałowym 14,5V jak sprawdzałem.Cosik mi sie wydaje że czytając posty mam zwarcie na rozruszniku gdzieś [br]Dopisany: 19 Styczeń 2011, 20:29_________________________________________________Jak piszą że powinien być około 42AH !!! i 460 A ,że takie wsadzano? A ty jaki masz?
  13. Rosji55

    [ALL B5] Aku

    Jutro sprawdzę bo idę do pracy.A aku mam na gwarancji i co uznają ją w razie wu
  14. Rosji55

    [ALL B5] Aku

    Nie mam sprzętu nagłaśniającego,ani za długo nie stał na dworze jeździłem około 4 dni temu.Napięcie 10,5 jest na aku z podpiętymi klemami.Akumulator Centra 52AH/520A. Hmm jescze moge stwierdzić ,że jak przejechałem 500km, to w aku słynne oczko było na czarnym a jak jest naładowany to powinno być na zielonym. Sprawdzałem jeszcze napięcie ładowania na postoju i było 14,6V.
  15. Rosji55

    [ALL B5] Aku

    Witam koledzy.Mam taki problem.Rok temu kupiłem aku Centre.Przez lato było ok ale jak przyszły pierwsze przymrozki to zaczął mi słabiej kręcić ale zawsze odpalił i dawał sygnał (!)-trzy razy.A wczoraj chciałem jechać po żone i co ,odpalam a on zachełtał sekundę i koniec potem już zero reakcji.Wartość napięcia na aku 10,5V.I teraz moje pytanko ,aku raczej sprawny tylko pewnie alternator albo rozrusznik (robi zwarcie?).Proszę może ktoś miał problem i jak sprawdzić co mu dolega. Raczej nic lewego prądu nie pobiera.No chyba że jak czytałem może to być rozrusznik.Ale jak to posprawdzać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...